Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

27 Reviews over de Uelenspieghel

• 9Lisette29-11-2017

Kleinschalig en informeel op magische plek

Gastvrije, open eigenaars die nergens moeilijk over doen. Ik volg hier geregeld de Chi Neng Chi Gong lessen in de boerderij. Geweldige docente! Maar de prachtige locatie en de sfeervolle boerderij dragen zeker bij. Je hoeft het terrein maar op te rijden en je waant je al in een andere wereld. Hier gaat het om liefdevolle aandacht en duurzaamheid! Kamers met antieke meubeltjes. Commercie en standaardisering zijn hier nog geen meester.

• 10Roos Leszkay13-04-2017

Prachtige plek met alles puur natuur

Ik heb hier een heerlijke vakantie gehad. Je kunt van tevoren informeren of er groepen zijn als je het rustig wil hebben, maar het kameerterrein is groot genoeg en je kunt ook in de boomgaard kamperen als je het vraagt. Ik heb nog nooit zo'n mooie natuur om me heen gehad en ook kun je in de omgeving heel erg mooi fietsen en wandelen. Een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Claudia Meirelles12-04-2017

Heerlijke plek

De ligging in de natuur is prachtig, de accommodatie is goed en vooral erg schoon, en de service top.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Kurt12-04-2017

Mooie rustgevende plek.

Mooie rustgevende plek waar geregeld leuke activiteiten zoals oa yoga...worden georganiseerd. Ontzettend gastvrije en open eigenaars. Dicht bij de natuur zijn staat hier centraal.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9jeanne11-04-2017

Een week gelogeerd in een van de huisjes

opstaan in de ochtend en meteen het weiland in kijken, met de nieuwsgierige koeien nog net niet bij je binnen.... een geweldige stilte heerst er; met de auto kun je alle kanten op, bijv. uit eten in Meppel, naar de hunnebedden; naar het nieuwe ronde theater in Diever, enz. De eigenaren zijn er erg gastvrij. Er is een goed gevulde agenda met een gevarieerd programma. Er is een camping, met eenvoudig, maar verzorgd sanitair. er een slaapzaal; ik kan wel even doorgaan. Liever geef ik een tip: ga er eens kijken; je gaat verstild terug naar huis.

• 9Erik Huele11-04-2017

fantastische locatie in prachtig in de natuur

Heerlijke appartement! En zo stil, ik hoor alleen de vogels en de wind door de bomen.

• 8Dick de Jong16-03-2017

Heerlijk, één met de natuur

Het is een rustige, nette natuurcamping met eenvoudig sanitair, zeer gastvrije eigenaars en gelegen in een prachtige fiets-en wandel omgeving. Zoek je eigen plekje, pas je een beetje aan en je wilt niet meer weg.

• 8Edith15-03-2017

Magische plek in de natuur

Heerlijke, vrije, groene, magische plek met mooie, authentieke groepsruimte en eetkeuken. We organiseren hier zo'n twee keer per jaar een yoga retreat en zijn van plan dat nog lang te blijven doen.

Lieve eigenaren, vrije, open sfeer.

• 7Lilian Kreuijer25-06-2016

prachtige, rustige, natuurlijke plek, vrij, mooi

goed: veel mogelijkheden:kamers/kamperen, diverse ruimten om te gebruiken, mooie plek niet goed: spullen moeten te vroeg uit kamers, onduidelijke afspraken/eisen onvoldoende info over andere huurders

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Lilian Kreuijer16-03-2015

prachtige oase van rust

Een plek met veel mogelijkheden, prachtige ligging in de natuur,bij bos en weilanden. Een mooi terrein en een gezellige, ontspannen sfeer!

Camping de Uelenspieghel info

Camping-informatie