Hotel De Wapser Herberg

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°12°
Hotel De Wapser Herberg

We hebben een aantal aanbieders voor De Wapser Herberg voor je op een rij gezet:

99 reviews over Hotel De Wapser Herberg in het Nederlands

We hebben hier een geweldig verbijf gehad.

fam dentener
22-9-2018

Mooie kamer met balkon en prachtig uitzicht op mooie tuin.Prima ontbijt met ruime keuze .Goed verzorgd diner .De eigenaar en zijn vrouw doen er ,samen met het personeel ,alles aan om het hun gasten naar de zin te maken.Kortom: een aanrader .

Geweldig! We komen terug!

S.A. en J.A.
14-8-2018

Het hotel heeft prachtige, ruime kamers. Het ontbijt is prima, ruime keuze in diverse soorten brood met beleg enz. Vriendelijk personeel. Eigenaren staan altijd voor je klaar.

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar.

Erik Bex
24-7-2018

Geweldige kamers, zeer ruim en alle voorzieningen aanwezig. Top restaurant. Vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam. Het hotel heeft zelfs fietsroutes uitgestippeld. Een aanrader is ook de fietstocht door het Drents Fries woud, met onderweg een lunch aan een ander hotel en bij terugkomst een 3 gangen diner. Ruime parking. Geweldig buiten terras . Fietsenstalling met oplaad mogelijkheid.

Dit hotel is zijn 9.1 meer dan waard.

Uitmuntend

Tanja van den Ancker
18-5-2018

Geweldig hotel met enorm gastvrije mensen..Heerlijk eten en prachtige omgeving. Echt een aanrader. Wij hebben 5 dagen genoten. 😊

Plek om terug te komen.

Piet Groenleer
14-5-2018

Uitstekend hotel op een goede locatie, met name voor fietsers en wandelaars, vriendelijke bediening en ontvangst. Kamers netjes en comfortabel ingericht. Ontbijtbuffet ruim voldoende, diner van uitstekende kwaliteit. Ruime parkeergelegenheid en fietsenstalling.

Schitterende Locatie

B. Naeyaert
14-5-2018

Schitterende locatie, Schitterende en vriendelijke bediening, lekker ontbijt en lekkere bereidingen. Gewoonweg leuk vertoeven!! Als klant ben je gewoonweg koning!!

Hilga
29-4-2018

Er valt niets op aan te merken, alles was perfect. Mooie omgeving waar je fijn kunt fietsen. Vriendelijke gastvrouw en personeel.

Het is goed toeven in Wapse, goed is goed genoeg !

Ineke en Jan, Oud Beijerland
18-4-2018

We zijn vier dagen te gast geweest in De Wapser Herberg en hebben genoten. Ik heb de eigenaresse gezegd dat ik feite helemaal niets zou kunnen bedenken dat ik anders zou willen.

Het was een super uitstapje.

Els Jansen
28-3-2018

Een heel relaxed hotelletje met idem personeel gelegen in een prachtig wandel- en fietsgebied. Rustig. Goede keuken. Fijne plek voor een paar dagen weg. Ik kan geen minder goede punten noemen.

Super, dit hotel is genieten!

Phyllis
21-12-2017

Mooie omgeving om te recreëren, vriendelijke mensen / bediening, heerlijk eten, mooie, ruime en schone kamers

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Wapser Herberg in Wapse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Wapser Herberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.