Hotel Valthe

2 reviews over Hotel Valthe in het Nederlands

ontzettend leuk hotel

nel dijkhuizen
26-7-2010

Heel leuk eenvoudig hotel met een geweldige gastvrouw. 's avonds gezellig in de bar wat drinken. Echt een gastvrij hotel. Ontbijt is ook

heel goed geregeld. Leuk en goed hotel voor een goede prijs.

geweldig gezellig hotel en cafe

corien dijkhuizen-kroon
3-8-2009

Voor de tweede keer nu samen met mijn echtgenoot naar hotel Valthe geweest.

Het kleine hotelletje ligt schitterend midden in de Drentse natuur.

De kamers zijn niet al te groot maar de bedden zijn prima. Wat wil je dan nog meer?

Alles is schoon en netjes verzorgd en het ontbijt is prima.

De hoteleigenaresse die in de avond in het authentieke boerencafe werkt is een fantastische vrouw.

Je zult zulk soort mensen niet veel meer tegenkomen.

Gezellige verhalen over vroeger, altijd vrolijk en humor voor tien.

De sfeer onder het motto van een drankje wordt er alleen maar beter op.

Vooral haar JACHTBITTER die ze iedereen aanmoedigt.

Wil men rust, gezelligheid in een schitterende omgeving ga dan naar Hotel Valthe.

Je zult er warm onthaald worden.

Groetjes van Ger en Corien Dijkhuizen uit Scheveningen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valthe in Valthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.