Weer vandaag-2°-7°

27 reviews over Camping de Uelenspieghel in het Nederlands

Kleinschalig en informeel op magische plek

Lisette,
29-11-2017

Gastvrije, open eigenaars die nergens moeilijk over doen. Ik volg hier geregeld de Chi Neng Chi Gong lessen in de boerderij. Geweldige docente! Maar de prachtige locatie en de sfeervolle boerderij dragen zeker bij. Je hoeft het terrein maar op te rijden en je waant je al in een andere wereld. Hier gaat het om liefdevolle aandacht en duurzaamheid! Kamers met antieke meubeltjes. Commercie en standaardisering zijn hier nog geen meester.

Gereisd alleenreizend in november 2017

Prachtige plek met alles puur natuur

Roos Leszkay,
13-4-2017

Ik heb hier een heerlijke vakantie gehad. Je kunt van tevoren informeren of er groepen zijn als je het rustig wil hebben, maar het kameerterrein is groot genoeg en je kunt ook in de boomgaard kamperen als je het vraagt. Ik heb nog nooit zo'n mooie natuur om me heen gehad en ook kun je in de omgeving heel erg mooi fietsen en wandelen. Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke plek

Claudia Meirelles,
12-4-2017

De ligging in de natuur is prachtig, de accommodatie is goed en vooral erg schoon, en de service top.

Gereisd met vrienden in april 2017

Mooie rustgevende plek.

Kurt,
12-4-2017

Mooie rustgevende plek waar geregeld leuke activiteiten zoals oa yoga...worden georganiseerd. Ontzettend gastvrije en open eigenaars. Dicht bij de natuur zijn staat hier centraal.

Gereisd alleenreizend in januari 2017

Een week gelogeerd in een van de huisjes

jeanne,
11-4-2017

opstaan in de ochtend en meteen het weiland in kijken, met de nieuwsgierige koeien nog net niet bij je binnen....

een geweldige stilte heerst er; met de auto kun je alle kanten op, bijv. uit eten in Meppel, naar de hunnebedden; naar het nieuwe ronde theater in Diever, enz. De eigenaren zijn er erg gastvrij. Er is een goed gevulde agenda met een gevarieerd programma. Er is een camping, met eenvoudig, maar verzorgd sanitair. er een slaapzaal; ik kan wel even doorgaan. Liever geef ik een tip: ga er eens kijken; je gaat verstild terug naar huis.

Gereisd met partner in oktober 2016

fantastische locatie in prachtig in de natuur

Erik Huele,
11-4-2017

Heerlijke appartement! En zo stil, ik hoor alleen de vogels en de wind door de bomen.

Gereisd alleenreizend in april 2017

Heerlijk, één met de natuur

Dick de Jong,
16-3-2017

Het is een rustige, nette natuurcamping met eenvoudig sanitair, zeer gastvrije eigenaars en gelegen in een prachtige fiets-en wandel omgeving. Zoek je eigen plekje, pas je een beetje aan en je wilt niet meer weg.

Gereisd met partner in juni 2016

Magische plek in de natuur

Edith,
15-3-2017

Heerlijke, vrije, groene, magische plek met mooie, authentieke groepsruimte en eetkeuken. We organiseren hier zo'n twee keer per jaar een yoga retreat en zijn van plan dat nog lang te blijven doen.

Lieve eigenaren, vrije, open sfeer.

Gereisd met vrienden in november 2016

prachtige, rustige, natuurlijke plek, vrij, mooi

Lilian Kreuijer
25-6-2016

goed: veel mogelijkheden:kamers/kamperen, diverse ruimten om te gebruiken, mooie plek

niet goed: spullen moeten te vroeg uit kamers, onduidelijke afspraken/eisen onvoldoende info over andere huurders

Gereisd met vrienden in september 2015

prachtige oase van rust

Lilian Kreuijer
16-3-2015

Een plek met veel mogelijkheden, prachtige ligging in de natuur,bij bos en weilanden. Een mooi terrein en een gezellige, ontspannen sfeer!

Gereisd met vrienden in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Uelenspieghel in Uffelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Uelenspieghel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.