Camping Natupark Het Verlaat

CampingWeer vandaag18°6°
Camping Natupark Het Verlaat
9,1

13 reviews over Camping Natupark Het Verlaat in het Nederlands

Fantastisch, gezellig en een geweldige sfeer

Dorien en Leo
4-7-2017

Wij hebben 4 weken, tot volle tevredenheid, op deze geweldige camping mogen doorbrengen. Gastheer en gastvrouw is niets teveel om het naar je zin te maken.

Camping is zeer goed onderhouden, zo ook de toiletgroepen. Voor kinderen is er een leuke speeltuin alsmede niet te vergeten de zwemvijver. In de receptie is voldoende info te verkrijgen voor uitjes. Vakantie moet je zelf maken en hopen dat het weer meewerkt.

Heerlijk!

Van Niekerk
12-9-2016

We hebben twee fantastische weken in een chalet doorgebracht op het Natupark Het Verlaat.

Het weer werkte mee!!!!

Aanrader Wildlands in Emmen en het Drents museum in Assen.

Natuurlijk is de Hondsrug vlakbij om mooie fietstochten te maken.

Geweldige camping!

Tonny
31-10-2015

Leuke camping in een mooie omgeving, met leuke en vriendelijke gast heer en gast vrouw, daar naast een schone en nette camping! ook vriendelijk camping gasten ontmoet op Het Verlaat, kom zeker weer terug op de camping!

Geweldig

Suzanne
2-9-2015

Super week gehad.. lieve mensen ontmoet en gezellig verjaardag van me zoontje gevierd

fantastische kom terug

marijke
31-8-2015

Het is een gezellige camping met een goede sfeer en je bent niks verplicht. Min punten kan ik niet geven.

Geweldig!

Ans Vogels
23-4-2014

We hebben genoten van een heerlijk Paasweekeind. Zéér enthousiaste en gastvrije eigenaren. Een vrij en ruim zonnig terrein, iedereen heeft genoeg privacy. We hadden het uitgezocht voor Pasen vanwege de activiteiten, eieren gooien en noten schieten. Ideaal ook dat je zelf in de sauna wilt wanneer je wenst, alleen zelf dan even opstoken.Ook genoeg te doen voor kinderen, gratis scelters en wat kleindieren, Een mooie zwemvijver met trampoline. Er hangt een heel gemoedelijke sfeer. Omdat de camping in een lintdorp is gelegen is een fiets ideaal om wat sneller verder weg te zijn om je boodschappen te doen. Deze camping heeft ons echt verrast en is een echte aanrader! Marinus en Ans

Waard om heen te gaan.

Roel Bos
26-10-2012

Naturistenterrein Het Verlaat is voor mij 'Leven als God in Frankrijk”. Soms werkt het weer tegen, want Het Verlaat ligt in Nederland. Dat is dan ook het enige negatieve wat ik van deze camping kan zeggen.

Prima!

Hugo Zandbergen
21-8-2011

Mooie groene camping in een rustige omgeving.

Een bijzonder vriendelijke eigenaar die altijd voor iedereen klaar staat.

Genoeg speelgelegenheid voor de kinderen, een meertje en een kleine kantine.

Mooie camping en erg netjes

Smit
1-12-2009

Mooie camping met zwemvijver en strandje ,erg netjes en vriendelijke mensen.

Wordt geregeld iets voor de kids georganiseerd.

Zeker het bezichtigen waard !!!

Veel voor weinig geld.

wilhelmien en john bults
21-9-2009

Een aanrader. Zeer prettige ontvangst. Non-nonsense.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natupark Het Verlaat in Valthermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natupark Het Verlaat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.