Vakantiepark Alberthoeve

Fantastische camping !

ruurd
29-4-2018
  • Onderkomen10

Super mooie en goed verzorgde SVR camping. Mooie en grote plaatsen. Fantastische omgeving. Scherp all-in tarief. Prachtig en schoon sanitair, gratis warm water. Heel erg vriendelijke en behulpzame eigenaar en zoon (?).

We mochten op de vertrekdag zo lang blijven als we wilden, zonder extra kosten.

Kortom een aanrader, we komen graag nog eens terug met onze Binky.

Oude reviews (archief)

B&B een echte aanrader

Christa Fortunati
15-11-2016
  • Onderkomen10

Ons Paarden weekend begon goed, huisje was al lekker verwarmd.. en er was op voorhand goed voor ons gezorgd..

Koffie en thee was aanwezig..

Beddengoed en handdoeken hoefde we ook niet mee te slepen.. opzich wel fijn want met je paard uit logeren betekent al een hele volksverhuizing zeker in het najaar..

De paarden hadden de beschikking over een ruime stal gevuld met stro en onbeperkt hooi en s morgens en einde middag konden ze nog even fijn op het weiland lopen..

Perfect geregeld dus, we hebben de Fam. Zwiers als bijzonder gastvrij en behulpzaam leren kennen. De locatie van dit verblijf is meer dan uitstekend je hebt direct toegang tot het prachtige Drents Friese wold met zijn oneindige ruiterpaden... een aanrader voor iedereen..

Wij hebben direct nieuwe plannen gemaakt, April volgend jaar gaan we zeker weten weer.. !

Eigenlijk is veel al gezegd over deze relatief kleine camping. Wij hadden een hoekplaats op het nieuwe gedeelte, waar de begroeiing nog laag is, maar waar het wel lekker licht is. Wel hebben we de caravan na een paar dagen gedraaid vanwege de harde westenwind die op zo'n terrein natuurlijk vrij spel heeft. Elke twee plaatsen delen een watertappunt en electrapaal. De plaatsen zijn royaal en het terrein verzorgd. Op dit deel is een zandbak/speelplaats voor kinderen, maar doordat het veld zo groot is ervaar je geen overlast. Tijdens de dagen dat wij er waren kampeerden er voornamelijk senioren en gezinnen met (heel) jonge kinderen. Het sanitairblok is modern en keurig onderhouden. Voldoende afwasbakken met warm water, allen overdekt, gescheiden ruimten voor dames en heren met elk twee douches (ca 5 minuten per keer, bij ons viel het warme water soms even uit) en een afsluitbare wasruimte. Voldoende toiletten met toiletpapier. Auto's dienen op het parkeerterrein geplaatst te worden, wat de rust ook visueel, verhoogt. De eigenaar ontvangt je hartelijk en is behulpzaam bij vragen. De omgeving is heerlijk om te fietsen door het nationaal park en gezellige dorpen als Diever en Vledder op redelijke afstand.

Heerlijk gekampeerd!

feikje.bosma
29-7-2016

In juli hebben we met onze zoon van 8 maanden een weekend gekampeerd op deze camping. We stonden op een mooie schaduwrijke plaats met veel privacy.

Het weekend is ons zeer goed bevallen.

Het terrein zag er tiptop uit en de voorzieningen waren goed. Ook aan baby's was gedacht, er is een ruimte aanwezig met babybadjes. Hier heb ik dankbaar gebruik van gemaakt!

Echt een aanrader, voor iedereen die van kamperen houdt in een mooie, rustige omgeving.

Een omgeving om met je eigen paarden te mennen

Bea v.d. Scheer
2-5-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Je kan er een huisje huren. Of op de camping met je eigen caravan, of een caravan huren.

Je paard staat in een ruime stal. De weidegang uitstekend. Ook de paarden hebben vakantie. In overleg is er veel mogelijk. De omgeving is erg mooie. Ook voor een fiets vakantie een aanrader. Wandelaars kunnen hun hart ophalen op de hei en in de bossen. Er zijn genoeg eetgelegenheden in de omgeving. Pannenkoekenhuizen, restaurants, Theetuinen en eethuisjes. Wil je ruimte, en het dorps gevoel proeven. Dan heb je in wateren en omgeving een heerlijke vakantie.

Fantastisch park / camping

George, Alla, Banzai en Genepi
11-2-2016
  • Onderkomen10

De ontvangst was erg goed; we voelden ons welkom. De huisjes zijn erg mooi gezellig en knus ingericht, en bovendien erg schoon.

Als je over het park rondloopt ziet alles er tiptop uit.........

Familie Zwiers bedankt!!

Gastvrij en rustig,midden in natuur

Jeroen en Petra
3-1-2016
  • Onderkomen8

Voor de tweede keer in een chalet gelogeerd tijdens de jaarwisseling. De ontvangst was super; we voelden ons welkom. De huisjes zijn gezellig en knus ingericht, en bovendien schoon. Je hoort vrijwel niets op het park, lekker rustig. Je loopt zo het Drents-Friese Wold in. Er is geen eetgelegenheid op 'de Alberthoeve' zelf ( wel net keukentje in chalet ) maar in Vledder of Diever kun je terecht voor je boodschappen. Aanrader; lekker eten in 'het nieuwscafé' in Diever. Met de auto zit je ook zo in Assen, of bij de bezoekerscentra van Staatsbosbeheer en Natuurmonumenten. Óók al fijne plekken. In de omgeving is zát te doen. Familie Zwiers, jullie zijn geweldig! Twee vaste bezoekers erbij met ons!

Nette camping

Koning
19-9-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Prachtig gelegen in het Drents-Friese woud. Gastvrij onthaald en naar de plek gebracht.

Wij stonden op het nieuwe gedeelte, erg ruime plaatsen! De aanplant moet nog groeien. Water en elektriciteit op iedere plek aanwezig. Nette sanitaire voorzieningen die goed worden schoongehouden.

1 tip: Terreinverlichting ontbreekt, lijkt me wel wenselijk.

prettige vakantie

Albert Segers
23-8-2015
  • Onderkomen10

nette camping,schoon sanitair,niet duur,zeer mooie omgeving,behulpzame eigenaars

Super Vakantie gehad! Tot volgend jaar

Merel en Marcel
17-5-2015
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij zijn met hemelvaart bij de Alberthoeve geweest op de camping. Een prachtig nieuw gedeelte, met ruime plaatsen en zelfs water bij de plaats aanwezig. Werden goed ontvangen door de Zoon Jan Zwiers. Hij ging met ons mee en we deden een ronde over de camping, en mochten toen zelf onze plaats bepalen waar we graag wouden gaan staan. Ditmaal kozen we voor het nieuwe gedeelte, met prachtige beplanting van Grove dennen, rodondendron en andere hagen. Zeer ruime zonnige plaatsen en dichtbij het sanitair. Ruim voldoende douches 8 en toiletten zijn dr aanwezig voor zo'n camping. 4,5 minuut douchen is ruim voldoende, want waarom zou je meer doen, als de volgende persoon er extra op moet wachten? En het is nog gratis ook, terwijl veel campings zo een euro vragen voor warm water! De beplanting op de camping is dit jaar al aardig gegroeid vergeleken met vorig jaar, wij vonden het heel prettig want hadden de hele dag door de zon. :-). Ook logisch toch wanneer je een nieuw gedeelte net aanplant...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Alberthoeve in Wateren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Alberthoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Alberthoeve scoort een 9.19 uit 10 op basis van 22 reviews.