Vakantiepark Alberthoeve

Tonen op kaart

25 reviews over Vakantiepark Alberthoeve

• 8Koning19-09-2015

Nette camping

Prachtig gelegen in het Drents-Friese woud. Gastvrij onthaald en naar de plek gebracht. Wij stonden op het nieuwe gedeelte, erg ruime plaatsen! De aanplant moet nog groeien. Water en elektriciteit op iedere plek aanwezig. Nette sanitaire voorzieningen die goed worden schoongehouden. 1 tip: Terreinverlichting ontbreekt, lijkt me wel wenselijk.

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met partner in september 2015

• 9Albert Segers23-08-2015

prettige vakantie

nette camping,schoon sanitair,niet duur,zeer mooie omgeving,behulpzame eigenaars

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Merel en Marcel17-05-2015

Super Vakantie gehad! Tot volgend jaar

Wij zijn met hemelvaart bij de Alberthoeve geweest op de camping. Een prachtig nieuw gedeelte, met ruime plaatsen en zelfs water bij de plaats aanwezig. Werden goed ontvangen door de Zoon Jan Zwiers. Hij ging met ons mee en we deden een ronde over de camping, en mochten toen zelf onze plaats bepalen waar we graag wouden gaan staan. Ditmaal kozen we voor het nieuwe gedeelte, met prachtige beplanting van Grove dennen, rodondendron en andere hagen. Zeer ruime zonnige plaatsen en dichtbij het sanitair. Ruim voldoende douches 8 en toiletten zijn dr aanwezig voor zo'n camping. 4,5 minuut douchen is ruim voldoende, want waarom zou je meer doen, als de volgende persoon er extra op moet wachten? En het is nog gratis ook, terwijl veel campings zo een euro vragen voor warm water! De beplanting op de camping is dit jaar al aardig gegroeid vergeleken met vorig jaar, wij vonden het heel prettig want hadden de hele dag door de zon. :-). Ook logisch toch wanneer je een nieuw gedeelte net aanplant...

Gereisd met partner in mei 2015

• 7rvdbosch_112-05-2015

Grote kampeerplekken, maar.......

De beplanting op het nieuwe deel van het terrein is heel erg laag, waardoor bij wind veel last ontstaat. Bovendien hierdoor rondom volledig zicht op andere caravans. Ook op het nieuwe deel opvallend veel seizoen- en meermaandplaatsen. Het oude deel van de camping voornamelijk seizoenplaatsen. Sanitairblok op het nieuwe deel heeft voldoende toiletten, maar slechts 4 douches hetgeen op het aantal plaatsen vrij weinig is. Douche geeft 4 minuten warm water met een vrij magere straal!

Gereisd met partner in mei 2015

• 10DanielleV09-05-2015

Hele mooie plek

Een nachtje aan komen waaien met twee huifkarren, maar dit was geen probleem. De eigenaar was zeer gastvrij en behulpzaam. De paarden hadden een mooie wei en wij een heel grasveld vlakbij het noeuwe schone sanitairgebouw. Een aanrader!

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 10Mirjam Trompetter01-05-2015

prachtig

prachtige plek om te verblijven. veel verschillende accommodaties waar je uit kan kiezen. ruime kampeerplekken, net sanitair. Heel erg aardige familie die altijd klaar staan om ergens mee te helpen of om informatie over de omgeving te geven. Het ligt heel centraal in een prachtig mooi gebied waar je eindeloos kunt wandelen, fietsen en paardrijden. Voor paarden liefhebbers is alles voorhanden, overdekte stalling voor menwagens, een plek waar paarden afgespoeld kunnen worden, mooie boxen en ruime weidegang. diverse goede restaurants in de buurt. We hebben het daar heel erg naar ons zin!

Gereisd met partner in maart 2015

• 9S.Timmer04-02-2015

superplek

Dit is een superplek, met alles er op en eraan!.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10mary23-09-2014

een heerlijke plek om te zijn

algemene indruk heel goed omgeving fantastisch rustgevende bosrijke omgeving personeel is helemaal top zeer nette prijs voor een goede kwaliteit

• 9Onderkomen

Gereisd in augustus 2014

• 9deheja21-09-2014

Geweldig

Een schoon en vriendelijke camping.

Gereisd met partner in september 2014

• 10patricia07-05-2014

echt een tweede thuis

hele aardige mensen staan altijd klaar om te helpen

Alleen gereisd in augustus 2013

0 tips over Vakantiepark Alberthoeve

2 vragen over Vakantiepark Alberthoeve

• Sandra, 26-06-2019

Zwemmen

Dag, kun je in de omgeving van de camping zwemmen?

• Riet de Kievit-Gunneweg, 15-11-2014

huren bedlinnen

Goede morgen, Kom 8 december in vakantie woning de Eik,mijn vraag is kan ik voor 2 personen bedlinnen huren en graag ter plaatse afrekenen en wat zijn ook de kosten?dan kan ik het gepast meenemen. Wens U een prettig weekeind en hartelijke groeten Riet de Kievit.

Merel en Marcel, 17-05-2015

Beste Riet, De kosten bedragen €6,- per persoon.

Mvrg, Zwiers

Volgend keer graag via ons eigen email adres, want anders krijgen we via alle andere sites straks ook berichten wat niet meer bij te houden is. Graag uw begrip hiervoor.

Vakantiepark Alberthoeve info

• BBQToegestaan