Bed and Breakfast Room Logies

116 reviews over Bed and Breakfast Room Logies in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Tim en Laurie
11-6-2018

Begin juni verbleven wij in Room logies. Wij hebben gebruik gemaakt van het arrangement om even aan niks te hoeven denken en tot rust te komen. Dit is meer dan goed gelukt! Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad in Wapse. Fijne omgeving om te wandelen/fietsen. Daarnaast was het eten wat in het arrangement zat ontzettend lekker, zowel de ovenschotel als het ontbijt. Het eten in restaurant 'De Bovenmeester' was een schot in de roos. Het huisje is echt van alle gemakken voorzien en overal is aan gedacht. Zeker voor een herhaling vatbaar.

Een prachtig compleet vakantiehuisje!!

Ellen en Margret
11-5-2018

Het is een prachtig huisje, van alle gemakken voorzien. Zeer fraai en handig ingericht. Alles is aanwezig om nergens meer aan te denken. Wij hebben zeer mooi weer gehad, dus veel gefietst en gewandeld. Heerlijk gegeten bij de Bovenmeester in Steenwijk, een goede aanrader van de eigenaren van het huisje. De bedden waren uitstekend, er is een mooi royale bovenverdieping/kamer en tevens een soort bedstee voor twee personen. We hebben goed kunnen koken, ook hier was alles aanwezig. Koffiezetapparaatje, waterkoker, oven, inductie etc. Tevens verschillende theesoorten en koffiepads. We hebben de houtkachel niet hoeven gebruiken, maar het is fijn dat deze er is bij koude dagen. De badkamer is zeer ruim en schoon. Genoeg handdoeken en Rituals producten die je kunt gebruiken. Kortom: een heerlijk compleet huisje midden in de natuur.

Mooi, sfeervol en praktisch

Tineke
7-5-2018

Mooi sfeervol huisje voorzien van alle gemakken. Aardige en behulpzame gastheer en vrouw. Mooie locatie en genoeg te doen in de omgeving. Wij waren er met ons zoontje van 9 maanden. Wij konden een extra babypakket huren, niet duur en scheelt veel gesleep met spullen.

Heerlijk huisje, prima B&B.

Sjitske
24-4-2018

Genoten van het lente retraîte arrangement. Heerlijke stoofschotel bij aankomst, allerlei lekkernijen, ontbijtjes, en (te) veel om te lezen. Op de eerste wandeling al 4 reebokjes gezien! Zeer rustige en schone B&B. Ontbrak ons aan niets. Mooi ingericht huisje en hartelijke gastvrouw/gastheer.
Brigitte, eigenaar, 27-4-2018
Dank je wel Sjitske, leuk dat het arrangement jullie goed bevallen is! Wie weet tot een volgende keer.

Uit en toch een thuisgevoel.

Karen
12-4-2018

Mooi, gezellig huisje en ook buiten lekker de ruimte. Héérlijk bed. Eigen ingang, veel privacy. Rustige omgeving, vogels horen zingen en fluiten. Wandelparadijs.
Brigitte, eigenaar, 27-4-2018

Wat een mooie samenvatting Karen, dank je wel voor de review!

Gezelligheid in een prachtige omgeving

Bart en Lise
16-3-2018

Knus en gezellig huisje. Proper en goed uitgerust. We vonden de kachel heerlijk! De omgeving is ideaal voor wie graag gaat wandelen!
Brigitte, eigenaar, 27-4-2018
Hi Bart en Lise, het is alweer even geleden dat jullie de review schreven, toch wil ik jullie nog even bedanken voor de aardige woorden. Graag tot ziens!

heerlijk gezellig huisje

Yvonne
4-3-2018

Mooi met alle voorzieningen heerlijk huisje, gezellig en knus en niet te vergeten : een fijn bed .

Uitgerust weer naar huis.

Zeker een aanrader.

Brigitte, eigenaar, 27-4-2018
Dank voor de mooie cijfers en woorden, het is alweer even geleden dat jullie dit schreven, maar het blijft fijn om te lezen :). Graag tot ziens!

heerlijk!

S&R
11-2-2018

Een heel mooi voorhuisje op een prachtige plek. En de overschotel was heerlijk...
Brigitte, eigenaar, 18-2-2018
Dank je wel S&R, ik kook graag nog eens voor jullie :)

Fantastische verzorging, voelt als een warme deken

Miranda en Wout
28-1-2018

Het was van het begin tot het eind fantastisch. Ontvangst, verzorging, verblijf, gastvrijheid met een grote G!
Brigitte, eigenaar, 18-2-2018
Heel fijn om te horen en wat leuk dat jullie alweer geboekt hebben, dank!

Fantastisch!

Sanne le Gras Bleeker
23-1-2018

Heerlijk weekend gehad in dit gezellige huisje. Super warm ontvangst, de kachel stond lekker aan en er stonden zelfgebakken muffins op tafel (met een mini-muffin voor mijn kleine neefje!) De eigenaar en eigenaresse zijn ontzettend aardig en staan voor je klaar maar je hebt wel een eigen ingang waardoor je ook op jezelf kunt zijn als je dat het liefste hebt. Er is een houtkachel, overal kaarsjes en genoeg goede films en spelletjes om je een weekend te vermaken. Prachtig gelegen ook, we hebben een hele fijne wandeling (met twee kinderwagens) gemaakt. Echt een aanrader!
Brigitte, eigenaar, 18-2-2018
Dank je wel Sanne, jullie waren hele gezellige gasten, wij hopen jullie nog eens te zien!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Room Logies in Wapse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Room Logies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Room Logies scoort een 9.38 uit 10 op basis van 116 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: