Bed and Breakfast Room Logies

119 reviews over Bed and Breakfast Room Logies in het Nederlands

Heerlijk huisje!

Rick en Ingrid
24-7-2018

Wat een heerlijk huisje op een mooi stil plekje in Drenthe. Het huisje is van alle gemakken voorzien, het is schoon en de gastvrouw en gastheer zorgen voor een warm ontvangst met een flesje wijn en een bloemetje op tafel. Thee, nespresso, kruiden, echt aan alles is gedacht.

De eerste ochtend gebruik gemaakt van een heerlijk, overvloedig ontbijt. Ook gedurende het verblijf wordt er gezorgd voor voldoende schone handdoeken en regelmatig gevraagd of alles naar wens is, hotelservice!

In de tuin is het heerlijk toeven in zon of schaduw met alle vogelgeluiden om je heen. De omgeving is prachtig en ideaal om te fietsen met de vele fietsroutes die ook in het huisje te vinden zijn. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Brigitte, eigenaar, 12-8-2018
Hi Rick en Ingrid, dank voor jullie positieve review! Wij vonden het erg leuk dat jullie 2 weken bij ons logeerden, voor het eerst dat gasten zo lang bleven! Wij hopen dat jullie nog eens terugkomen! Groet van Brigitte

Een parel aan de rand van het Drents-Friese Wold

Trees en Klaas
14-7-2018

Dit was ons tweede verblijf bij ROOM Logies, een van die zeldzame plekken waar echt alles klopt. Het huisje is sfeervol en van alle gemakken voorzien. Het ligt aan aan een rustige landweg in de buurt van Diever, het Drents-Friese Wold, Dwingelderveld en, iets verder, het Fochtloërveen. Na een dag wandelen of fietsen zijn er bij terugkomst inde mooie tuin rondom het huisje zowel zonnige als schaduwrijke plekjes om bij te komen en te genieten van het gezang van de vogels. De relaxte en uiterst behulpzame gastvrouw en gastheer hebben goede tips over de omgeving en restaurants. Room Logies is een uitstekende keuze en een aanrader voor een ieder die gesteld is op rust en comfort.

Brigitte, eigenaar, 21-7-2018
Beste Klaas en Trees, dank voor jullie aardige woorden! Het was een plezier jullie weer te gast te hebben, zo fijn om te zien hoe jullie optimaal van de prachtige omgeving genieten. Graag tot een volgende keer!

Heerlijk ontspannen.

Marco van der Vlag
14-7-2018

Top plek om tot rust te komen in de zomer. Het huisje is een hele fijne uitval basis voor veelal leuke activiteiten in de omgeving. Brigitte & Frans hebben alles prima op orde en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!

Brigitte, eigenaar, 21-7-2018
Wat leuk om te horen dat jullie het zo fijn hebben gevonden allemaal! Dank voor de complimenten en heel graag tot ziens!

Heerlijk verblijf

Tim en Laurie
11-6-2018

Begin juni verbleven wij in Room logies. Wij hebben gebruik gemaakt van het arrangement om even aan niks te hoeven denken en tot rust te komen. Dit is meer dan goed gelukt! Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad in Wapse. Fijne omgeving om te wandelen/fietsen. Daarnaast was het eten wat in het arrangement zat ontzettend lekker, zowel de ovenschotel als het ontbijt. Het eten in restaurant 'De Bovenmeester' was een schot in de roos. Het huisje is echt van alle gemakken voorzien en overal is aan gedacht. Zeker voor een herhaling vatbaar.

Brigitte, eigenaar, 21-7-2018
Dag Tim en Laurie, goed te lezen dat het arrangement en het huisje jullie zo goed bevallen is. We zien jullie graag nog eens terug!

Een prachtig compleet vakantiehuisje!!

Ellen en Margret
11-5-2018

Het is een prachtig huisje, van alle gemakken voorzien. Zeer fraai en handig ingericht. Alles is aanwezig om nergens meer aan te denken. Wij hebben zeer mooi weer gehad, dus veel gefietst en gewandeld. Heerlijk gegeten bij de Bovenmeester in Steenwijk, een goede aanrader van de eigenaren van het huisje. De bedden waren uitstekend, er is een mooi royale bovenverdieping/kamer en tevens een soort bedstee voor twee personen. We hebben goed kunnen koken, ook hier was alles aanwezig. Koffiezetapparaatje, waterkoker, oven, inductie etc. Tevens verschillende theesoorten en koffiepads. We hebben de houtkachel niet hoeven gebruiken, maar het is fijn dat deze er is bij koude dagen. De badkamer is zeer ruim en schoon. Genoeg handdoeken en Rituals producten die je kunt gebruiken. Kortom: een heerlijk compleet huisje midden in de natuur.

Brigitte, eigenaar, 21-7-2018
Een beetje late reactie van mijn kant maar dank jullie voor de uitgebreide review, de aardige en positieve woorden. Graag tot een volgende keer!

Mooi, sfeervol en praktisch

Tineke
7-5-2018

Mooi sfeervol huisje voorzien van alle gemakken. Aardige en behulpzame gastheer en vrouw. Mooie locatie en genoeg te doen in de omgeving. Wij waren er met ons zoontje van 9 maanden. Wij konden een extra babypakket huren, niet duur en scheelt veel gesleep met spullen.

Heerlijk huisje, prima B&B.

Sjitske
24-4-2018

Genoten van het lente retraîte arrangement. Heerlijke stoofschotel bij aankomst, allerlei lekkernijen, ontbijtjes, en (te) veel om te lezen. Op de eerste wandeling al 4 reebokjes gezien! Zeer rustige en schone B&B. Ontbrak ons aan niets. Mooi ingericht huisje en hartelijke gastvrouw/gastheer.

Brigitte, eigenaar, 27-4-2018
Dank je wel Sjitske, leuk dat het arrangement jullie goed bevallen is! Wie weet tot een volgende keer.

Uit en toch een thuisgevoel.

Karen
12-4-2018

Mooi, gezellig huisje en ook buiten lekker de ruimte. Héérlijk bed. Eigen ingang, veel privacy. Rustige omgeving, vogels horen zingen en fluiten. Wandelparadijs.

Brigitte, eigenaar, 27-4-2018

Wat een mooie samenvatting Karen, dank je wel voor de review!

Gezelligheid in een prachtige omgeving

Bart en Lise
16-3-2018

Knus en gezellig huisje. Proper en goed uitgerust. We vonden de kachel heerlijk! De omgeving is ideaal voor wie graag gaat wandelen!

Brigitte, eigenaar, 27-4-2018
Hi Bart en Lise, het is alweer even geleden dat jullie de review schreven, toch wil ik jullie nog even bedanken voor de aardige woorden. Graag tot ziens!

heerlijk gezellig huisje

Yvonne
4-3-2018

Mooi met alle voorzieningen heerlijk huisje, gezellig en knus en niet te vergeten : een fijn bed .

Uitgerust weer naar huis.

Zeker een aanrader.

Brigitte, eigenaar, 27-4-2018
Dank voor de mooie cijfers en woorden, het is alweer even geleden dat jullie dit schreven, maar het blijft fijn om te lezen :). Graag tot ziens!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Room Logies in Wapse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Room Logies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Room Logies scoort een 9.39 uit 10 op basis van 119 reviews.