Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed

90 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed in het Nederlands

Top gastvrouwschap!

Annelize Bisterbosch
27-5-2018

Fijne verzorgde groepslocatie in een prachtig gebied!

Super gezellige dagen in deze mooie locatie

Frank Hesselink
4-1-2018

De ontvangst en het contact met de eigenaren Anita en Ron was erg goed. Ze waren goed bereikbaar en erg behulpzaam bij vragen.

De keuken bevat een mooi fornuis met grote pitten, een grote oven, een professioneel afwasapparaat en een uitgebreid keukenbestek.

Voor de kids was de speelkamer erg handig; zeker gezien het mindere weer.

Het huis is wel een beetje gehorig, maar dat mocht uiteindelijk de pret niet drukken.

In één woord geweldig!!

Vriendenweekend
30-10-2017

Met een groep van 21 personen in de leeftijd van 10 tot 50 een fantastisch weekend gehad in de Hoeve. Hier ontbreekt het je echt aan niets. De hoeve is van alle gemakken voorzien. Alles kan, niets moet!

Samen met gastvrouw Anita een geweldige (maar intensieve…:-)) MTB tocht gemaakt door duin en bos, super!!!

Een echte aanrader voor een heerlijk verblijf in het altijd mooie Drente.

Geweldige studie tweedaagse in Hoeve 't Wed

Team CBS de Burcht
24-10-2017

We hebben met ons team van basisschool de Burcht een prachtige en gezellige studie tweedaagse gehad in vakantieboerderij Hoeve 't Wed. Prachtige locatie! Mooie en sfeervolle inrichting met lekker zittende stoelen. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer. We werden warm ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Een geweldige gastvrije luxe accomodatie

Fam. L. van Eijndthoven
2-10-2017

In Hoeve 't Wed is werkelijk alles goed. Er wordt niets aan het toeval overgelaten.

Prima accommodatie voor grote groep

Familie Verheij
5-9-2017

Wij hebben een zeer gevarieerde groep qua leeftijd (tussen 2 en 74 jaar) van 29 personen, maar wij konden voor iedereen een prima slaapplaats vinden. Bij aankomst stonden de bedden opgemaakt klaar, top! De inrichting is gezellig met heerlijk meubilair. De kinderen konden lekker skelteren en spelen buiten en de ouderen konden gezellig buiten in de lounge zithoek zitten. De tuin is mooi met ruim voldoende speelruimte voor de kinderen. Er is dankbaar gebruik gemaakt van de tafeltennistafel buiten en het tafelvoetbal en airhockey in de speelkamer. 's Avonds was er binnen ook ruimte genoeg voor iedereen. Het enige wat wij gemist hebben in de keuken zijn extra afvalbakken voor plastic/blikken en groenafval voor het scheiden van het afval. Buiten is het prima geregeld met verschillende afvalcontainers. Onze hele groep was enthousiast over deze accommodatie en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Super!!

Erna
29-8-2017

We verbleven bij Hoeve 't Wed voor een bedrijfsuitje met 26 personen. Prachtig huis, gezellig ingericht, nette slaapkamers en badkamers. Zeer handige professionele keuken.

Ligging mooi vrij en groen.

Ron en Anita zijn een goede en gezellige gastheer en gastvrouw. Denken met je mee, niets was teveel.

Tip: neem een partytent mee als je wilt barbecueën en de weersvoorspellingen zijn niet zo goed.

Super locatie super eigenaars super schoon

Jolande Heblij
10-6-2017

Wij zijn een lang weekend met pinksteren geweest het was weer geweldig heerlijk midden in de bossen lieve eigenaars alles heerlijk schoon anita eigenaaresse doet veel moeite om alles op te zoeken voor wat er in de buurt te doen is wij zijn bv met een legertruk de hei op geweest superleuk ga zeker terug

Prachtige accommodatie

Monique Peeters
18-5-2017

Het is een hele mooie accommodatie waar van alles te doe is voor jong en oud! De eigenaren denken overal goed in mee! We hebben super verblijf gehad met de hele familie!

Een top locatie met volledige inrichting!

Oldenhof
25-1-2017

Het interieur geeft een huiselijk gevoel. Volledig ingericht! Bijzonder vriendelijke gastheer en gastvrouw Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed in Wapse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed scoort een 9.48 uit 10 op basis van 91 reviews.