Géén boekingskosten
NederlandDrentheWapseVakantiehuizen WapseVakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed

Meer vakantiehuis info

105 Reviews over Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed

• 10Paula de Vogel29-11-2021

Fantastisch!

We hebben een fantastisch familieweekend hier gehad! Het is een prachtige accommodatie, van alle gemakken voorzien! Alle bedden liggen heerlijk. Gezelligheid rond de haard binnen en buiten bij het kampvuur! Lekker eten en na tafelen aan mooie ruime tafels met heerlijk zittende eetkamerstoelen. De eigenaars zijn vriendelijke en enthousiaste mensen. Mooie omgeving. Rust en ruimte! Een plek om weer terug te komen.

• 10Natuur
  • 10Ron Schutten07-08-2020

Veel beter ga je het niet vinden.

We hebben een week in de nieuwe 8 persoons accommodatie vakantie gehad. In één woord super. Heerlijk koel ondanks buiten temperaturen van 30 graden. De gastheer en vrouw zijn super aardige en gastvrije mensen. Je zou zeggen Wapse, waar ligt dat dan. Prachtige locatie en heel veel te zien in de omgeving. Kortom een aanrader.

• 10Monique15-06-2020

Zeer voor herhaling vatbaar!

Ondanks de bijzondere ‘corona-tijd’ hebben wij met 14 volwassenen en 14 kinderen, in de leeftijd van 1 t/m 15 jaar, (gelukkig) ons jaarlijkse vrienden-weekend mogen beleven. Hoeve ‘t Wed is een fantastische vakantieboerderij: schoon, zeer ruim en voorzien van alle benodigdheden. De eigenaresse, Anita, is vriendelijk, vrolijk, zeer gastvrij en dacht met ons mee, zodat wij toch optimaal konden genieten op 1,5 meter afstand 😊. Het is dat wij er als groep voor kiezen elk jaar naar een andere accommodatie te gaan, maar ik sluit niet uit dat wij hier nog wel een keer gaan terug komen.

• 9Arno14-06-2020

Maximaal genieten!

Het weekend was geweldig - wat een mooie plek. Zoveel ruimte en een fantastisch uitzicht. Super plek om met meerdere gezinnen even maximaal te genieten. De kinderen hebben ook de tijd van hun leven gehad en de eigenaresse heeft daar een mooie bijdrage in geleverd - bedankt Anita!!

• 9Richard Rutten14-06-2020

Zojuist weer thuis van weer een fantastisch weekend met onze vrienden. De locatie maakte het mede geweldig en Anita is echt top. Ze staat altijd klaar voor de gasten en niks is teveel. De kamers en de gezamenlijke ruimtes zijn zeer netjes en voorzien van alle gemakken. Ook rondom de boerderij is meer dan genoeg te doen voor jong en oud. Zeker voor herhaling vatbaar. De locatie is zeer ruim van opzet waardoor de voorschriften vanuit het RIVM met gemak op te volgen zijn. Super.

• 9Vriendengroep Arnhem14-06-2020

Vrije ongedwongen locatie | Corona-proof

Een heerlijk locatie waar we met jong en ‘oud’ vanuit verschillende gezinnen voldoende ruimte hadden om in tijden van Corona een weekend weg te kunnen. De boerderij is voorzien van veel nette en schone slaap- en badkamers, zodat ieder gezin een eigen plekje had. De boerderij is ruimtelijk gelegen met veel speelattributen voor de kinderen binnen en buiten.

Voordeel was dat het mooi weer was en we in de loungeset relaxt een drankje konden doen. De plannen die de gastheer en gastvrouw hebben om een veranda te bouwen gaat zeker van nog meer toegevoegde waarde zijn.

Het contact met de gastvrouw Anita was erg prettig. Reageert vooraf snel op berichten en vragen en staat voor je klaar als het nodig is. Ze heeft zelfs een soort clinic georganiseerd met haar paarden, waarbij ze de kinderen begeleide om met zelfvertrouwen de paarden te borstelen, erop te rijden en via de kont er weer af te glijden. Wij hebben ons super vermaakt! Thanks

• 9Leon14-06-2020

Super leuk gehad. Vriendelijke leuke eigenaresse

Net terug van ons jaarlijkse vriendenweekend hier. Was super leuk en gezellig. Alles was top voor mekaar. Anita is erg behulpzaam, vriendelijk en heeft super leuk met de kinderen van de groep de paarden verzorgd/ gereden.

• 10Evelien van Wijk14-06-2020

Fantastisch geregeld!

Afgelopen week heb ik met mijn vriendengroep die bestaat uit 22 personen een fantastisch weekend beleefd bij Hoeve ‘t Wed. De accommodatie was volledig ingericht volgens de RIVM richtlijnen, ieder kon gebruik maken van zijn eigen sanitaire en 1,5 meter afstand houden was in de prachtige tuin en omgeving geen probleem. Anita en Ron zijn ontzettend gastvrij en de kinderen kregen zelf de mogelijkheid om op de paarden te rijden. We komen heel graag terug!

• 10Toneelvereniging Pancratius02-09-2019

Werkelijk super!

Wat een heerlijke groepsaccommodatie! Na een zeer prettige ontvangst en rondleiding hebben we een prachtig weekend mogen doorbrengen in de hoeve. Werkelijk alles is aanwezig om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Prima (opgemaakte) bedden, schone sanitaire ruimtes. Een prima locatie voor allerlei evenementen. De gezellige indeling versterkt de saamhorigheid. De heerlijke zithoek, de sfeervolle houten balken en de prachtige terrassen buiten, teveel om op te noemen. Een hele dikke pluim voor het team van Hoeve 't Wed!

• 9Marlies30-08-2019

Een aanrader

Wij, Editio, organiseerden hier een schrijfweek voor 21 jonge schrijftalenten in de leeftijd van 18-35 jaar. De hoeve bleek een top accommodatie. Heel veel kamers die ruim waren en eigen badkamers hadden. Veel privacy in het huis voor alle schrijvers. Een meer dan geweldige professionele keuken waarin we echt makkelijk voor zo’n grote groep konden koken. Alles aanwezig. Anita en Ron waren super behulpzaam om het verblijf nog geweldiger te maken en reageerden heel snel op onze vragen. De tuin was fantastisch. Paarden in de stallen. Wandelen door het aangrenzende bos. Diever is een leuk dorp en binnen 5 minuten bereikbaar. Het was kortom een geweldig verblijf

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hoeve 't Wed info

• CafeNiet beschikbaar