Camping De Blauwe Lantaarn

Camping Info

Meer campinginfo

131 reviews over Camping De Blauwe Lantaarn

• 8Angelique19-08-2019

Leuk, lief en een beetje druk

Wat een enthousiaste en betrokken eigenaren, proberen het iedereen naar de zin te maken (en dat lukt goed!) Chalet ruim genoeg voor gezin met drie kleine (2,4,6) kinderen, netjes en schoon. De veranda is heerlijk om de hele dag (en avond) buiten te zitten. (Er verdween helaas wel af en toe iets tussen de planken van de veranda, eind van het seizoen is het daar speelgoed en bestek raken denk ik). Speeltuin voor de chalet is heerlijk voor de kleinste kinderen. De oudste kon lekker zelf op pad. In het hoogseizoen wel druk, veel geluiden en oudere kinderen. Onze kinderen vonden het animatieprogramma iets te overweldigend. De trekker was leuk, maar bomvol en het theater te overweldigend. Het knutselen was leuk, maar ook vol en hoefde eind van de week niet meer. Het zwembad was prima, peuterbadje fijn. Wel een beetje koud water. De ligging is fantastisch, veel gefietst en van alles te beleven. Natuur is prachtig. We hebben ons prima vermaakt.

• 9Familie Besselsen15-08-2019

Volgend jaar bij gezondheid zeker weer!!

We ware hier 2 weken samen en onze 4 kinderen kwamene ook nog 3 dagen langs om mee te genieten!! We hadden de fietsen mee en verbleven in een prachtig chalet. Door de ruime veranda konden we de he le vakantie heerlijk buiten zitten.

• 9Fam.Groenendijk14-08-2019

Gewoon doen, echt een familie camping!

Onze 1e keer op deze camping, was gewoon goed. Kids worden hele dag vermaakt, ook ideaal voor 10+. De eigenaars zijn erg betrokken bij hun gasten en helpen bij alle activiteiten. Er is ook voldoende te doen in de omgeving. Voor ieder wat wils!!!

• 9Fam van Voorthuizen12-08-2019

Superleuk!

Superleuke camping met voor ieder wat Wils!! Elk jaar kun je zien dat er wéér iets leuks /moois bijgekomen is .Super leuke en lieve en betrokken eigenaars die zichzelf erg veel inzetten voor leuke activiteiten naast een leuk recreatie team. Wij hebben al die jaren toptijden gehad daar. Hebben je kinderen het hier reuze naar hun zin? Ja Zekers dus én heb je als ouders ook een relaxte vakantie!! Ik zeg :Doen👍😁

Met oudere kinderen

• 9H Boering06-08-2019

we komen hier zeer zeker nog een keer terug

we hebben een leuke vakantie gehad op de blauwe lantaarn , de eigenaren van de camping zijn zulke lieve mensen

• 9pielaat01-08-2019

Fantatische camping, komen zeker terug

Mooie nette chalet, gelegen op een mooie plek, alle faciliteiten die men nodig heeft zijn aanwezig. Zeer kindvriendelijke camping, voor zowel jonge als oudere kinderen. Zeer goede animatie.

• 9Eetgelegenheden

• 8Rabea Withoff29-07-2019

Super leuke camping, komen zeker terug

Niet twijfelen, maar gewoon boeken🤗 1 puntje, het zou fijn zijn als in stacaravan 173 luxaflex of een rolgordijn komt voor het raampje van de keuken en in de badkamer voor iets meer privacy.

• 9Fam Overkleeft28-07-2019

Zeer fijne camping voor een fantastisch verblijf. Wij komen hier al weer 5 jaar en hebben het nog steeds naar ons zin. Ook Rens en Mischa zijn twee fantastische mensen die het iedereen naar de zin willen maken. Voor ons verdienen zij ook een enorm respect, ook omdat zijzelf een groot gezin hebben die ook om de nodige aandacht vragen op zijn tijd. Lieve mensen, ga zo door en de mensen blijven terugkomen.

• 9Frank van Oort en Laura van de Louw28-07-2019

Het was een geweldige vakantie!

Het was voor ons de eerste keer dat we naar camping De Blauwe Lantaarn gingen. We vonden het werkelijk fantastisch! Onze drie kinderen (1, 3 en 5 jaar oud) hebben zich uitstekend vermaakt. Wat deze camping mede zo fantastisch maakt, is de persoonlijke benadering door de super vriendelijke eigenaren. Zowel wij als onze kinderen voelden zich helemaal thuis. Elke avond was het weer een feest door de tractor die de kinderen ophaalt voor de animatie. Het animatie programma zit perfect in elkaar, elke dag om 10:00 knutselen, overdag nog een activiteit en 19:00 begint het avondprogramma. Ook voor de oudere kinderen (10+) is er veel te doen. Wij zaten in een veranda chalet Comfort en dit is heel erg goed bevallen. Vooral die veranda met loungeset is heel fijn, daardoor zit je nog tot laat in de avond lekker buiten en daarbij zag de chalet er heel schoon en netjes uit. Kortom, top!

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Sandra28-07-2019

Wat een fantastische warme camping! De kids hebben genoten en wij dus ook. Wat zijn ze betrokken bij alles wat er gebeurd. Beter kun je het niet treffen!

13 tips over Camping De Blauwe Lantaarn

• Jonaz, 25-08-2012

Wij hebben erg genoten van de huifkartocht in vledder, je mocht zelf rijden!

• Peter, 15-08-2012

Bosbessen plukken in Wapse en pannenkoeken eten bij de Wildehof in Vledder.

• Steketee, 20-08-2012

mooie natuur en leuk om te fietsen , gezellige dorpjes en leuke pretparken voor kleine kinderen in de buurt.

1 vraag over Camping De Blauwe Lantaarn

• Mariska, 09-07-2017

Veel vaste gasten??

Afgelopen zaterdag zijn we op de camping geweest te kijken en het is ons opgevallen dat er veel vaste gasten staan en het er veelal vies en slecht onderhouden uitzag. Er is eigenlijk maar 1 veld voor caravans/tenten of vouwwagens.....hebben meer mensen deze indruk? We maken ons een beetje ongerust over de komende vakantie maar als we de reacties op zoover lezen komt dat niet overeen met onze eerste indruk....wie geeft antwoord??

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig