Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed
9,5

14 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed

Rutger Middendorp, 25-9-2014
Lekker buiten zitten tussen de appelbomen of achter voetballen op het veldje. In Diever is een fantastisch Shakespeare openluchttheater. Een echte aanrader.
Ellen van Daalen, 24-8-2014

geen tips alles is super!

heel veel leuke dorpjes met marktjes e.d.

Inge Regts, 13-6-2014
Het openlucht zwembad in het nabij gelegen Vledder is mooi. En vraag of je mag helpen met de paarden!

yvon, 19-5-2014
Je kunt een bezoek brengen aan de hunnebedden, midgetgolven of geweldige fietstochten maken. In het Drents-friese woud kun je ook een fantastische ATB route fietsen. In het nabij gelegen dorp Diever heb je leuke restaurantjes en terrasjes. Ook een heerlijke ijssalon waar het ijs zelf gemaakt wordt.
ellen van daalen, 8-5-2014
Er zijn volop kaarten voor routes te paard, te fiets of te voet.de gastvrouw/ man geeft tips voor uitjes of bezichtigingen.
judith van wijngaarden, 9-5-2013

noorder dieren park emmen.

drouwenerzand.

hunnenbedden

westerbork

sivenne, 25-10-2012
de Hunnenbedden moet je geweest zijn
Bert Middelbrink, 22-10-2012
Mooie wandelgebieden in de buurt en ook de hunnebedden bij Havelte of een bezoekje aan Giethoorn is de moeite waard.
Ad Hermus, 5-10-2012
Gewoon genieten, hoef je niet veel voor te doen in deze mooie omgeving
Eharlaar, 30-9-2012
Geweldige locatie, aan te bevelen.