Vakantiehuis De Monde

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag25°10°
Vakantiehuis De Monde

We hebben een aantal aanbieders voor De Monde voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis De Monde in het Nederlands

mooi

wilan
28-7-2011

mooi,rustig gelegen,zeer geschikt voor fietsvakantie dicht bij Drenthse fiets knooppunten route,perfekte afhandzeling met eigenaar. 3slaapkamers en perfekte keuken

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Vakantiehuis info

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Monde in Valthermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Monde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.