Vakantiepark Het Timmerholt

686 reviews over Vakantiepark Het Timmerholt in het Nederlands

Ed Politiek
10-7-2018
  • Onderkomen4

De accommodatie is op zich goed, doch het beloofde internet werkte niet. De hele week bezig geweest om dit voor elkaar te krijgen, doch helaas.

Ook de tuinverlichting werkte niet. Dit gemeld bij de receptie, maar ze gaven er geen prioriteit aan omdat het toch langer licht was. Later zag ik het gastenboek dat dit al een jaar niet werkte.

Ook was het restaurant dicht, niets te krijgen op het park, behalve te dure broodjes.

Eigenlijk kwamen we voor het vissen, de hele week geen beetje gehad en dus geen karper gezien, ook bij andere vissers nagenoeg niets gezien. Dus alhoewel het er allemaal prachtig uitziet, moet je hier voor karper vissen niet zijn.

Last but not least en dat is wat het meeste nog stoort. Bij boeking moet een waarborgsom van 150 euro worden betaald. Op zich vind ik dit al aan de hoge kant. Normaal verwacht je dit geld binnen de kortste keren terug op je rekening, maar hier presteren ze het om je 14 dagen te laten wachten

Het was goed.

An
4-7-2018
  • Onderkomen7

Mooi park. Dicht bij de plaats Westerbork. Mooie fietsomgeving.

Huisje was sober ingericht met klein keukentje.

KERKHOF
26-6-2018
  • Onderkomen8

Huis was goed. Park niets te beleven. Karpervissers.....boek wat anders. Geen karper gevangen en niet gezien. Meerdere vissers aanwezig en niets gevangen. Zonde van het geld. Ze beloven veeel op hun site qua vangsten en bestand maar dateert waarschijnlijk uit jaren geleden

C. Fortuin
18-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Omdat we 2 keer een goede minivakantie op dit park hadden gehad, zou een 3e keer vast ook goedkomen. Aan het huisje lag het niet. Wijbwaren na een roerig jaar zo toe aan rust...ik lees bij de overige recensies ook over niks anders....helaas dat was niet wat we kregen. Vrijdag een verjaardagsfeestje in een ander huisje. Rumoerig maar moet kunnen. Helaas zatersag werd dit nogmaals gevierd met muziek...hakketakmuziek....alleen maar bas en knijter hard. Van narigheid 's avonds binnen gezeten terwijl mijn man graag had willen vissen. Dit duyrde tot diep in de nacht. Bij vertrek aangegeven bij de receptie en een mail naar de beheerder gestuurd...had volgens hun het noodnummer moeten bellen. Was nu te laat voor een klacht en de beheerder hoopte dat ik iets had geleerd voor een volgende keer!!! Nou die komt er niet!!

O ja...er was geen restaurant en/of eetgelegenheid meer op het park aanwezig.

nooit meer

arno
25-4-2018

De huisjes zijn top.

het park netjes onderhouden.

Maar, dit park geeft zich uit als Karper walhalla,

dat is dus niet zo !

De vissers voor ons hadden ook een week gezeten, wij daarna

en beide geen run gehad.

we hebben vanalles geprobeerd bolies rogge pellets en,

Niets werkt

mijn advies de karper vissers heeft hier niets te zoeken

laat ze eerst maar eens de boel op peil brengen

onze zeer dure visvakantie is in het water gevallen.

weggegooidgeld dus

Zeker voor herhaling vatbaar!

A Holmer
12-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Wij vonden ALLES super! Huis, park, omgeving, ligging, echt alles!!

• Onderkomen8

Ik ga hier naartoe om heerlijk ontspannend te kunnen vissen en om de vriendelijke

ontvangst van de medewerkers van de receptie en dienstdoende medewerkers van

de buitendienst waar je wel eens een praatje mee maakt.

Ook degene die het restaurant beheerd zorgt ervoor dat je met de meeneem

menu`s niets tekort komt.

Gezellig met partner en honden.

Carin
11-1-2018
  • Onderkomen8

Mooi park, ruime villa's. Helaas was er net glasvezel ingegraven en slecht weer waardoor het erg modderig was.

In directe omgeving weinig uitlaat gelegenheid voor honden.

• Activiteiten7
  • Onderkomen9

Zeer ruim opgezet park met heel veel privacy. Leuke huizen met alle comfort. Westerbork is prima plaatsje met van alles te doen,zo ook goed eten en drinken en winkels. Omgeving is heerlijk om te wandelen en ook mooie fietstochten zijn er te maken. Assen, Emmen zijn dichtbij en een bezoekje waard.

Gezellig en rustig park met fantastische villa

Jan Ketelaars
6-1-2018
  • Onderkomen9

Uitrustingsniveau van villa was subliem.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Timmerholt in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Timmerholt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.