Vakantiepark

J.N Spier,
17-9-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Mooie ruime camping plaatsen met goede sanitair voorzieningen, prachtige omgeving maar toch ook een min puntje.. bij aankomst weinig tijd voor een praatje en dus heel snel en gehaast de staanplaats aangegeven, dezelfde dag het formulier ingeleverd zonder communicatie en vervolgens drie weken geen eigenaren gezien of gesproken en bij afrekenen de noodzakelijke communicatie maar totaal geen enkele interesse of vragen over ons verblijf.. beetje jammer! En wij misten ook de "kleine" maar toch gezellige huiskamer van de SVR Camping waar je bijvoorbeeld de magnetron, koelkast, zit hoekje, streekproducten en gezelligheid kunt opzoeken! Onze indruk veel tegen qua communicatie en kleinschaligheid en alles is erop gebaseerd dat je de eigenaren zo min mogelijk nog hoeft lastig te vallen!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig kampeerplek

F.J.M. Spoek,
29-6-2018

Groep met Pinksterweekend op een apart veldje voor ons vlakbij het sanitair. Geen kraantje. Grote zonnige plaatsen met enig schaduw. Toeristische info beschikbaar. Receptie is geschikt om de combinatie tijdelijke te parkeren wel 3e ingang nemen, Eigenaar wijst de weg naar de plaats. Auto op de parkeerplaats. Stroom is 6A. Wifi werkt matig en is gratis. Uitstekend sanitair met allerlei doekjes, handzeep en schoonmaakdoekje. Heet afwaswater. Prachtige afwisselende omgeving in Drenthe om te fietsen en wandelen in de natuurparken. Camping ligt afgelegen van dorpen bv. Diever op 8 km.

Conclusie voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in mei 2018

Geweldig weekend gehad.

Henk en Lettie lancee,
23-6-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

We hadden een chalet gehuurd voor het weekend,

Bij aankomst wordt je door de familie hartelijk ontvangen.

Jan brengt je naar je chaletje toe,met goede uitleg,hoe alles werkt.

de inrichting is gezellig,je voelt je er thuis,alles is mooi schoon en wat je nodig hebt is aanwezig.

Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd.

Het is een aanrader om daar te verblijven.

Bedankt fam.Zwiers het was geweldig.

Gereisd met partner in juni 2018

Fantastische camping !

ruurd,
29-4-2018
  • Activiteiten10

Super mooie en goed verzorgde SVR camping. Mooie en grote plaatsen. Fantastische omgeving. Scherp all-in tarief. Prachtig en schoon sanitair, gratis warm water. Heel erg vriendelijke en behulpzame eigenaar en zoon (?).

We mochten op de vertrekdag zo lang blijven als we wilden, zonder extra kosten.

Kortom een aanrader, we komen graag nog eens terug met onze Binky.

Gereisd met partner in april 2018

B&B een echte aanrader

Christa Fortunati
15-11-2016
  • Onderkomen10

Ons Paarden weekend begon goed, huisje was al lekker verwarmd.. en er was op voorhand goed voor ons gezorgd..

Koffie en thee was aanwezig..

Beddengoed en handdoeken hoefde we ook niet mee te slepen.. opzich wel fijn want met je paard uit logeren betekent al een hele volksverhuizing zeker in het najaar..

De paarden hadden de beschikking over een ruime stal gevuld met stro en onbeperkt hooi en s morgens en einde middag konden ze nog even fijn op het weiland lopen..

Perfect geregeld dus, we hebben de Fam. Zwiers als bijzonder gastvrij en behulpzaam leren kennen. De locatie van dit verblijf is meer dan uitstekend je hebt direct toegang tot het prachtige Drents Friese wold met zijn oneindige ruiterpaden... een aanrader voor iedereen..

Wij hebben direct nieuwe plannen gemaakt, April volgend jaar gaan we zeker weten weer.. !

Gereisd met vrienden in november 2016

Eigenlijk is veel al gezegd over deze relatief kleine camping. Wij hadden een hoekplaats op het nieuwe gedeelte, waar de begroeiing nog laag is, maar waar het wel lekker licht is. Wel hebben we de caravan na een paar dagen gedraaid vanwege de harde westenwind die op zo'n terrein natuurlijk vrij spel heeft. Elke twee plaatsen delen een watertappunt en electrapaal. De plaatsen zijn royaal en het terrein verzorgd. Op dit deel is een zandbak/speelplaats voor kinderen, maar doordat het veld zo groot is ervaar je geen overlast. Tijdens de dagen dat wij er waren kampeerden er voornamelijk senioren en gezinnen met (heel) jonge kinderen. Het sanitairblok is modern en keurig onderhouden. Voldoende afwasbakken met warm water, allen overdekt, gescheiden ruimten voor dames en heren met elk twee douches (ca 5 minuten per keer, bij ons viel het warme water soms even uit) en een afsluitbare wasruimte. Voldoende toiletten met toiletpapier. Auto's dienen op het parkeerterrein geplaatst te worden, wat de rust ook visueel, verhoogt. De eigenaar ontvangt je hartelijk en is behulpzaam bij vragen. De omgeving is heerlijk om te fietsen door het nationaal park en gezellige dorpen als Diever en Vledder op redelijke afstand.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk gekampeerd!

feikje.bosma
29-7-2016

In juli hebben we met onze zoon van 8 maanden een weekend gekampeerd op deze camping. We stonden op een mooie schaduwrijke plaats met veel privacy.

Het weekend is ons zeer goed bevallen.

Het terrein zag er tiptop uit en de voorzieningen waren goed. Ook aan baby's was gedacht, er is een ruimte aanwezig met babybadjes. Hier heb ik dankbaar gebruik van gemaakt!

Echt een aanrader, voor iedereen die van kamperen houdt in een mooie, rustige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een omgeving om met je eigen paarden te mennen

Bea v.d. Scheer
2-5-2016
  • Activiteiten8

Je kan er een huisje huren. Of op de camping met je eigen caravan, of een caravan huren.

Je paard staat in een ruime stal. De weidegang uitstekend. Ook de paarden hebben vakantie. In overleg is er veel mogelijk. De omgeving is erg mooie. Ook voor een fiets vakantie een aanrader. Wandelaars kunnen hun hart ophalen op de hei en in de bossen. Er zijn genoeg eetgelegenheden in de omgeving. Pannenkoekenhuizen, restaurants, Theetuinen en eethuisjes. Wil je ruimte, en het dorps gevoel proeven. Dan heb je in wateren en omgeving een heerlijke vakantie.

Gereisd met vrienden in september 2014

Fantastisch park / camping

George, Alla, Banzai en Genepi
11-2-2016
  • Activiteiten10

De ontvangst was erg goed; we voelden ons welkom. De huisjes zijn erg mooi gezellig en knus ingericht, en bovendien erg schoon.

Als je over het park rondloopt ziet alles er tiptop uit.........

Familie Zwiers bedankt!!

Gereisd met partner in februari 2016

Gastvrij en rustig,midden in natuur

Jeroen en Petra
3-1-2016
  • Activiteiten10

Voor de tweede keer in een chalet gelogeerd tijdens de jaarwisseling. De ontvangst was super; we voelden ons welkom. De huisjes zijn gezellig en knus ingericht, en bovendien schoon. Je hoort vrijwel niets op het park, lekker rustig. Je loopt zo het Drents-Friese Wold in. Er is geen eetgelegenheid op 'de Alberthoeve' zelf ( wel net keukentje in chalet ) maar in Vledder of Diever kun je terecht voor je boodschappen. Aanrader; lekker eten in 'het nieuwscafé' in Diever. Met de auto zit je ook zo in Assen, of bij de bezoekerscentra van Staatsbosbeheer en Natuurmonumenten. Óók al fijne plekken. In de omgeving is zát te doen. Familie Zwiers, jullie zijn geweldig! Twee vaste bezoekers erbij met ons!

Gereisd met partner in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Alberthoeve in Wateren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Alberthoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.