Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oude Meester

Tonen op kaart

8 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oude Meester

• 2019
    10Reinout en de familie vd Berg30-08-2019

Super voor deze grote familie.

Heerlijk met 20 familieleden een lang weekend samen te zijn. Goed verzorgd, mooi schoon, prachtige tuin, buiten aan lange tafels. Kortom een feest weekend!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Albert Maas02-05-2019

Geweldig!!

Met vrienden hier een week doorgebracht. Ton, een toffe gastheer. Het huis is geweldig. Mooie tuin en van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader! Wij waren met 20 man, waarbij kleine kinderen en een hond. De kids konden alles en de hind kon lekker loslopen. De omgeving is ook geweldig. Het uitzicht vanuit de woonkamer is top, de omgeving geweldig. Canada En mooie wandelroutes zijn heerlijk daar. Op loopafstand loop je zo naar een geweldig gebied Al met al, een heerlijke week gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Renata Suiker-Haring07-01-2019

Rust, ruimte en Genieten

Op zoek naar een groepsaccommodatie waarbij je je waant in een andere wereld? De Oude Meester is prachtig gelegen en een goed startpunt voor lange wandelingen door bos, over heide en langs boerenlandpaden. Ook zijn er diverse uitstapjes mogelijk in de omgeving en kun je op korte afstand een fiets huren. Weer eenmaal terug kun je ontspannen bij het haardvuur in de gemeenschappelijke ruimte. Koken is mogelijk is de uitgebreide keuken, die van alle gemakken is voorzien. Wat voor ons nog een pluspunt is, is dat de hond welkom is.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

9Anke28-06-2017

Heerlijk weekend!

We hebben met kinderen en kleinkinderen, 13 personen, een heerlijk weekend gehad in De Oude Meester. De accommodatie is ruim, perfect onderhouden en met liefde ingericht. Wat een mooi uitzicht over de tuin en de landerijen! Wandelen op het Aekingerzand, nooit geweten dat er zoveel moois te genieten valt! Bedankt voor jullie gastvrijheid Ton en Siety!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 10Lilian Kerstens28-06-2017

Paradijs voor mens en hond!

Wij, een vriedengroep van 15 personen met in totaal 12 schnauzers waren eind maart 2017 een weekend in De Oude Meester. Iedereen was heel erg enthousiat over dit grote, prachtige vakantiehuis. Het was in één woord geweldig voor zowel ons als voor onze schnauzers. Die konden zich helemaal uitleven in de grote omheinde tuin. Wij vinden De Oude Meester een echte aanrader en komen daar zeker een keer terug!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Kristof Van Eycken 03-05-2015

Super verblijf gehad ...

Het huis is in één woord moeilijk te beschrijven... Rustig gelegen, alles is voorzien, super vriendelijke gastheer en gastvrouw, super voor onze twee grote honden, mooie kamers, mooie tuin, enz... Wij hebben er met 12 personen echt van kunnen genieten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10Petra 02-04-2015

Eigenaren heel gastvrij, heerlijk eten, rust

We zij met een zakelijk gezelschap van 12ersonen 2 dagen geweest en komen zeker terug! Het ruime complex is sfeervol ingericht, de verzorging is uitstekend, het eten heerlijk, alles is heel schoon, veel licht, vrij uitzicht. Ook de kamers en appartementen zijn sfeervol en ruim. Enige is dat het niet dichtbij snelweg/ns ligt en je dus een eind moet rijden, maar dan heb je ook wat!

Zakelijk gereisd in maart 2015

1 tip over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oude Meester

• Kristof Van Eycken , 03-05-2015

Breng zeker je honden mee

0 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oude Meester

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Oude Meester info