Camping Padjelanta

8.9FantastischScore uit 11 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 11 reviews
  • 9.1Eetgelegenheden

Meer camping infoTonen op kaart

11 Reviews over Padjelanta

• 9Joke17-10-2021

Heerlijke camping om volledig tot rust te komen.

Wij (ouder echtpaar met hond en caravan) kwamen voor 3 nachten en bleven 3 weken. Zo fijn was het hier vertoeven: rustige camping met ruime plekken en veel groen waardoor je ondanks dat het een grote camping is, toch privacy hebt en de intimiteit van een kleine camping. Enorm aardige nieuwe eigenaren die de camping nog gaan moderniseren, maar gelukig wel de groene en knusse sfeer van nu willen behouden. Het sanitair is (nog) simpel, maar wij vonden dat geen enkel probleem. Het is schoon en dat is het belangrijkste. Een absolute aanrader voor mensen die van rust, eenvoud en natuur houden.

• 8IJzerman17-08-2019

Fantastische camping, gezellig niet te druk.

Seizoensplek met caravan. Geweldige rustige camping. Sanitair mag vernieuwd worden, is deels al gebeurd. En warm water in het douche gebouw om te scheren zou een uitkomst zijn. En een baby douche. Verder prima camping. Animatie in de zomer mag langer , en afwisselender.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Anton19-06-2019

Gastvrij, en prachtige omgeving.

Een nachtje op deze mooie camping verbleven in mijn 'microcamper', voor wel een heel speciaal prijsje. Gastvrije ontvangst, en prachtige omgeving. Zeer geschikt voor rustzoekers en bijvoorbeeld om te fietsen of wandelen.

• 10D.E Fijma26-06-2017

Fantastice plek

Natuur is hier geweldig mooi en een prachtige fiets paden en super mooie omgeving is Vledder in een woord geweldig

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Huisman24-08-2010

Heerlijke camping

Padjelanta bestaat al jaren. Gastvrouw Gerda is een superfijne vrouw. Onze zoon (7) heeft het altijd ontzettend naar zijn zin. Klopt, er is geen zwembad maar daar is ook de prijs naar. Een voordelige camping net buiten Vledder. In Vledder zijn alle voorzieningen aanwezig, zwembad, winkels, chinees, snackbar, kapper, rabobank, vvv, etc. Een camping waar we al veel jaren met plezier komen. Gezellig, dier- en kindvriendelijk en grote staanplaatsen. Het sanitair zou verbeterd kunnen worden. Het is wel schoon maar gedateerd.

Wij genieten ieder weekend in ieder geval weer!

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Pool21-02-2009

leuke camping

leuke camping. kinderen hebben het hier prima naar hun zin. er is geen zwembad maar de kinderen missen het niet echt.anders is er een bosbad in de buurt. de kinderen nu 4 en 8 jaar staan nu al te zeuren wanneer we weer gaan.

• 8A.J. Visser12-07-2007

Op deze camping is alles aanwezig wat je nodig hebt. Ik kom er al een aantal jaren en heb niets aan te merken op deze camping. Oke, er is geen sauna en sub tropisch zwembad, maar op nog geen 10 minuten fietsen is een zwembad aanwezig. In het hoogseizoen en in de weekenden wordt er altijd wel iets georganiseerd dus ook daar kan het niet aan liggen.

• 5chantal24-04-2007

ja wel een mooie rustige camping weinig voor de kleintjes geen zwembad

• 9nvt05-02-2007

Teminste een camping waar je HOND ook welkom is, en je vogeltjes hoort fluiten en het wild nog in de bossen ziet.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9P.J.C.Lakeman, Rotterdam29-08-2005

Zeer prettige en rustige camping. Wel weinig og geen bezigheden voor (jonge) kinderen, zoals bijv. zwembad. Slechts zeer kleine, beperkt speeltuintje

Camping Padjelanta info

• NaturistencampingNiet beschikbaar