Vakantiehuis
9,5

6 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oude Meester in het Nederlands

Geweldig!!

Albert Maas
2-5-2019

Met vrienden hier een week doorgebracht. Ton, een toffe gastheer. Het huis is geweldig. Mooie tuin en van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader! Wij waren met 20 man, waarbij kleine kinderen en een hond. De kids konden alles en de hind kon lekker loslopen. De omgeving is ook geweldig. Het uitzicht vanuit de woonkamer is top, de omgeving geweldig. Canada En mooie wandelroutes zijn heerlijk daar. Op loopafstand loop je zo naar een geweldig gebied Al met al, een heerlijke week gehad.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Rust, ruimte en Genieten

Renata Suiker-Haring
7-1-2019

Op zoek naar een groepsaccommodatie waarbij je je waant in een andere wereld? De Oude Meester is prachtig gelegen en een goed startpunt voor lange wandelingen door bos, over heide en langs boerenlandpaden. Ook zijn er diverse uitstapjes mogelijk in de omgeving en kun je op korte afstand een fiets huren. Weer eenmaal terug kun je ontspannen bij het haardvuur in de gemeenschappelijke ruimte. Koken is mogelijk is de uitgebreide keuken, die van alle gemakken is voorzien. Wat voor ons nog een pluspunt is, is dat de hond welkom is.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Heerlijk weekend!

Anke
28-6-2017

We hebben met kinderen en kleinkinderen, 13 personen, een heerlijk weekend gehad in De Oude Meester. De accommodatie is ruim, perfect onderhouden en met liefde ingericht. Wat een mooi uitzicht over de tuin en de landerijen! Wandelen op het Aekingerzand, nooit geweten dat er zoveel moois te genieten valt! Bedankt voor jullie gastvrijheid Ton en Siety!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2016

Paradijs voor mens en hond!

Lilian Kerstens
28-6-2017

Wij, een vriedengroep van 15 personen met in totaal 12 schnauzers waren eind maart 2017 een weekend in De Oude Meester. Iedereen was heel erg enthousiat over dit grote, prachtige vakantiehuis. Het was in één woord geweldig voor zowel ons als voor onze schnauzers. Die konden zich helemaal uitleven in de grote omheinde tuin. Wij vinden De Oude Meester een echte aanrader en komen daar zeker een keer terug!

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Super verblijf gehad ...

Kristof Van Eycken
3-5-2015

Het huis is in één woord moeilijk te beschrijven... Rustig gelegen, alles is voorzien, super vriendelijke gastheer en gastvrouw, super voor onze twee grote honden, mooie kamers, mooie tuin, enz... Wij hebben er met 12 personen echt van kunnen genieten!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Eigenaren heel gastvrij, heerlijk eten, rust

Petra
2-4-2015

We zij met een zakelijk gezelschap van 12ersonen 2 dagen geweest en komen zeker terug! Het ruime complex is sfeervol ingericht, de verzorging is uitstekend, het eten heerlijk, alles is heel schoon, veel licht, vrij uitzicht. Ook de kamers en appartementen zijn sfeervol en ruim. Enige is dat het niet dichtbij snelweg/ns ligt en je dus een eind moet rijden, maar dan heb je ook wat!

Gereisd Zakelijk in maart 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oude Meester in Wateren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oude Meester zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.