Tijdelijk €25 aanbetaling

7.4GoedScore uit 9 reviews

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Groepsaccommodatie Wapserveen

• 9Mirjan Alsema03-01-2015

Heerlijk vakantiehuis met goede gastheer

de groepsaccommodatie in Wapserveen is een heerlijke plek. Sfeervolle woonkamer, met voldoende verschillende hoeken, waaronder een fijne haard en een barretje. De slaapkamers zijn ver van de woonkamer, dus geen overlast van elkaar, en iedere kamer een eigen badkamer. Fijne tuin ook, al hebben we daar in de winter niet veel gebruik van gemaakt. De ontvangst en de gastvrijheid van Gerrie waren fantastisch! Heeft zelfs nog een wasje voor ons gedaan. Maar tegelijkertijd merk je er niets van dat ze naast het pand wonen, qua beperkingen of klachten over overlast, zelfs met onze drukke groep.

Uiteraard prachtige omgeving, met de hunebedden om de hoek en een mooi wandelgebied. En een zeer uitgebreide supermarkt in Havelte.

• 8fam jongstra14-09-2014

Super

prima verblijf gehad met weekendje vrienden. Ruime kamers, goede bedden en bijna allemaal gemoderiseerde luxe badkamers. De tuin is groot en gezellig opgezet. Voor ons voor herhaling vatbaar.

• 10Thea & Sabine21-08-2014

Fantastisch!!! Wij zijn ca.al 3 jaar vaste gast.

Zeer aangename en gezellige accommodatie, wij zijn al ca. 9 keer geweest. Enige minpuntje is de trap, dat is even wennen de treden zijn ietwat smal De omgeving is echt mooi, hunebedden en grote heidevelden heel dichtbij, Havelte ca.7 Giethoorn ca.15 km. Meppel ca.16 km. enz. zeer goeie uitval basis om erop uit te trekken . Marjan en Gerrie zijn zeer gastvriendelijk en proberen het de gast ook echt naar hun zin te maken en zijn zeer behulpzaam. Er is geen restaurant en toch kan men er heerlijk avondeten bestellen. De kamer heeft vloerbedekking zitten wat plekken op veroorzaakt door de gasten, jammer dat er gasten tussen zitten die er een zooitje van maken, ondanks dat is het altijd als wij komen schoon en fris in de kamer. De tuin is zeer kindvriendelijk, heel ruim goed onderhouden een rustpunt, Verder is het een mooie ouwe accommodatie schoon, gezellig, bedden liggen echt lekker.Wij komen zeker weer terug, ondanks een klemmende deur o.i.d het is een mooi oud gebouw met echte charme.

• 5J. Smittenaar24-11-2013

dit nooit meer

Ontbijt bestond uit verse broodjes,die waren goed.Het beleg was twee dagen hetzelfde en afgepast.Geen joghurt of andere melkproducten.Het was ons niet zoveel geld waard. De douchruimte was prima maar de kamer was slecht onderhouden met vegen van verf{hopelijk} op de muur.Geen tv aanwezig op de kamer. En dan nog 15 euro schoonmaakkosten,belachelijk.Onze kamer was niet eens gezogen.Onze buurvrouw vond nog een sok(die niet van haar was) onder het bed. Ik had meer verwacht maar helaas.

• 6Jess26-05-2013

Groepsaccomodatie

De algemene ruimte is groot en goed ingedeeld. De tuin is ook prima. De slaapkamers zijn krap en vies. De afvoer is erg slecht en je staat tot je enkels in het water tijdens het douchen. De keuken is van alle gemakken voorzien, alleen de vaatwasser is toe aan vervanging.

• 8Leo12-12-2012

Prima groepsaccommodatie voor een grote groep

Wij hebben hier met een vriendengroep van 18 personen een lekker lang weekend doorgebracht. Daarvoor is het erg geschikt! Heerlijke grote woonruimte, met een zithoek, tv hoek, grote eettafel, genoeg zitplaats voor allen, een houtkachel om op te stoken, een bar met tap, en meer dan genoeg spelletjes voor vermaak (tafeltennis, sjoelen, bordspelen).

Voor 18 personen is het qua slaapruimte (en badkamers) ook goed verzorgd en voor nog grotere groepen plaatst men bedden bij, zo begreep ik. Keuken ook zeer ruim opgezet en van alles voorzien. We hebben ons er prima mee kunnen redden.

Van de grote weg en het restaurant hebben we totaal geen last gehad. Binnen merk je er niets van, maar ook in de tuin is het ons niet eens opgevallen. Verder is het een mooie uitvalsbasis om eens Giethoorn, Meppel of de hunebedden te bezoeken.

• 7Elea08-09-2012

Nee ik ga niet weer.

Ligt aan drukke weg...geen horren voor de ramen ...dus je wordt omringt door die rotvliegen...verder leuke kindvriendelijk tuin....hunnebedden 1 km rijden...ziet er verder goed verzorgd uit ...

• 7m_delver111-07-2012

Leuk zowel voor individuele families /groepen

Via veiling geboekt, moesten wel extra voor ontbijt en schoonmaakkosten betalen, maar dat was ook goed aangegeven vooraf. Leuke accommodatie, met gezellige gastheer. Ligging is redelijk, wel aan een doorgaande weg, maar de tuin en de kamers aan de achterkant hebben daar geen last van. Voorzover de voorzijde weet ik niet. Steile trap naar slaapgedeelte, dus voor mensen die slecht ter been zijn niet echt geschikt. Goede uitvalsplaats voor mooie wandelingen, fietstochten, Giethoorn, Veenhuizen etc. Ontbijt was goed voor die 2 dagen, warme broodjes , gekookt ei, kaas, ham, jam en jus d'orange,koffie en thee.

• 7Johanneke28-05-2012

Niet erg gastvrij

Omdat de crematie (in Engeland) van mijn man's vader op de dag was dat we zouden aankomen, moesten wij annuleren. Zonder pardon werd daar 12,50 euro voor gerekend, werd ons per email medegedeeld. Ik vond dat nogal kil overkomen maar wij zijn 4 dagen na terugkomst uit Engeland alsnog naar Wapserveen gegaan en we verwachtten niet anders dan dat we die annuleringskosten niet hoefden te betalen (omdat we bij eerste gelegenheid alsnog kwamen) Crematie is tenslotte niet iets waar je zelf wat aan kan doen, maar nee hoor, meneer werd zelfs boos toen ik zei dat ik erg teleurgesteld was dat hij toch die 12,50 rekende. Het is een aardige b&b, maar ook niet meer dan dat. Ontbijt zonder yoghurt, melk, muesli of fruit en 2 dagen precies hetzelfde beleg. Let op: als je via veiling reserveert dat er vaak geen ontbijt bij zit (à 8 euro pp) en daar bovenop komen ook nog eens schoonmaakkosten van 15 euro! (Ooit gehoord van B&B met schoonmaakkosten? Wij niet! Geen aanbeveling.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Wapserveen info

• CafeBeschikbaar (1)