9,5

11 reviews over Camping Minicamping Klein Brabant in het Nederlands

Super!!

Rob,
5-7-2018

Voor een kort verblijf van twee nachten bijzonder naar de zin gehad. Aller hartelijkst ontvangst met koffie/thee en een versnapering. Camping goed onderhouden, sanitair netjes. Goede ligging voor uitjes met fiets en auto. Komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2018

Een aanrader!

Rob,
9-9-2017

Weer een keer naar de camping gegaan. Over het sanitair zijn in voorgaande reviews voldoende terechte opmerkingen gemaakt.

Hoewel mogelijk niet verwacht kan worden is in de omgeving ook als het weer wat tegenzit voldoende te beleven.

In de reviews hiervoor al een hoop suggesties gedaan. Ook op de website en facebookpagina een aantal suggesties.

Ook heel erg aardig is een bezoek te brengen aan het Apple museum, vlakbij het museumdorp Orvelte, de molen Jan Pol in Dalen het museum Ergens in Nederland in Emmen en museum Jans Brandt in Nieuw Dordrecht. Zie internet voor details.

Apple en Ergens in Nl met gratis gidsen.

Gereisd met partner in september 2017

Super

Opa Ad,
13-8-2017

Topverblijf. Vooral het sanitair is geweldig. Met een 10 eigenlijk nog ondergewaardeerd. Rustige camping met voldoende mogelijkheden tot ontspanning in de omgeving. Wildlands Emmen, Drouwenerzand, Orvelte, Bourtange, Borger, zwembad Valthermond enz. enz.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Meer dan geweldige camping waar je tot rust komt

Kirsten Vis,
30-7-2017

Mini camping klein brabant is een aanrader.Op een groot grasveld staan een super lieve pipo wagen en caravan met voortent met alles erop en dr aan.Ook kan je hier je eigen caravan of tent keijt.maar t blijft een minicamping.Je word vriendelijk begroet door de eigenaars met een kopje koffie... Alles is meer dan verzorgd en sanitair voelt als hotel..een gemoedelijk sfeertje.Veel brocante in de buurt😍dierentuin wildlands en kamp Westerbork.Top weekje geweest.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Minicamping Klein Brabant, eigenaar, 3-8-2017

Hoi Kirsten,

Dank voor je mooie reactie! We hopen jullie snel weer te zien.

Groet Marc en Leonie

Top camping

Lies,
16-7-2017

Ontzettend hartelijke ontvangst, voelde me meteen thuis. Pipowagen heeft heerlijk bed. Voor wifi en koelkasten en iets om op te koken is gezorgd. Heerlijk in het zonnetje op het terrasje gezeten. Alles is schoon en goed verzorgd. Top!

Gereisd met vrienden in juli 2017
Minicamping Klein Brabant, eigenaar, 3-8-2017

Hoi Lies,

Dank voor de leuke reactie!

Groet Leonie en Marc

Een aanrader !!

Fam de Best,
30-4-2017

Afgelopen 4 dagen hebben we ons hier uitstekend vermaakt in de pipowagen en de caravan. Hartelijk ontvangen met koffie en wat lekkers. Alles zag er mooi verzorgd uit met name het sanitair !! Alles is aanwezig in de pipowagen en caravan scheelt een boel meenemen.

Mooie uitvalbasis voor uitjes in de regio. Busverbinding naar Emmen en of Groningen is uitstekend je kunt op en uitstappen zo goed als voor de deur.

Eigenaren heel vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt 3 keer op het ons gewenste tijdstip gekregen. Dit was heel goed verzorgd.

Een aanrader voor wie even lekker wil bijtanken.

Familie de Best, Enkhuizen

Gereisd met vrienden in april 2017

Dit jaar als afsluiting van het kampeerseizoen plm 2 weken op de camping gestaan. Het terrein is qua gras en beschutting nog steeds fantastisch, wat ook geldt voor het sanitair.

In de omgeving volop fietsroutes langs kanalen en door velden en interessante dorpen zoals Ter Apel met een prachtig klooster en veel winkels, Musselkanaal met een enorm aanbod aan winkels, Sellingen en omgeving met veel bos en een groot meer met zandstrand, Borger met het hunebedmuseum, Stadskanaal met het historisch museum en de stoomtrein, Veendam met het veenmuseum, Emmen met een enorm winkelgebied en de nieuwe dierentuin en de vestingsstad Bourtange.

Niet ver weg een behoorlijke Spar aan het Zuiderdiep in Valthermond. Nog steeds voor de campingasten dagelijks het Dagblad van het Noorden ter beschikking.

Gereisd met partner in september 2016

Super leuk

Robert en Marit
29-7-2016

Wij hebben een paar hele leuke dagen in de pipowagen gehad. We werden heel gastvrij ontvangen. Het sanitair was erg netjes en schoon. Alles wat je nodig bent voor een verblijf is aanwezig in de pipowagen.Er staat een vuurhaard midden op het veld waar iedereen gebruik van mag maken en dat hebben wij dan ook zeker gedaan,lekker marshmellows roosteren.Wij gaan zeker nog een keer weer terug want we hebben het er erg leuk gehad. Wij hebben geen minpuntjes kunnen ontdekken.

Gereisd met partner in juli 2016

Wij logeerde in de pipowagen, dat was hartstikke leuk en van alle gemakken voorzien. Je hoeft niets mee te nemen om te koken alles is er. Zelfs een koelkast met vriesvak en een overkapt terrasje aan de pipowagen dus je zit altijd droog. Super schoon en mooi sanitair. Ook het bed is perfect. De eigenaars zijn heel gastvrij en komen elke dag vragen of er nog wensen zijn. Echt een aanrader als je van fietsen of wandelen houdt. Het is er heel erg mooi rondom Valthermond. Ook de mini camping heeft ruime plaatsen en het is er heerlijk rustig.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Mooi onderhouden camping

Gerda
9-6-2016

Mooie kleine camping. Heel vriendelijke eigenaar.

Wij hebben overnacht in de pipowagen. Leuk, netjes en opgemaakt bed.

Schitterende toiletgelegenheid.

Aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Klein Brabant in Valthermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Klein Brabant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.