Hotel Bitter en Zoet Veenhuizen

Hotel Bitter en Zoet Veenhuizen
8,6

9 tips over Hotel Bitter en Zoet Veenhuizen

Sigrid, 24-2-2015
Bezoek het gevangenismuseum. Dit is op loopafstand van het hotel.
Ed Fisscher, 20-1-2015
Het gevangenismuseum is een aanrader ook voor kinderen. En natuurlijk de bierbrouwerij maallust met zijn heerlijke speciaalbieren
equinox, 5-11-2014
Maak zeker een dorpswandeling met de passionele gids en kom alles te weten over deze bijzondere omgeving. Ook is het nationale gevangenismuseum een bezoekje waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Bitter en Zoet Veenhuizen voor je op een rij gezet:

Anton en Chantal, 5-8-2014
De vliegen in het restaurant zijn erg irritant en daar moet toch iets aan te doen zijn.
Rob Schrijver, 31-7-2014
Bezoek uiteraard de voormalige kolonie en het gevangenismuseum. Bezoek de omgeving, inclusief Assen, Norg en Groningen.
H. de Koning, 13-7-2014

Aanrader High Tea.

Keurig verzorgd

Christiaan, 7-7-2014
Maak een tocht door de omgeving of bezoek het museum.
wimjoosse, 27-10-2013
Als je er naar toe gaat moet je het boek Pauperparadijs meenemen dat gaat over de 'strafkoloniën" die hier zijn gesticht. Maakt het nog leuker om dit te lezen als je daar zit.
B.Bos, 19-6-2013
de perfecte basis voor veel km's fietsen 360 gr rondom hotel