Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

134 Reviews over Room Logies

• 9Werner & Corinne08-08-2022

Super tof vakantiehuisje

Een mooi huisje op een prachtige locatie. Alles is aanwezig om er een super vakantie van te maken.We werden hier met open armen ontvangen door Frans en Ole. We hebben hier een super toffe week beleefd. Tijdens onze dagelijkse wandeltocht hebben we het mooie Drentse landschap ontdekt. We komen hier met veel plezier terug op vakantie.

• 10Natuur
  • 10Arjan en Nelleke28-04-2021

Fijne plek in een mooie omgeving

Heerlijk huisje met alles erop en eraan en een ontzettend gastvrije host. Prachtig gelegen en in een mum van tijd zit je in het Drents-Friese Wold of het Dwingelderveld. We komen graag nog eens terug!

• 10Mike & Beau10-08-2020

Super fijne B&B!

Wij vonden het huisje super fijn! Genoeg ruimte voor ons 2 en enorm veel rust om het huis :). In Augustus bleef het huisje heel koel ondanks de hoge temperaturen buiten! Ook de tuin was aangenaam vanwege de schaduwen die van de bomen af kwamen (wat wij heel fijn vinden:)) er was een goed spel en film collectie aanwezig! Ole is een hele lieve en waakzamen hond die elke dag even hoi komt zeggen en zo vraagt hoe het met je gaat ;) ook Frans is een lieve en zorgzame host! Het enigste verbeterpuntje wat we zouden kunnen noemen dat het bed voor ons aan de harde kant is. Wij zijn dan ook een zacht bed gewend dus daar kan het zeker mee te maken hebben. Het was wel een heel groot bed en er zijn veel kussens aanwezig. Wij raden dit huisje absoluut aan en hopen dan ook in de toekomst weer terug te komen want het is echt een plek om tot rust te komen en dat hadden wij in deze tijd nodig :). Bedankt Frans en Ole!!

• 10Lisanne17-11-2019

pareltje

Inderdaad een plekje dat je eigenlijk geheim wil houden. Super fijn lang weekend gehad, in een heerlijk huisje. Het is comfortabel, schoon, gezellig met de open haard, smaakvol ingericht, en prachtig gelegen. Je kunt heerlijk wandelen of fietsen in de buurt. Frans en Brigitte zijn ook bijzonder vriendelijk en behulpzaam. We komen heel graag terug!

• 10Sacha en Frans18-08-2019

Sttt...niet doorvertellen

Een heerlijk huisje in een groene omgeving. Het is er heerlijk rustig. In je eigen stuk tuin is het heerlijk relaxen. Het huisje is sfeervol en compleet ingericht. Heerlijk bed. In de omgeving zijn volop leuke dingen te doen. Een adresje wat je eigenlijk geheim wilt houden.

• 10Sanne Messemaker31-05-2019

Heerlijk!

Heerlijke plek! Huisje is van alle gemakken voorzien. Bed is super. Buiten heb je een prachtig stuk prive tuin met terras. Je fietst en wandelt zo de mooie Drentse natuur in. Wat een heerlijke plek om er even helemaal uit te zijn.

• 9Sanne24-02-2019

Heerlijk!

Samen met drie vriendinnen een heerlijk weekend gehad in Wapse. Een goed verzorgd, gezellig huisje met alle benodigde faciliteiten en zeer vriendelijke verhuurders.

• 9Fam. Sluimer22-02-2019

Geweldig!

Heerlijk voor rustzoekers, landelijke omgeving, uitstekend verzorgd verblijf.

• 9Janneke29-10-2018

Heerlijk er even tussen uit

Heerlijk midden in het bos, prachtige omgeving, huisje van alle gemakken voorzien en een geweldig ontbijt!

• 10P&C27-10-2018

Sfeervol huisje!

We hebben heerlijke dagen gehad. Het plekje is prachtig, groen en rustig. Je voelt je gelijk thuis in het huisje. Alles is er gewoon. Oven, fijne kookplaat, heerlijke grote bedden, en een lekkere bank ook heel belangrijk. De vloerverwarming maakte het helemaal af. We hebben genoten en zijn een beetje verliefd geworden op Drenthe.

Vakantiehuis Room Logies info

Soort hotel