Hotel De Wapser Herberg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°13°
Hotel De Wapser Herberg

We hebben een aantal aanbieders voor De Wapser Herberg voor je op een rij gezet:

96 reviews over Hotel De Wapser Herberg in het Nederlands

Uitmuntend

Tanja van den Ancker
18-5-2018

Geweldig hotel met enorm gastvrije mensen..Heerlijk eten en prachtige omgeving. Echt een aanrader. Wij hebben 5 dagen genoten. 😊

Plek om terug te komen.

Piet Groenleer
14-5-2018

Uitstekend hotel op een goede locatie, met name voor fietsers en wandelaars, vriendelijke bediening en ontvangst. Kamers netjes en comfortabel ingericht. Ontbijtbuffet ruim voldoende, diner van uitstekende kwaliteit. Ruime parkeergelegenheid en fietsenstalling.

Schitterende Locatie

B. Naeyaert
14-5-2018

Schitterende locatie, Schitterende en vriendelijke bediening, lekker ontbijt en lekkere bereidingen. Gewoonweg leuk vertoeven!! Als klant ben je gewoonweg koning!!

Hilga
29-4-2018

Er valt niets op aan te merken, alles was perfect. Mooie omgeving waar je fijn kunt fietsen. Vriendelijke gastvrouw en personeel.

Het is goed toeven in Wapse, goed is goed genoeg !

Ineke en Jan, Oud Beijerland
18-4-2018

We zijn vier dagen te gast geweest in De Wapser Herberg en hebben genoten. Ik heb de eigenaresse gezegd dat ik feite helemaal niets zou kunnen bedenken dat ik anders zou willen.

Het was een super uitstapje.

Els Jansen
28-3-2018

Een heel relaxed hotelletje met idem personeel gelegen in een prachtig wandel- en fietsgebied. Rustig. Goede keuken. Fijne plek voor een paar dagen weg. Ik kan geen minder goede punten noemen.

Super, dit hotel is genieten!

Phyllis
21-12-2017

Mooie omgeving om te recreëren, vriendelijke mensen / bediening, heerlijk eten, mooie, ruime en schone kamers

Aanrader!

Minze
21-12-2017

Neem je wandelschoenen mee!

Prachtig gelegen in een bos- en dierrijke omgeving met vennen, heidevelden en zelfs een zandverstuiving.

Het hotel is erg netjes, alle faciliteiten aanwezig.

Het eten (vooral het diner) is echt uitmuntend. Leuk detail dat de kok soms ook even het restaurant in loopt om bij z’n gasten te kijken. Samen met zijn (gast)vrouw runnen ze dit hotel al een fors aantal jaren, leuk te zien dat ze elk jaar toch weer weten te verassen en te vernieuwen.

Aanrader dus!

Een echt familie hotel,

fantasties

k bijker beekelaar

er was geen min puntje vlotte bediening ,heerlijk eten ,enz.enz

Een voortreffelijke korte vakantie

J.Visser

Kamers prima. Bediening top. Kortom een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Wapser Herberg in Wapse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Wapser Herberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Wapser Herberg scoort een 8.99 uit 10 op basis van 96 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: