Vakantiepark Alberthoeve

Tonen op kaart

25 reviews over Vakantiepark Alberthoeve

• 10W.S.G. Papendorp27-08-2013

Fantastische plek

Net terug van een week vakantie op de camping van de familie Zwiers. Wij zijn heel gastvrij ontvangen en hebben een uitgebreide rondleiding gehad. De plaatsen zijn heel ruim en zien er picobello uit. Het toiletgebouw is zeer netjes en wordt verschillende keren per dag schoon gemaakt. Toiletpapier, zeep en handdoekjes zijn aanwezig. Gratis warme douches en warm water voor de afwas en niet te vergeten ook de Wi-Fi is gratis. Wij voelden ons meer dan welkom!!! Wij komen zeker terug, het was een fantastische vakantie in het Drents-Friesewold.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Ben Peters14-07-2013

Gemiddelde leeftijd 60

Goed verzorgd allemaal en grote plaatsen

• 5Onderkomen
    • 5Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Mirjam17-06-2010

heerlijk rustige plek

Je kunbt er heerlijk met je paard logeren. de groeps accomodaties zijn perfect en ook de camping is heerlijk rustig. Draadloos internet is een heel mooi service die geboden zijn. De Familie Zwiers staat altijd klaar om te helpen of om advies te geven. De uitrij mogelijkheden met je paard zijn eindeloos. Je kunt je menwagen droog weg zetten en je paard er goed verzorgen.

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met partner in april 2010

• 9van Diemen03-10-2009

gezellig netjes en met de paarden zo in het bos

Rustige omgeving. Paarden staan perfect op het land of in een grote schone box. Eigenaars zijn super vriendelijk en behulpzaam. Brachten tijdens de rit de lunch die super lekker was. Voor herhaling vatbaar ....het is dan ook al geboekt

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7m. kraan01-07-2009

gezellig, schoon, heel rustig

op de alberthoeve kun je je paard meenemen. er is tevens een manege.de eigenaren nelleke, ab en jan zijn gastvrij en verlenen alle service. het sanitair wordt zeer goed onderhouden. de boerencamping is klein, en je hebt veel privacy. wij hebben er een maand genoten met onze caravan. we hebben ontzettend veel gefietst. drente is een fietsprovincie bij uitstek. voor herhaling vatbaar.

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2009

0 tips over Vakantiepark Alberthoeve

2 vragen over Vakantiepark Alberthoeve

• Sandra, 26-06-2019

Zwemmen

Dag, kun je in de omgeving van de camping zwemmen?

• Riet de Kievit-Gunneweg, 15-11-2014

huren bedlinnen

Goede morgen, Kom 8 december in vakantie woning de Eik,mijn vraag is kan ik voor 2 personen bedlinnen huren en graag ter plaatse afrekenen en wat zijn ook de kosten?dan kan ik het gepast meenemen. Wens U een prettig weekeind en hartelijke groeten Riet de Kievit.

Merel en Marcel, 17-05-2015

Beste Riet, De kosten bedragen €6,- per persoon.

Mvrg, Zwiers

Volgend keer graag via ons eigen email adres, want anders krijgen we via alle andere sites straks ook berichten wat niet meer bij te houden is. Graag uw begrip hiervoor.

Vakantiepark Alberthoeve info

• BBQToegestaan