Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.7Staat v/h sanitair
  • 2Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Natupark Het Verlaat

• 9Alie vd K.07-07-2022

Genoten

We hebben twee weken in de safaritent gekampeerd met onze hond. We hebben genoten van de rust, de schone camping, de vriendelijke gastvrouw en gastheer. De omgeving was heerlijk om te fietsen, wandelen met de kilometerslange wegen was ietsje minder spannend, maar wat verder weg weer heerlijk. We komen vast nog eens terug om te genieten van deze mooie plek

• 8Staat v/h sanitair
  • 7M Lammers.27-06-2021

Mooi gelegen camping.

Wij vonden de camping saai. Geen kantine ,was soms open op vreemde tijden. Eigenaar Karel en Camilla doen vreselijk hun best en moeten nog zettelen. Maar sommige vaste camping gasten denken dat ze mede eigenaars zijn dat is jammer. Ook is de camping niet hond vriendelijk kleine uit laat mogelijkheid. We hadden gelukkig mooi weer en zwemmen in het meer was heerlijk.

• 7Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Gerrit05-10-2018

Geweldig!

Heerlijk rustige camping met een ontspannen sfeer ! Mooie zwemvijver met lekkere ligbedden.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Dorien en Leo04-07-2017

Fantastisch, gezellig en een geweldige sfeer

Wij hebben 4 weken, tot volle tevredenheid, op deze geweldige camping mogen doorbrengen. Gastheer en gastvrouw is niets teveel om het naar je zin te maken. Camping is zeer goed onderhouden, zo ook de toiletgroepen. Voor kinderen is er een leuke speeltuin alsmede niet te vergeten de zwemvijver. In de receptie is voldoende info te verkrijgen voor uitjes. Vakantie moet je zelf maken en hopen dat het weer meewerkt.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Van Niekerk12-09-2016

Heerlijk!

We hebben twee fantastische weken in een chalet doorgebracht op het Natupark Het Verlaat. Het weer werkte mee!!!! Aanrader Wildlands in Emmen en het Drents museum in Assen. Natuurlijk is de Hondsrug vlakbij om mooie fietstochten te maken.

• 9Tonny31-10-2015

Geweldige camping!

Leuke camping in een mooie omgeving, met leuke en vriendelijke gast heer en gast vrouw, daar naast een schone en nette camping! ook vriendelijk camping gasten ontmoet op Het Verlaat, kom zeker weer terug op de camping!

• 2Eetgelegenheden
  • 10Suzanne02-09-2015

Geweldig

Super week gehad.. lieve mensen ontmoet en gezellig verjaardag van me zoontje gevierd

• 8Eetgelegenheden
  • 9marijke31-08-2015

fantastische kom terug

Het is een gezellige camping met een goede sfeer en je bent niks verplicht. Min punten kan ik niet geven.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Ans Vogels23-04-2014

Geweldig!

We hebben genoten van een heerlijk Paasweekeind. Zéér enthousiaste en gastvrije eigenaren. Een vrij en ruim zonnig terrein, iedereen heeft genoeg privacy. We hadden het uitgezocht voor Pasen vanwege de activiteiten, eieren gooien en noten schieten. Ideaal ook dat je zelf in de sauna wilt wanneer je wenst, alleen zelf dan even opstoken.Ook genoeg te doen voor kinderen, gratis scelters en wat kleindieren, Een mooie zwemvijver met trampoline. Er hangt een heel gemoedelijke sfeer. Omdat de camping in een lintdorp is gelegen is een fiets ideaal om wat sneller verder weg te zijn om je boodschappen te doen. Deze camping heeft ons echt verrast en is een echte aanrader! Marinus en Ans

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Roel Bos26-10-2012

Waard om heen te gaan.

Naturistenterrein Het Verlaat is voor mij 'Leven als God in Frankrijk”. Soms werkt het weer tegen, want Het Verlaat ligt in Nederland. Dat is dan ook het enige negatieve wat ik van deze camping kan zeggen.

• 5Eetgelegenheden

• SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar