Hotel Bitter en Zoet Veenhuizen

Kleine hotelsWeer vandaag7°1°
Hotel Bitter en Zoet Veenhuizen
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bitter en Zoet Veenhuizen voor je op een rij gezet:

Laatste review

Eenvoudig

H.Schelling,
31-12-2017

Wij waren op 28 december 50 jaar getrouwd, en het leek ons leuk in Bitter en Zoet te dineren en te overnachten. Het hotel was op de hoogte dat we 50 jaar getrouwd waren, dan was een kleine attentie op de kamer erg leuk geweest, maar helaas niets. Het diner was goed van kwaliteit, maar zeker geen verrassings menu het waren gewoon de gerechten van de kaart.

De kamer was ruim, bedden goed, maar zeer eenvoudig en niet zoals beschreven de Luxe Tweepersoonskamer

Kenmerken

31-12-2017

Schitterend.

Hennie,
28-7-2017

Prachtige en unieke locatie. Rustig, veel groen. Onderdeel van voormalige kolonie Veenhuizen. Ruime parkeergelegenheid. Duidelijk aangegeven en goed bereikbaar. Wij verbleven in een appartement. Zeer ruim. Mogelijkheid tot koken. Ruime badkamer met bad en douche. Vriendelijke en persoonlijke ontvangst ondanks de drukte bij de receptie. Receptioniste loopt mee naar de kamer. Waar vind je dat nog. Mogelijkheid tot betaalbaar huren van fietsen zonder gedoe.

Diner (vooraf doorgegeven: vegetarisch en ook nog wat speciale dieetwensen): het was genieten. Ontbijt: idem. Ruim en gevarieerd aanbod. Bv. versgebakken brood. Vers fruit. En de lunch: ik verval in herhaling: alles in overvloed. Kortom: een aanrader.

De combinatie van dit hotel met de schitterende openluchtvoorstelling van het Pauperparadijs was uitstekend. Waarbij wij het geluk van een droge en niet te koude zomeravond hadden. Ook zonder die voorstelling komen we graag terug!

Mooi hotel op bijzondere locatie

Jacolien,
30-6-2017

Wat een mooi hotel, authentieke kamer aan alle gemakken voorzien. Op een mooie, bijzondere locatie! Bijzonder vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt... Aanrader, zeker in combinatie met een voorstelling van Het Pauperparadijs.

Fantastisch!

Adri Hopman - Stichting Kubes,
29-5-2017

Prachtige locatie - Zéér vriendelijk en behulpzaam personeel - Uitstekende keuken - Een plek om tot rust te komen!

Vriendelijke ontvangst

Els van der Tuuk-Steenhuis,
13-4-2017

Het is een mooi, prettig restaurant met vriendelijk personeel. Keurig tafellinnen. Wat ontbrak was de vraag: hoe heeft het eten gesmaakt. We hebben geluncht. Kaas en vleeswaren goed. Onderliggend brood hard en koud. Kaas top. Piccalilly over de vleeswaren zeer smaakbepalend.

bijzonder

Sylvia Menting,
26-3-2017

Hotel invoormalige apotheek van een gevangenis ziekenhuis. Kamers allen verschillend. Sauna ook aanwezig en appartementen. Echt eens anders.

Beter kan niet

Wouter ter Braake,
13-2-2017

Bitter en Zoet: beter en goed. Alles klopt. En alles doordesemt met pure vriendelijkheid.

Geweldig voor herhaling vatbaar

Fam Bouwmans
30-10-2016

Een heel mooi verblijf, alles goed en heel luxe.

Echt apart.

Service voortreffelijk, zeer goed restaurant.

Ontbijt was super, en vriendelijke bediening.

En dat voor 75 euro, we dachten nog zou dat per persoon zijn.

Hadden we niet goed gekeken, maar was toch echt zo, incl ontbijt.

Uniek hotel met historie

M. Lubberts
16-10-2016

Het hotel ligt op een prachtige plek in Veenhuizen. Alles ademt historie en dat geeft het hotel een unieke sfeer.

Voor ons was het extra bijzonder. We hebben er de nacht doorgebracht nadat we die dag zijn getrouwd vlak buiten Veenhuizen. In het contact van tevoren was het personeel erg behulpzaam en vriendelijk. We hebben er fijn na kunnen genieten, mede dankzij een late check-out. Het ontbijt was lekker, gezond en vers.

De Deluxe kamer is heel fijn en heeft veel ruimte. Mooie grote ramen, een ruime badkamer met heerlijk bad en een bed die lekker ligt. Ook de zes appartementen, die in het gebouw naast het hotel zitten, hebben we nog even kunnen zien. Zeker een aanrader als je met meer dan twee personen wil overnachten.

Een stijlvol hotel

Herman Post
5-9-2016

i.v.m. met een bruiloft een comfortkamer geboekt. Bedden lagen fantastisch. Heb dan ook heerlijk geslapen. De kamer was verder van alle gemakken voorzien. TV, douche, toilet en bureau met stoel. Wat het meest opviel was de serene rust zowel in als buiten het hotel. Personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt was royaal en smakelijk. En alles was vers. Ondanks dat ik slechts 1 nacht ben gebleven, een hotel om zeker voor terug te komen.

Team Bitter en Zoet, eigenaar, 9-9-2016

Beste Herman Post,

Hartelijk dank voor uw geweldige review. Fijn dat u genoten heeft bij Bitter en Zoet. Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Team Bitter en Zoet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bitter en Zoet Veenhuizen in Veenhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bitter en Zoet Veenhuizen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.