Vledderveen

Reviews over Vledderveen

Is een klein Brinkdorp .

Fawo,
    2-12-2011

xx Een dorp dat er zijn mag . De huizen van Vledderveen staan rondom het Hertenkamp . Er is een Dorphuis wat in diversen seizoenen activiteiten ontplooit . Aan de rand van het dorp ligt een clubterreintje , verder is er nog een boerencamping . Vledderveen heeft geen winkels , voor de boodschappen moet je naar Noorwolde of Vledder .

Gereisd met vrienden in november 2011

We komen er graag

fr_woning,
    16-12-2010

Vledderveen is een agrarische plattelands dorp en heeft een bloeiend verenigingsleven . Daarbij vormt het dorpshuis "De Heidehoek" , met een school , zijn aantrekkingskracht . Rond de zomer is er het dorpfeest , met tal van activiteiten . Wij hebben meegedaan met de dorpsfietstocht , met onderweg tal van spelletjes en een drankje . In het dorp is er ook een hertenkamp .

In 1985 werd door de NCC een terrein aangekocht , waarvan het voorste gedeelte is bebouwd , de rest 0,72 ha , is ingericht als clubterrein met 30 kampeerplaatsen en een nieuw sanitairgebouw , waarin een bibliotheek en kantoor zijn opgenomen . Een paadje langs het terrein , komt uit bij het vennetje ( de naamgever van het terrein "Bij 't Ven" ) . s'Morgens en in de middag , komen de koeien langs het terrein . Wij vinden Vledderveen een klein dorp wat er zijn mag . . . .

Gereisd met partner in juli 2010
Vledderveen scoort een 7,5 uit 10, op basis van 5 reviews