Tijdelijk €25 aanbetaling

Wateren

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Wateren voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 17 reviews

7GoedScore uit 17 reviews
  • 7Waardering
  • 6.5Inrichting
  • 7.7Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over Wateren

• 9een blije vakantieganger17-09-2018

Fantastisch, schoon, mooie omheinde tuin.

schoon huis, alles netjes, een enorme tuin die goed omheind is, het hek is 1 meter 20, voor de meeste honden goed. Er stonden versre rozen, een fles wijn, snackies voor de hond toen we aan kwamen, de tuin is een echte bostuin, erg rustig. Vlakbij kan je een boswandeling maken, en 10 minuten met de auto kan je naar de kale duinen, prachtige omgeving.

• 3Wittkamp26-07-2016

Vakantiehuis De Eekhoorn boeken?! NIET DOEN!!!

Wij hadden 2 weken geboekt. Na 1 nacht zijn we naar huis gegaan. Alles stinkt. Na luchten bleef de stank. Met het eten pakten we borden Met etensresten schoongemaakt en weggooibordjes gebruikt. Onze kinderen moesten in bad omdat de tuin modderig was. Bad vol laten lopen en toen zagen we dat er doppen uit het bad los lieten en er dus gaten in het bad zaten. De douche is ook geen optie want het doucheputje zat vol roest en zat in de vloer verdiept wat erg pijnlijk kan zijn voor je voeten. We probeerden de verhuurder te bellen maar er werd niet opgenomen of teruggebeld. Toen we naar bed wilden gaan zagen we dat de matrassen ook smerig waren. De lakens wilden we in de wasmachine en droger doen De wasmachine was vies. Er zat schimmel in. Dat allemaal schoongemaakt. Toen moest het in de droger. Zoveel haren en viezigheid, niet normaal. Door de stank niet geslapen Uiteindelijk contact gehad en we zouden die dag nog gebeld worden. 2 dagen later nog niets gehoord en ze nemen ook niet op.

• 8Gerda Bodde09-06-2016

Heerlijke plek....zeker voor herhaling vatbaar.

Huisje de Eekhoorn te Wateren.

2 volwassenen en 4 bouviers. Het huisje was voor ons groot genoeg het huisje is van alle gemakken voorzien. Onze mannen zijn ook nog een dag langs geweest...en vonden het ook een heerlijk plekje.

We hadden het weer geweldig mee.....heerlijk gelopen in de bossen waar we ook vreselijk in zijn verdwaald. De wegbewijziging in het bos was voor ons te slecht.

Bij het canadameer in aekingerzand is een aparte spartelvijver voor honden waar we meerdere keren zijn geweest ook een aanrader dus.

Onze honden konden heerlijk vrij rondlopen in de tuin van maar liefst 4500 m2...puntje van kritiek qua tuin dat er te veel onkruid en wildgroei is, qua oppervlakte een super plek maar zou beter onderhouden moeten worden. Je zou er mooie wandelpaadjes doorheen kunnen maken.

Al met al wij hebben super dagen gehad en zeggen graag tot een volgende keer.

Groet Ria & Gerda Ini, Joy, Kata & Dyani

• 10W Kuppers22-05-2016

Een prachtige vakantie

Ik vond alles goed tot zeer goed

• 9Wim simmer08-01-2015

fantastische en heel rustige plek

Perfect afgemaakt voor de honden . Veel buitenruimten. Bungalow ruim voldoende alleen en wat te kleine tv voor de grote zitkamer. Alles voorhanden en netjes. Wel geen of heel weinig bereik met je mobiel en de wifi werkte ook niet. (Rustig week hierdoor gehad)

• 9Helen Snoeij23-04-2014

Heerlijk genieten met de honden

Wij zijn al verschillenden keren in een van de huizen van Hippo Bungalow geweest. Ieder huisje heeft zijn charme maar voor ons met gezin en honden heeft de Bosmuis de voorkeur. Het huisje is van alle comfort voorzien. Heerlijk vrij gelegen in een bos park waar je zo het bos inloopt. Elke keer weer een zeer attent welkom met fles wijn, brokjes voor de honden en dit keer ook paaseitjes en verse eieren. Heerlijk! Waar krijg je dat als je een vakantiehuis huurt. Wij gaan in ieder geval weer snel terug voor dit heerlijke '"ik hoef niks vakantie gevoel'' Dank aan de eigenaar voor het fijne mail en telefoon contact.!!!

• 8kim29-11-2013

Heerlijke plek

De Eekhoorn is een super huisje gelegen op een fantastische plek. Het huis heeft veel eigen grond en door de omheining is het ideaal voor de hond. Van binnen is het huis gedateerd, maar wel van alle gemakken voorzien. Zo heb je een vaatwasser in de keuken, twee badkamers waarvan 1 met bad en ook nog een vriezer. De eigenaar is heel aardig en bij aankomst stond er een lekker flesje wijn en wat koekjes voor de hond. Wij komen zeker weer terug!!

• 9Ron18-05-2013

Geweldige vakantie

Even er helemaal uit, midden in het groen. Wat heerlijk voor de hond, want die heeft ook vakantie: Lekker loslopen op het hele terrein. Daarbuiten is het ook erg mooi. Volop wandel- en fietsgelegenheid. Het huisje heeft alles wat je maar kunt bedenken. Kortom een geweldige vakantie gehad; hier komen we zeker terug!

• 8anneke05-10-2012

weekje bosmuis op de Boterpol in Wateren

Al voor de 6de keer in de bosmuis geweest. En zeker niet de laatste keer, de afgelopen tijd is er veel verbeterd aan het huisje, zoals een vernieuwde keuken, dubbele beglazing, alles opnieuw geschilderd, een flatscreen tv. nieuw hekje. Oke voor een grote hond is de omheining misschien niet 100% veilig. Maar over het algemeen is de tuin hondvriendelijk. De ligging is geweldig, lekker rustig midden in de bossen, 's nachts wel erg donker.

• 9Claudia Ooievaar03-10-2012

Heerlijk met de honden

Heerlijk huisje met vernieuwde keuken (wasmachine, vaatwasmachine), bedden goed, douche iets verouderd maar ach. Grote ruige tuin, omheind maar... een echte ontsnapper springt over het hek heen of kruipt er tussen door. Zeer vriendelijke mensen, zag ik bij vertrek toevallig. Bos eromheen waar hond los kan (wel reeen, dus onder appel), voor wandeling van half uur. Drents- Friese Woud ernaast. Veel aan de lijn ivm Schotse Hooglanders of reeen. Maar ook zandpaden waar los. Bij Appelscha is losloopgebied maar wel een uur wandelen voordat je er bent. Ook gedeelte waar geen honden mogen; schapen. Toch veel gewandeld en gefietst, enorm genoten van privacy in tuin. Aanrader voor wandelaars! 's Nacht's echt donker en overdag stilte, heerlijk!

Vakantiehuis Wateren info

• CafeNiet beschikbaar