Weer vandaag-3°-10°

5 reviews over Camping Aan den Esch in het Nederlands

Mooie camping vriendelijke eigenaar ruime plekken schoon sanitair mooie uitvalbasis om te

fietsen of te wandelen

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische plek

marjanne de jong
26-6-2012

Voor een mini camping is deze locatie meer dan riant. De camping ligt heerlijk beschut. Bij harde wind kan men in de luwte rustig buiten zitten.

De plaatsen zijn ruim opgezet. Het uitzicht blijft vrij, ook bij volledige bezetting. In de omgeving is het goed wandelen, fietsen en paardrijden.

De locatie ligt op 1km. afstand van het gezellige dorp Westerbork waar volop gelegenheid is om te eten en een terrasje te pakken. Er is een ruim speelveld voor de kinderen en een mooie jeux de boules baan.

Het beheerdersechtpaar is zeer gastvrij en behulpzaam. Bij aankomst staat de koffie klaar!

Het sanitair is zeer ruim, schoon en netjes!

Gereisd met partner in mei 2012

Het is genieten op de camping aan den esch!

K van Dijk
22-6-2012

Camping Aan den Esch is een prachtige rustige camping met mooie ruime plekken, heerlijk om bij te komen na een fietstocht of een dag naar de Dierentuin!

Het sanitair is prima en schoon, niets op aan te merken.

De camping ligt aan Westerbork en daar kun je heerlijk een terrasje pakken, altijd gezellig druk in de zomer.

Het beheerdersechtpaar is vriendelijk en zeer geschikt als je om hulp verlegen bent.

Gereisd met partner in mei 2012

Heerlijke plek met goede service en rust

Mons Verkerk
5-8-2011

Na een dag fietsen een plek om thuis te komen.

Beheerdersechtpaar stelt veel in het werk om het de kampeerder naar het zin te maken.

Heerlijke uitvalsbaiss voor mooie fietstochten en in nabijheid van restaurants.

Rustige kampeerplaatsen, goed onderhouden, dgelijk en schoon sanitair.

Gereisd alleenreizend in augustus 2011

Camping voor liefhebbers van rust en natuur

Frank Broekman
9-9-2010

Zeer rustig en beschut gelegen minicamping met 15 zeer royale plaatsen. De camping wordt begrensd door 2 nationale parken. Het dorp Westerbork met prima winkels en veel horeca, is via een voetpad in 10 min. te bereiken. Per fiets in max. 5 min. Het prima sanitair is voor het aantal plaatsen zeer royaal te noemen. Men heeft totaal 4 douches, met een gezinsdouche en voorzieningen voor gehandicapten.

De camping ligt slechts 1 km. vanaf de afrit aan de N-381 (Drachten - Emmen). Huisdieren zijn toegestaan en zelfs paarden met of zonder huifkar zijn daar welkom. De familie Werkman doet werkelijk alles om het de gasten naar de zin te maken.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aan den Esch in Westerbork, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aan den Esch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.