Hotel Abdij De Westerburcht

Hotel Abdij De Westerburcht
8,3

69 tips over Hotel Abdij De Westerburcht

A.H.v.Veen, 8-6-2015
Zeker een aanrader: Orvelte en kamp Westerbork.
melinda van arendonk, 20-4-2015
Enige tip: gewoon nog een keer doen!! Er zijn leuke wandelpadjes door Westerbork, en een indrukwekkende wandeling door Kamp Westerbork is ook zeer de moeite waard.
pater, 7-3-2015

De wijn en kaasplankje, mmmmm

Er op uit met de fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Abdij De Westerburcht voor je op een rij gezet:

J., 16-2-2015
Je kunt bij de overburen (Diggels) uitstekend eten. Goede lunchkaart en ook a la carte dineren is aan te raden.
W.Vlaanderen, 19-1-2015

Kijk ook eens in het papiermuseumnaar de ongelooflijke knappe knipselkunst.

Schuin tegenover het hotel.

Marianne, 5-1-2015
Ook het Saunaplein gelegen naast het hotel was erg fijn.

Nathalie, 30-12-2014
Absolute aanrader om in het restaurant van het hotel te dineren!
hannah, 24-11-2014
De high tea is werkelijk fantastisch maar ook het dineren in het hotel is van harte aan te bevelen.
Andre, 24-11-2014

Je kan er in de omgeving heerlijk fietsen, het hotel ligt ca 12 kilometer van o.a. "Kamp westerbork" en het museum dorp Orvelte vandaan.

Fietsen zijn bij het hotel te huur voor een paar euro per dag.

Wim, 29-10-2014
Omgeving is erg leuk, wij komen er al jaren. Ook de plaats Westerbork is een leuke plaats en je kan vlakbij zo de hei op lopen.