Bed and Breakfast

128 reviews over Bed and Breakfast Room Logies in het Nederlands

Heerlijk!

Sanne,
24-2-2019

Samen met drie vriendinnen een heerlijk weekend gehad in Wapse. Een goed verzorgd, gezellig huisje met alle benodigde faciliteiten en zeer vriendelijke verhuurders.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Geweldig!

Fam. Sluimer,
22-2-2019

Heerlijk voor rustzoekers, landelijke omgeving, uitstekend verzorgd verblijf.

Gereisd met partner in februari 2019

Heerlijk er even tussen uit

Janneke,
29-10-2018

Heerlijk midden in het bos, prachtige omgeving, huisje van alle gemakken voorzien en een geweldig ontbijt!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Sfeervol huisje!

P&C,
27-10-2018

We hebben heerlijke dagen gehad. Het plekje is prachtig, groen en rustig. Je voelt je gelijk thuis in het huisje. Alles is er gewoon. Oven, fijne kookplaat, heerlijke grote bedden, en een lekkere bank ook heel belangrijk. De vloerverwarming maakte het helemaal af. We hebben genoten en zijn een beetje verliefd geworden op Drenthe.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig, gastvrij, genoten!

Monique Rijshouwer,
27-10-2018

We hadden file op de heenweg, arriveerden daardoor een stuk later. Onze ovenschotel werd vast in de oven gezet voor ons. Toen wij aankwamen werden we allerhartelijkst ontvangen. De kaarsjes brandden, er kwam een heerlijke geur uit de oven, verse bloemen op tafel en het huis zelf is heel sfeervol ingericht. Wij hebben genoten!

Gereisd met vrienden in september 2018

Mooi, persoonlijk ingericht huisje waar je je meteen thuis voelt.

Landelijk gelegen tussen de dorpen Wapse en Diever. Winkels in Diever goed bereikbaar te voet of met de fiets. Door het schitterende najaarsweer veel gefietst; knooppuntenroutes werken prima.

De uitbaters van het huis zijn vriendelijk en behulpzaam. Hond Ole waakt over de gasten!

We gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

Bijzondere plek om zeker nog weer terug te komen

Peter en Noortje,
25-9-2018

Gastvrije ontvangst door de vriendelijke gastvrouw en gastheer die gedurende het gehele verblijf klaarstaan om je het zo veel mogelijk naar je zin te maken.

Mooie rustige omgeving, bijzonder geschikt om fietstochten te maken door de mooie Drenthse landschap.

Mooi huisje, voorzien van alle comfort.

Bijzonder uitgebreid ontbijt en goed diner.

Het huren van de e-bikes was goed geregeld.

Het is een plek om je thuis te voelen.

Gereisd met partner in september 2018
Brigitte, eigenaar, 25-10-2018
Beste Peter en Noortje, het is alweer een paar weken geleden, toch nog even een bedankje voor jullie review. Wat fijn dat jullie je thuis voelden bij ons, hopelijk tot nog eens! Brigitte

Super verblijf!!!!

Miranda & Wout,
26-8-2018

Al weer voor de derde keer naar Wapse ‘afgereisd’ voor een heerlijk verblijf. Warme ontvangst en genoten van een zeer compleet ontbijt en smaakvol avondeten. Mooie rustige omgeving om lekker te wandelen of te fietsen. Een knus ‘eigen’ plekje. We zijn alweer aan het plannen wanneer we voor de vierde keer gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018
Brigitte, eigenaar, 25-10-2018
Hi Miranda en Wouter, nog even een late reactie van mij :) Goed om te lezen dat jullie het weer zo fijn hebben gehad, tot de vierde keer!! Brigitte

Aanrader!

Annemarie & Margo,
18-8-2018

Hele fijne mensen, prima communicatie, superleuke accommodatie met alle voorzieningen (aan alles is gedacht) in een mooie omgeving, heel smaakvol ingericht, lekker ontbijt 's ochtends - kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Brigitte, eigenaar, 25-10-2018
Mosterd na de maaltijd misschien maar toch wil ik jullie nog even bedanken voor de fijne review. Graag tot een volgende keer! Groet, Brigitte

Heerlijk huisje!

Rick en Ingrid,
24-7-2018

Wat een heerlijk huisje op een mooi stil plekje in Drenthe. Het huisje is van alle gemakken voorzien, het is schoon en de gastvrouw en gastheer zorgen voor een warm ontvangst met een flesje wijn en een bloemetje op tafel. Thee, nespresso, kruiden, echt aan alles is gedacht.

De eerste ochtend gebruik gemaakt van een heerlijk, overvloedig ontbijt. Ook gedurende het verblijf wordt er gezorgd voor voldoende schone handdoeken en regelmatig gevraagd of alles naar wens is, hotelservice!

In de tuin is het heerlijk toeven in zon of schaduw met alle vogelgeluiden om je heen. De omgeving is prachtig en ideaal om te fietsen met de vele fietsroutes die ook in het huisje te vinden zijn. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2018
Brigitte, eigenaar, 12-8-2018
Hi Rick en Ingrid, dank voor jullie positieve review! Wij vonden het erg leuk dat jullie 2 weken bij ons logeerden, voor het eerst dat gasten zo lang bleven! Wij hopen dat jullie nog eens terugkomen! Groet van Brigitte

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Room Logies in Wapse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Room Logies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.