Vakantiepark Adelhof

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen6,6

69 reviews over Vakantiepark Adelhof in het Nederlands

• Activiteiten7

Leuk park en veel groen.

Genoeg ruimte op staan plekken.

Vriendelijk.

Veel te beleven in omgeving.

Lekker rustig en opgeruimd. (geen zwerfafval)

Toiletgebouwen ogen erg oud, douche tijd veel te kort waar je niet op in kan spelen en tussenpauze veel te lang om shampoo in je haar om die uit te kunnen spoelen.

Onveilige situatie zoals prikkeldraad, lijkt me niet nodig op een camping.

Bloot liggende (stroom)kabels hier en daar, niet echt veilig voor spelende kinderen.

In de bomen loshangende grote takken.

Weinig pad verlichting en sommige paden extreem donker.

Wifi Zeer slecht maar ook veel te duur.

Sommige dingen zijn erg rommelig.

Achteruitgang nog steeds stuk met een dikke boomstam er voor, leuk als er brand uit breekt.

Verder een netjes park maar kan wel veel beter denk ik als er meer aandacht aan wordt geschonken.

Ik kom vast nog wel een keer terug.

Geweldig

Mark, 18-9-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldige vakantie gehad mooie huisjes en Park. Prachtige visvijver!

nooit meer. huisje nr. 57 is onbewoonbaar.

ramon., 2-9-2016
  • Onderkomen1

Van 5 t/m 12 aug.geboekt Boek huisje nr 57 NIET!!! van alle gebreken voorzien. plafond schimmel in de badkamer, geen ventilatie in woonkamer, scheuren in de muren, lattenbodems van de bedden kapot of los, keukengerei laat te wensen over, een mottennest in de meterkast, geen ruimte om de boodschappen op te bergen, rubber aan de binnenkant van de koelkast onder de schimmel. de camping gasten hebben het veel en veel beter dan de bewoners van huisje nr. 57.
namens de directie RC Adelhof, directie, 5-9-2016

Goedemiddag familie Koevermans,

Wij hebben gedurende uw verblijf 2 gesprekken met u mogen voeren aangaande uw op-, aanmerkingen en ongenoegen. Tevens hebben wij u in een uitgebreid schrijven na uw verblijf alle punten nogmaals beschreven en besproken. Tijdens een van de gesprekken én in de uitgebreide brief hebben wij te kennen gegeven niet tot restitutie over te kunnen gaan daar wij hiervoor geen aanneembare reden zien.

Over de term onbewoonbaar delen wij vanzelfsprekend een volledig andere mening.

Helaas heeft u niet de meest gunstige week getroffen aangaande het weer. Het was een regenachtige en vochtige week.

Wij trachten er met het hele team naar onze gasten een prettig verblijf te bezorgen. Ondanks onze inspanningen lukt dat niet altijd.

Fantastisch. Rustig park, mooi gelegen

HK, 21-7-2016
  • Onderkomen10

Goede ontvangst en uitleg op park. We hadden mooi chalet met veranda gehuurd van particulier Mooie ligging. rustig park. Heerlijk gefietst. Camping ligt centraal van Vledder, Diever en Havelte (hunebedden) en Steenwijk. Goede visvijver

En het eten in restaurant was prima. We hadden mooi weer en konden veel gebruik maken van het zwembad. Wel rekening houden met eigen bijdrage hiervoor. Maar dit wisten wij bij boeking.

Leuke omgeving

a.r., 19-2-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Na al heel wat jaren dat ik op deze camping kom, vermaak ik me nog altijd. Als ik er kom word ik meteen helemaal onspannen door de fijne sfeer die er hangt. Voor de rest is er sowieso in de zomervakantie een animatie team te vinden die voornamelijk leuke activiteiten organiseert van de wat jongeren doelgroep. Dat vind ik persoonlijk wel een min puntje, zou leuk zijn als er wat meer word georganiseerd voor een wat oudere doorgroep. Het sanitair is redelijk goed onderhouden, alleen kom ik zelf liever niet in mei op de camping dan zijn er namelijk veel meikevers te vinden ook bij de douches ect. Voor de rest een bosbad voor bij de camping, supermarkt in de buurt en genoeg dingen te doen in de buurt.

fantastisch

annoniem, 12-1-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hebben genoten van onze vakantie. Het personeel was erg vriendelijk. Mooi park, erg schone huisjes. Aanrader voor vissers!

goed

J.S. Bosma, 25-10-2015
  • Onderkomen8

Wij hebben `n fijne week gehad in `n vrijstaand huisje. Vriendelijk personeel en beheerders echtpaar. Konden met vragen bij hun terecht.Door omstandigheden zijn we eerder naar huis gegaan.

Ja er waren asielzoekers op het park. Hebben daar helemaal geen last van gehad. Ze waren juist uiterst vriendelijk.We hebben ons beslist niet onveilig gevoeld. 7 t/m 14 sept. Wel had het huisje iets schoner gekund, verder prima o.a. wifi

leuke vakantie

annniem, 17-10-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Super leuke vakantie gehad wij houden van vissen en er was een mooie visvijver onze jonge kinderen hebben genoten van het enthousiaste animatieteam

nooit meer

Nephthys, 14-10-2015
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Vrijstaand huisje. Veel spinnenwebben en spinnen binnen. Kastjes die uit elkaar vallen. Bestek wat kapot is. Visvijver maar helemaal niks gevangen. Tussen de asielzoekers, voelde niet veilig. Veel geld voor zo'n huisje. Internet gekocht, storing die de hele dag duurde, geen compensatie of geld terug. Bij uitchecken werd niet eens gevraagd hoe het verblijf was. Wel een supergoed pannekoekenhuis in Vledder zelf.

niet aan te raden voor vissers!

Björn, 6-10-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

het park verkoopt zich met een visvijver, er is welles waar een vijver maar de vis is ver te zoeken.

grote kans dat het is te wijten aan slecht onderhouden aan de vijver (schoonhouden, waterpeil, uitzetten hebben ze niet echt van gehoord denk ik), alsmede aan de aanwezige asielzoekers in de bungalows bij het water.

het zou me niets verbazen dat deze personen de vijver hebben leeggevist voor consumptie.

de bungalow waarin wij verbleven loopt nogal wat achter in de tijd.

vlekken op de muren, raampjes die niet goed open kunnen, veel spinnen inclusief web die er al een tijdje zitten, aftands oud keuken gerei niet afgestemd op huidige behoeften (maar 1 koekenpan die ook nog eens gigantisch aanbakt, vleestang die vastzit met ductape etc.)

opzich mooie locatie maar verder weinig te doen en zeker als je voor het vissen juist dit park hebt gekozen en je er na 5 dagen nog geen eens 1 vis uit hebt gehaald is toch echt een domper.

Recreatiecentrum Adelhof, directie, 12-10-2015

Helaas wordt er bij reservering geen vanggarantie afgegeven. Er wordt wel degelijk aandacht geschonken het visbestand en zo nodig vis uitgezet. Wij hebben veel gasten mogen uitchecken die wel mooie karpers hebben mogen vangen. Het is uiteraard spijtig dat het u tijdens uw verblijf niet is gelukt. Het blijft een sport.

Graag hadden wij tijdens uw verblijf vernomen dat het een en ander in de bungalow niet geheel in orde bleek te zijn. Helaas hebben wij tijdens uw verblijf geen meldingen van u ontvangen. Wij hadden dan samen met u kunnen kijken wat wij voor u zouden kunnen betekenen om dit op te lossen. Ook tijdens het uitchecken hebben wij hierover geen signalen van u ontvangen. Wij vinden het dan ook zeer spijtig dit op deze wijze te moeten lezen.

We hebben een aantal aanbieders voor Adelhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Adelhof in Vledder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Adelhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Adelhof scoort een 7.19 uit 10 op basis van 69 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: