Vakantiepark Alberthoeve

25 reviews over Vakantiepark Alberthoeve

• 2018
    6J.N Spier17-09-2018

Communicatie zeer teleurstellend.

Mooie ruime camping plaatsen met goede sanitair voorzieningen, prachtige omgeving maar toch ook een min puntje.. bij aankomst weinig tijd voor een praatje en dus heel snel en gehaast de staanplaats aangegeven, dezelfde dag het formulier ingeleverd zonder communicatie en vervolgens drie weken geen eigenaren gezien of gesproken en bij afrekenen de noodzakelijke communicatie maar totaal geen enkele interesse of vragen over ons verblijf.. beetje jammer! En wij misten ook de "kleine" maar toch gezellige huiskamer van de SVR Camping waar je bijvoorbeeld de magnetron, koelkast, zit hoekje, streekproducten en gezelligheid kunt opzoeken! Onze indruk veel tegen qua communicatie en kleinschaligheid en alles is erop gebaseerd dat je de eigenaren zo min mogelijk nog hoeft lastig te vallen!

• 1Activiteiten

• 10F.J.M. Spoek29-06-2018

Geweldig kampeerplek

Groep met Pinksterweekend op een apart veldje voor ons vlakbij het sanitair. Geen kraantje. Grote zonnige plaatsen met enig schaduw. Toeristische info beschikbaar. Receptie is geschikt om de combinatie tijdelijke te parkeren wel 3e ingang nemen, Eigenaar wijst de weg naar de plaats. Auto op de parkeerplaats. Stroom is 6A. Wifi werkt matig en is gratis. Uitstekend sanitair met allerlei doekjes, handzeep en schoonmaakdoekje. Heet afwaswater. Prachtige afwisselende omgeving in Drenthe om te fietsen en wandelen in de natuurparken. Camping ligt afgelegen van dorpen bv. Diever op 8 km. Conclusie voor herhaling vatbaar

• 9Henk en Lettie lancee23-06-2018

Geweldig weekend gehad.

We hadden een chalet gehuurd voor het weekend, Bij aankomst wordt je door de familie hartelijk ontvangen. Jan brengt je naar je chaletje toe,met goede uitleg,hoe alles werkt. de inrichting is gezellig,je voelt je er thuis,alles is mooi schoon en wat je nodig hebt is aanwezig. Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. Het is een aanrader om daar te verblijven. Bedankt fam.Zwiers het was geweldig.

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 10ruurd29-04-2018

Fantastische camping !

Super mooie en goed verzorgde SVR camping. Mooie en grote plaatsen. Fantastische omgeving. Scherp all-in tarief. Prachtig en schoon sanitair, gratis warm water. Heel erg vriendelijke en behulpzame eigenaar en zoon (?). We mochten op de vertrekdag zo lang blijven als we wilden, zonder extra kosten. Kortom een aanrader, we komen graag nog eens terug met onze Binky.

• Oude reviews

10Christa Fortunati15-11-2016

B&B een echte aanrader

Ons Paarden weekend begon goed, huisje was al lekker verwarmd.. en er was op voorhand goed voor ons gezorgd.. Koffie en thee was aanwezig.. Beddengoed en handdoeken hoefde we ook niet mee te slepen.. opzich wel fijn want met je paard uit logeren betekent al een hele volksverhuizing zeker in het najaar.. De paarden hadden de beschikking over een ruime stal gevuld met stro en onbeperkt hooi en s morgens en einde middag konden ze nog even fijn op het weiland lopen.. Perfect geregeld dus, we hebben de Fam. Zwiers als bijzonder gastvrij en behulpzaam leren kennen. De locatie van dit verblijf is meer dan uitstekend je hebt direct toegang tot het prachtige Drents Friese wold met zijn oneindige ruiterpaden... een aanrader voor iedereen.. Wij hebben direct nieuwe plannen gemaakt, April volgend jaar gaan we zeker weten weer.. !

• 9AnneliesV20-08-2016

Mooie camping centraal in fraai natuurgebied

Eigenlijk is veel al gezegd over deze relatief kleine camping. Wij hadden een hoekplaats op het nieuwe gedeelte, waar de begroeiing nog laag is, maar waar het wel lekker licht is. Wel hebben we de caravan na een paar dagen gedraaid vanwege de harde westenwind die op zo'n terrein natuurlijk vrij spel heeft. Elke twee plaatsen delen een watertappunt en electrapaal. De plaatsen zijn royaal en het terrein verzorgd. Op dit deel is een zandbak/speelplaats voor kinderen, maar doordat het veld zo groot is ervaar je geen overlast. Tijdens de dagen dat wij er waren kampeerden er voornamelijk senioren en gezinnen met (heel) jonge kinderen. Het sanitairblok is modern en keurig onderhouden. Voldoende afwasbakken met warm water, allen overdekt, gescheiden ruimten voor dames en heren met elk twee douches (ca 5 minuten per keer, bij ons viel het warme water soms even uit) en een afsluitbare wasruimte. Voldoende toiletten met toiletpapier. Auto's dienen op het parkeerterrein geplaatst te worden, wat de rust ook visueel, verhoogt. De eigenaar ontvangt je hartelijk en is behulpzaam bij vragen. De omgeving is heerlijk om te fietsen door het nationaal park en gezellige dorpen als Diever en Vledder op redelijke afstand.

• 9feikje.bosma29-07-2016

Heerlijk gekampeerd!

In juli hebben we met onze zoon van 8 maanden een weekend gekampeerd op deze camping. We stonden op een mooie schaduwrijke plaats met veel privacy. Het weekend is ons zeer goed bevallen. Het terrein zag er tiptop uit en de voorzieningen waren goed. Ook aan baby's was gedacht, er is een ruimte aanwezig met babybadjes. Hier heb ik dankbaar gebruik van gemaakt! Echt een aanrader, voor iedereen die van kamperen houdt in een mooie, rustige omgeving.

Met jonge kinderen

• 8Bea v.d. Scheer02-05-2016

Een omgeving om met je eigen paarden te mennen

Je kan er een huisje huren. Of op de camping met je eigen caravan, of een caravan huren. Je paard staat in een ruime stal. De weidegang uitstekend. Ook de paarden hebben vakantie. In overleg is er veel mogelijk. De omgeving is erg mooie. Ook voor een fiets vakantie een aanrader. Wandelaars kunnen hun hart ophalen op de hei en in de bossen. Er zijn genoeg eetgelegenheden in de omgeving. Pannenkoekenhuizen, restaurants, Theetuinen en eethuisjes. Wil je ruimte, en het dorps gevoel proeven. Dan heb je in wateren en omgeving een heerlijke vakantie.

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 10George, Alla, Banzai en Genepi11-02-2016

Fantastisch park / camping

De ontvangst was erg goed; we voelden ons welkom. De huisjes zijn erg mooi gezellig en knus ingericht, en bovendien erg schoon. Als je over het park rondloopt ziet alles er tiptop uit......... Familie Zwiers bedankt!!

• 9Jeroen en Petra03-01-2016

Gastvrij en rustig,midden in natuur

Voor de tweede keer in een chalet gelogeerd tijdens de jaarwisseling. De ontvangst was super; we voelden ons welkom. De huisjes zijn gezellig en knus ingericht, en bovendien schoon. Je hoort vrijwel niets op het park, lekker rustig. Je loopt zo het Drents-Friese Wold in. Er is geen eetgelegenheid op 'de Alberthoeve' zelf ( wel net keukentje in chalet ) maar in Vledder of Diever kun je terecht voor je boodschappen. Aanrader; lekker eten in 'het nieuwscafé' in Diever. Met de auto zit je ook zo in Assen, of bij de bezoekerscentra van Staatsbosbeheer en Natuurmonumenten. Óók al fijne plekken. In de omgeving is zát te doen. Familie Zwiers, jullie zijn geweldig! Twee vaste bezoekers erbij met ons!

• 8Onderkomen

0 tips over Vakantiepark Alberthoeve

2 vragen over Vakantiepark Alberthoeve

• Sandra, 26-06-2019

Zwemmen

Dag, kun je in de omgeving van de camping zwemmen?

• Riet de Kievit-Gunneweg, 15-11-2014

huren bedlinnen

Goede morgen, Kom 8 december in vakantie woning de Eik,mijn vraag is kan ik voor 2 personen bedlinnen huren en graag ter plaatse afrekenen en wat zijn ook de kosten?dan kan ik het gepast meenemen. Wens U een prettig weekeind en hartelijke groeten Riet de Kievit.

Merel en Marcel, 17-05-2015

Beste Riet, De kosten bedragen €6,- per persoon.

Mvrg, Zwiers

Volgend keer graag via ons eigen email adres, want anders krijgen we via alle andere sites straks ook berichten wat niet meer bij te houden is. Graag uw begrip hiervoor.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan