Géén boekingskosten
NederlandDrentheWapseVakantiehuizen WapseVakantiehuis Groepsaccommodatie Jonckers Hoeve

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jonckers Hoeve

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

5 Reviews over Groepsaccommodatie Jonckers Hoeve

• 8Manou Zuidhof-Sinnige15-03-2019

Wij komen al meer dan 20 jaar op deze fantastische plek. Wij zijn een familie met jong en oud, zelfs voor onze oma (die er helaas niet meer is) was deze locatie perfect mede door de aanwezigheid van een lift. We hebben al meerdere activiteiten georganiseerd met de groep: van het huren van een luchtkussen tot het uitzetten van een dropping in het bos met geocash opdrachten alles is mogelijk op deze plek. De omgeving verveelt nooit, de lokale slager uit Eesveen voorziet ons van het jaarlijkse bbq met vlees maar ook het huren van fietsen is een aanrader! Wij komen met ongeveer 30 personen naar deze locatie en het is een fantastische plek om eens per jaar je hele familie weer te zien. Wilco en Marjon zijn lieve mensen en geven je een welkom gevoel.

• 8Familie de Boer28-02-2017

Geweldig genoten met kinderen en kleinkinderen

De ontvangst stonden bloemen in de kamer voelde ons welkom bedlinnen lag klaar uit leg hoe alles werkt lectuur en spelletjes aanwezig ruim het enige wat de jongeren misten waren longdrinkglazen voor de rest is alles ruimschoots aanwezig van groot naar klein heeft iedereen zich ondanks het weer enorm vermaakt

• 9C.M. de Nier02-05-2014

Fantastischeplek.

Wij komen al enkele jaren met familie/vrienden een week fietsen in Wapse- bij de Jonckershoeve van de familie Wilco en Marjon Kiekebosch. De accommodatie heeft een gezellige ruime woonkamer met een open haard, een bar, een geheel vernieuwde moderne keuken en een tuin met een groot terras waar het na het fietsen heerlijk toeven is. Er is voldoende ruimte voor 28-30 personen. De omgeving is heel afwisselend , bossen, meertjes, heide.... Ieder jaar ontdekken we weer nieuwe prachtige plekjes. Er zijn goede fiets- en wandelpaden. Ook dit jaar kijken we weer uit naar onze week in de Jonckershoeve.

• 9R te Winkel08-04-2014

Geweldige lokatie in het Drentse Wapse

Hebben met 30 personen een onvergetelijk weekend gehad waarbij de gastvrijheid van de Jonckers Hoeve enorm heeft bijgedragen. In de hoeve is alles aanwezig wat nodig is voor een ongedwongen verblijf. Ook voor kinderen is er genoeg te doen. Wij hadden heerlijk weer waardoor het verblijf op de hoeve een groot feest was

• 9fambergmann_103-11-2011

Gezellig onderkomen

Voor de tweede keer een familiereünie gehouden. Dit keer met dertig personen, het was even passen en meten maar het kon. Bedden zijn wat aan de korte kant (1.90m). Keuken is erg uitgebreid en ruim. Verschillende spellen aanwezig, tafelvoetbal, sjoelbak, tafelbiljart, tafeltennis (buiten) en verschillende gezelschap spellen. Er is tv met dvd speler. Genoeg ruimte achter en rond het huis voor de kids om te spelen. Gezellige zithoek en ook buiten zijn er tafels met stoelen. Er is een lift en een apart huisje met twee slaapkamers (2x 2 pers.) In de buurt schitterend wandelen. De slaapkamers zijn netjes, (2x 2pers, 1 x 3pers., 3 keer 4 pers., 1 x 8 pers. en mogelijkheid voor campingbedjes.)

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jonckers Hoeve info

• CafeNiet beschikbaar