Vakantiepark Adelhof

Rijkdom in het bos

Linea
17-8-2018
  • Onderkomen7

Ik ben in diverse jaargetijden op de Adelhof geweest. Elke keer als ik de slagboom passeerde en het prachtige park betrad, voelde ik me gelijk in een andere wereld. De Adelhof heeft zowel vaste, seizoens- als kortdurende vakantiegasten. De mix maakt het leuk. Het hangt er denk ik wel van af op welke plek je zit. Voor de kinderen is er in de zomer animatie. En de winkel heeft dan verse broodjes, heerlijk! Supermarkt in het dorp is trouwens ook zeer uitgebreid. EN de omgeving is prachtig. Je loopt zo het bos in.

Aanrader

Willem
2-8-2018
  • Onderkomen9

Wij hebben een heerlijk weekje gehad bij de Adelhof. Huisje (nr 57) was erg schoon en netjes. Leuke plek om te vissen, en de kinderen (3 en 1 jaar) hadden het zo leuk. Mooie omgeving, aardige mensen en een leuk zwembad naast het park.

Heerlijk ontspannend!

Margrete
22-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Super leuke camping met mooie ruime plekken met water. Gezellige bingo gehad en helaas ondanks de mooie prijzen geen geluk. . lekker gezwommen . zwembad bij de camping. Mooie omgeving om te fietsen. Komen zeker eens terug

Zeker weer terug

Familie van de Loo
20-5-2018
  • Onderkomen7

Leuk kindvriendelijk park met mooie visvijver!

• Activiteiten7

Leuk park en veel groen.

Genoeg ruimte op staan plekken.

Vriendelijk.

Veel te beleven in omgeving.

Lekker rustig en opgeruimd. (geen zwerfafval)

Toiletgebouwen ogen erg oud, douche tijd veel te kort waar je niet op in kan spelen en tussenpauze veel te lang om shampoo in je haar om die uit te kunnen spoelen.

Onveilige situatie zoals prikkeldraad, lijkt me niet nodig op een camping.

Bloot liggende (stroom)kabels hier en daar, niet echt veilig voor spelende kinderen.

In de bomen loshangende grote takken.

Weinig pad verlichting en sommige paden extreem donker.

Wifi Zeer slecht maar ook veel te duur.

Sommige dingen zijn erg rommelig.

Achteruitgang nog steeds stuk met een dikke boomstam er voor, leuk als er brand uit breekt.

Verder een netjes park maar kan wel veel beter denk ik als er meer aandacht aan wordt geschonken.

Ik kom vast nog wel een keer terug.

Geweldig

Mark
18-9-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldige vakantie gehad mooie huisjes en Park. Prachtige visvijver!

• Onderkomen1

Van 5 t/m 12 aug.geboekt Boek huisje nr 57 NIET!!! van alle gebreken voorzien. plafond schimmel in de badkamer, geen ventilatie in woonkamer, scheuren in de muren, lattenbodems van de bedden kapot of los, keukengerei laat te wensen over, een mottennest in de meterkast, geen ruimte om de boodschappen op te bergen, rubber aan de binnenkant van de koelkast onder de schimmel. de camping gasten hebben het veel en veel beter dan de bewoners van huisje nr. 57.

namens de directie RC Adelhof, directie, 5-9-2016

Goedemiddag familie Koevermans,

Wij hebben gedurende uw verblijf 2 gesprekken met u mogen voeren aangaande uw op-, aanmerkingen en ongenoegen. Tevens hebben wij u in een uitgebreid schrijven na uw verblijf alle punten nogmaals beschreven en besproken. Tijdens een van de gesprekken én in de uitgebreide brief hebben wij te kennen gegeven niet tot restitutie over te kunnen gaan daar wij hiervoor geen aanneembare reden zien.

Over de term onbewoonbaar delen wij vanzelfsprekend een volledig andere mening.

Helaas heeft u niet de meest gunstige week getroffen aangaande het weer. Het was een regenachtige en vochtige week.

Wij trachten er met het hele team naar onze gasten een prettig verblijf te bezorgen. Ondanks onze inspanningen lukt dat niet altijd.

• Onderkomen10

Goede ontvangst en uitleg op park. We hadden mooi chalet met veranda gehuurd van particulier Mooie ligging. rustig park. Heerlijk gefietst. Camping ligt centraal van Vledder, Diever en Havelte (hunebedden) en Steenwijk. Goede visvijver

En het eten in restaurant was prima. We hadden mooi weer en konden veel gebruik maken van het zwembad. Wel rekening houden met eigen bijdrage hiervoor. Maar dit wisten wij bij boeking.

Leuke omgeving

a.r.
19-2-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Na al heel wat jaren dat ik op deze camping kom, vermaak ik me nog altijd. Als ik er kom word ik meteen helemaal onspannen door de fijne sfeer die er hangt. Voor de rest is er sowieso in de zomervakantie een animatie team te vinden die voornamelijk leuke activiteiten organiseert van de wat jongeren doelgroep. Dat vind ik persoonlijk wel een min puntje, zou leuk zijn als er wat meer word georganiseerd voor een wat oudere doorgroep. Het sanitair is redelijk goed onderhouden, alleen kom ik zelf liever niet in mei op de camping dan zijn er namelijk veel meikevers te vinden ook bij de douches ect. Voor de rest een bosbad voor bij de camping, supermarkt in de buurt en genoeg dingen te doen in de buurt.

fantastisch

annoniem
12-1-2016
  • Onderkomen8

We hebben genoten van onze vakantie. Het personeel was erg vriendelijk. Mooi park, erg schone huisjes. Aanrader voor vissers!

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Adelhof in Vledder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Adelhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.