Vakantiehuis De Eik

Vakantiehuis
Vakantiehuis De Eik
9,3

Laatste review

Heerlijk rustige plek. Op klein parkje met individuele eigenaren. Fantastisch om te wandelen en te fietsen. Twee fietsen zonder versnellingen aanwezig voor kleine afstanden (ook twee fietsstoeltjes). Netjes en schoon huis, wel klein, hele mooie tuin rondom. Als verrassing bloemen op tafel en een welkomstpakketje, geweldig!

36 reviews over Vakantiehuis De Eik in het Nederlands

Schitterende plek en prima huisje

G Boer,
29-10-2018

Vakantie huis op mooie locatie in de bossen.

Ella en Leo,
7-8-2018

Locatie prima, wel vervelend de weg langs/ achter het vakantiehuis ,duidelijk hoorbaar.

Verder sloegen de honden van de andere vakantiehuisjes regelmatig aan en reageerde blaffend op elkaar.

Omgeving is schitterend vele fietstochten gemaakt op basis van de knooppunt routes.

Fantastish

Verhaar,
4-1-2018

Zeer schoon en kompleet ingericht vakantiewoning. Erg mooi gelegen, heerlijk rustig een echte aanrader.

Tot rust komen

Sarah,
10-12-2017

Een mooie plek, veel natuur in de omgeving, goed schoon.

Prachtige omgeving en heerlijk rustig!

Bakker,
10-12-2017

Een rustige omgeving met veel bos. Heerlijk om te wandelen of te fietsen. Omdat het zo rustig is heb je geen last van andere en kan je rustig je eigen ding doen. Een echte aanrader voor de natuurliefhebbers!

Heerlijk tot rust komen!

Erik en Mariska,
9-12-2017

We hebben een heerlijk weekend gehad, hier kom je echt tot rust, goed onderhouden vakantiehuis gelegen in prachtige omgeving. Zelfs de eekhoorns op visite gehad. We komen graag weer terug!

Fantastich

Ank Veldhuis,
9-12-2017

Dat het ontzettend mooie omgeving. We hebben voor de derde keer besproken.

Wij vinden het een luxe vakantie.

Super!

Sierdsma,
5-12-2017

Goed ingericht! Alles was mooi schoon. Prachtige natuur daar om te fietsen en te wandelen.

winters,
5-12-2017

Mooi en complete ingerichte bungalow alles aanwezig.

Leuk welkomst pakket bij binnen komst . Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen dicht bij de prachtige natuur.

Fantastische bungalow en omgeving

Jan,
30-11-2017

Prachtige omgeving en zeer comfortabele bungalow met alle voorzieningen die ik nodig had !

Bij binnenkomst een schone bungalow met een verrassend welkomspakket. Veel kunnen fietsen en met de hond wandelen in deze mooie omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Eik in Wateren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Eik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.