Bed and Breakfast De Oude Beuk

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast De Oude Beuk
9,7

11 reviews over Bed and Breakfast De Oude Beuk in het Nederlands

Rust, gastvrijheid en gezelligheid!

Gabrielle
22-4-2018

Prachtig huis met ruime en mooi ingerichte kamers. De gastheer en gastvrouw zijn enorm gastvrij zonder zich op te dringen. Ik voelde me helemaal thuis. De omgeving is heerlijk rustig. Je kan er prachtig wandelen en de omliggende dorpjes zijn de moeite waard om te bezoeken. Aanrader!

Geweldig

Mariëtte en Maurice
23-9-2017

Je wordt hier heel erg gastvrij ontvangen. Echt de moeite waard om bij deze bed and breakfast te verblijven.

Zeer leuke en nette B&B op ideale afstand van Wildlands. Slechts klein uurtje van Groningen, ideaal om een weekendje uit te gaan. Schone (bad) kamers en gezellige ontbijtkamer. Met 8 personen verdeeld over 4 kamers genoten van de stilte van Valthe. Zeer vriendelijke gastheer en -vrouw, heerlijk uitgebreid ontbijt.

Bijzonder smaakvol ingerichte B&B met veel extras

fam. van Rootselaar
25-10-2016

Prachtige ingerichte B&B, mooi landelijk gelegen. Mooi ingerichte kamer met heerlijk bed. Daarbij een complete badkamer met ligbad, aparte douche, toilet en 2 wastafels. Het ontbijt was top en er zijn mooie wandelroutes in de buurt met bijzondere historische bezienswaardigheden. Bedankt Tom en Anita voor de goede zorgen en jullie gastvrijheid. Alles was tot in de puntjes verzorgd, met veel oog voor detail. We zijn bij jullie heerlijk uitgerust !!.

Gastvrijheid in een fijne B&B

Jan
23-10-2016

Een hartelijk welkom, een prettige, sfeervolle kamer, een lekker ontbijt, de stilte van de landelijke omgeving......heerlijk!

Top verzorgd verblijf!

Jara
19-9-2016

De eigenaren zijn zeer vriendelijke en gastvrije mensen en houden een mooie en nette B&B. Ons verblijf was perfect verzorgd, bij ontvangst stond de koffie met lekkers klaar en het ontbijt was ook heerlijk en uitgebreid! Onze kamer was ruim en had alles wat we nodig hadden, de eigen badkamer was ook erg fijn en was prima schoon. Het is ontspannen genieten in de rustige en mooie omgeving in deze fijne en sfeervolle B&B.

Rustiek genieten in het Drenthse Valthe

Harriet Kierkels
11-9-2016

B&B "de Oude Beuk" is een zeer stijlvol adres om zowel Emmen (bijv natuurpark Wildlands) als de karakteristieke Drenthse bezienswaardigheden zoals hunebedden te bezichtigen (2 op loopafstand van "de Oude Beuk"). De kamers zijn knus, comfortabel en proper en ademen de sfeer van vroeger tijden. Tom en Anita zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Tom heeft ons zelfs een rondleiding door het hele huis gegeven. De badkamer is zeer ruim en het bad een weldaad voor vermoeide wandelvoeten. Er is geen tv op de kamer maar deze hebben wij niet gemist. Je krijgt ook nog 10% korting bij restaurant Bussemaker dat in een dorpje even verderop ligt. Het eten was prima (saté en tournedos).

Heerlijk ontbijt en top bed!

Graafland
31-7-2016

Onwijs lekker ontbijt, heerlijk bed en prachtige grote badkamer. De eigenaren zijn erg aardig en gastvrij, zonder zich op te dringen. Op 10 minuutjes afstand van Emmen, maar wel de rust om je heen. We hebben genoten.

Een heerlijke, mooie b&b in een fijne omgeving!

Andre en Marijke
26-7-2016

Een mooie b&b in jaren 30 stijl met grote, ruime kamers en schoon en ruim opgezet sanitair. De bedden zijn top en in de kamer is verder ruimte voor een zitje en meer dan genoeg aan kastruimte.

De ligging is gunstig om heerlijk te fietsen (fietsverhuur 100m verderop), Emmen te ontdekken (10 min met de auto) of gewoon lekker een terrasje te pakken in de buurt. Er zitten leuke dorpjes in de omgeving, zoals Exloo en Odoorn. Tom en Anita zijn gastvrij en belangstellend en helpen je graag als je vragen hebt.

Wij hebben het hier geweldig gehad en komen graag een keer terug.

"ouderwetse" gezelligheid

Familie van Maasdam
17-7-2016

Een mooi verbouwde boerderij met bewaarde details. Heerlijke bedden en apart bad in de badkamer. Voor de kinderen was het wel even wennen geen tv maar gelukkig hadden we wifi.. Ontbijt was uitgebreid en met warme broodjes, fruit en verse jus. Heerlijk genoten van een weekendje Drenthe met allerlei uitstapjes in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Oude Beuk in Valthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Oude Beuk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.