Vakantiehuis Familiehuis Westeinde

VakantiehuisWeer vandaag25°9°
Vakantiehuis Familiehuis Westeinde
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Familiehuis Westeinde voor je op een rij gezet:

4 reviews over Vakantiehuis Familiehuis Westeinde in het Nederlands

Noëlle, 3-3-2018

Het huisje ligt in een zeer mooie en rustige omgeving, en met een leuk uitzicht op het weilandje met geitjes aan de voorkant. Leuk om vanuit hier de verschillende natuurgebieden en hunebedden te bezoeken. Het huis zelf is erg smaakvol ingericht, fijne zithoeken en een goede keuken. Wij waren met een groep van 13 vrienden en iedereen kon fijn zijn gang gaan en alles was aanwezig. De slaapkamers zijn bovendien comfortabel en mooi. Ook geen last van het geluid uit de woonkamer bijvoorbeeld. Het was wat koud, maar ook de tuin heeft een zeer leuk terras met tafel. Ideaal dus, ook zeker voor families. Ook zijn we erg hartelijk ontvangen door de gastvrouw Jacqueline.

Geweldige ervaring

Ingrid, 8-2-2016

Precies wat we zochten en het voldeed bovendien aan alle verwachtingen. Zeer hartelijk en warm ontvangst. Alles erg schoon en netjes. Rustige omgeving met volop mogelijkheden voor leuke uitstapjes, zelfs in de winter. Heerlijke bedden !!

Kortom perfect verzorgd. Gelijk geboekt voor de komende zomer wij komen dus zeker weer..!!

Fantastische plek!

Charissa, 14-4-2015

Familiehuis in wapserveen is op een goede plek gelegen dichtbij natuurgebied. Kan leuke uitstapjes maken richting Giethoorn en bijv Zwolle. Het huis is lekker ruim, eet/woonkeuken van alle gemakken voorzien en een grote gezellige woonkamer. Ruime slaapkamers. Ziet er verzorgd uit! Leuk om met familie of vrienden te verblijven. Gastvrouw zeer vriendelijk! Voor herhaling vatbaar!

erg leuk

s. timmermans, 23-2-2015

Goed ingericht huis, veel ruimte.

gezellige sfeer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Familiehuis Westeinde in Wapserveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Familiehuis Westeinde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Familiehuis Westeinde scoort een 9.24 uit 10 op basis van 5 reviews.