Weer vandaag22°
8,5

10 reviews over Camping Padjelanta in het Nederlands

Fantastische camping, gezellig niet te druk.

IJzerman
17-8-2019

Seizoensplek met caravan. Geweldige rustige camping. Sanitair mag vernieuwd worden, is deels al gebeurd. En warm water in het douche gebouw om te scheren zou een uitkomst zijn. En een baby douche. Verder prima camping. Animatie in de zomer mag langer , en afwisselender.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Gastvrij, en prachtige omgeving.

Anton
19-6-2019

Een nachtje op deze mooie camping verbleven in mijn 'microcamper', voor wel een heel speciaal prijsje. Gastvrije ontvangst, en prachtige omgeving. Zeer geschikt voor rustzoekers en bijvoorbeeld om te fietsen of wandelen.

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Fantastice plek

D.E Fijma
26-6-2017

Natuur is hier geweldig mooi en een prachtige fiets paden en super mooie omgeving is Vledder in een woord geweldig

Gereisd Met partner in april 2017

Heerlijke camping

Huisman
24-8-2010

Padjelanta bestaat al jaren. Gastvrouw Gerda is een superfijne vrouw. Onze zoon (7) heeft het altijd ontzettend naar zijn zin. Klopt, er is geen zwembad maar daar is ook de prijs naar. Een voordelige camping net buiten Vledder. In Vledder zijn alle voorzieningen aanwezig, zwembad, winkels, chinees, snackbar, kapper, rabobank, vvv, etc. Een camping waar we al veel jaren met plezier komen. Gezellig, dier- en kindvriendelijk en grote staanplaatsen. Het sanitair zou verbeterd kunnen worden. Het is wel schoon maar gedateerd.

Wij genieten ieder weekend in ieder geval weer!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

leuke camping

Pool
21-2-2009

leuke camping. kinderen hebben het hier prima naar hun zin. er is geen zwembad maar de kinderen missen het niet echt.anders is er een bosbad in de buurt. de kinderen nu 4 en 8 jaar staan nu al te zeuren wanneer we weer gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Feb 21 2009 14:48:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Op deze camping is alles aanwezig wat je nodig hebt

A.J. Visser
12-7-2007

Op deze camping is alles aanwezig wat je nodig hebt. Ik kom er al een aantal jaren en heb niets aan te merken op deze camping. Oke, er is geen sauna en sub tropisch zwembad, maar op nog geen 10 minuten fietsen is een zwembad aanwezig. In het hoogseizoen en in de weekenden wordt er altijd wel iets georganiseerd dus ook daar kan het niet aan liggen.

Gereisd Familie in Thu Jul 12 2007 13:57:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ja wel een mooie rustige camping weinig voor de kleintjes

chantal
24-4-2007

ja wel een mooie rustige camping weinig voor de kleintjes geen zwembad

Gereisd Anders in april 2007

Teminste een camping waar je HOND ook welkom is, en je en

nvt
5-2-2007

Teminste een camping waar je HOND ook welkom is, en je vogeltjes hoort fluiten en het wild nog in de bossen ziet.

Gereisd Met partner in augustus 2006
2005

Zeer prettige en rustige camping

P.J.C.Lakeman, Rotterdam
29-8-2005

Zeer prettige en rustige camping. Wel weinig og geen bezigheden voor (jonge) kinderen, zoals bijv. zwembad. Slechts zeer kleine, beperkt speeltuintje

Gereisd Anders in augustus 2005

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Padjelanta in Vledder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Padjelanta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.