Tijdelijk €25 aanbetaling

7.6GoedScore uit 14 reviews
+16

7.6GoedScore uit 14 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Roskam voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over De Roskam

• 8Elly28-08-2017

Was helemaal top, klein maar alles schoon.

Het avondeten is heel goed, de sfeer ook. Kamers klein maar wel goed schoon. Gezellige sfeer hangt er en de omgeving is top.

• 5T.22-08-2016

Wat een slechte kamer: geen aanrader !

Het is ons een raadsel hoe dit pension aan zulke goede reviews komt. Wij hadden een (standaard) kamer - 12 m2 - waarvan een van de wanden schuin afloopt. Door deze schuinte is de werkelijke oppervlakte van de kamer op stahoogte slechts 8 m2 !! Onder deze schuine wand is een bed geplaatst en iedere keer dat je je omdraait in bed of het bed wil uitstappen, raak je deze wand. De badkamer (met een goede douchecabine) is voorzien van een fonteintje, dat normaliter op een toilet te vinden is, De aan het plafond bevestigde TV kun je alleen bekijken vanaf je bed of vanaf een zeer oncomfortabele stoel in een uiterst ongemakkelijke houding. De hygiëne van de (bad)kamer is prima. Het terras buiten daarentegen verdient een opknapbeurt: er groeit onkruid tussen de tegels en planten in de dakgoten. Kortom: voor ons een behoorlijke tegenvaller en zeker geen 8,3 waard (zoals vermeld op touroperator) .

• 9Joop17-05-2015

Gewelig hotel om terug te komen

Onverwachts een last minute een weekendje weg geboekt, omdat er veel hotels vol waren uit eindelijk in de Roskam terecht gekomen.

We hadden onze fietsen mee genomen en hebben van de eigenaresse een fiets knooppunten kaart meegekregen zodat we er heerlijk op uit konden.

Van te voren was ons verteld dat reserveren voor het avond eten noodzakelijk is om dat het aantal plaatsen beperkt was en dat de keuken tot 20:00 open is.

Het eten avonds was heerlijk, en ruim voldoende, op het ontbijt viel ook zeker niets aan te merken, verse warme broodjes en voldoende keuze in beleg enz.

• 9Daniella05-02-2015

Zeer de moeite waard!

Dit gezellige hotel in het prachtige dorpje Uffelte is centraal gelegen om de mooie provincie Drenthe te ontdekken op de fiets of lopend. Het hotel heeft een restaurant waar je bijzonder goed kunt eten! Het is zomers erg mooi zitten op het terras en ook de kinderen kunnen er buiten mooi spelen.

• 8G. Haveman19-09-2014

Gemoedelijke brasserie

Wij hebben ons bezoek aan De Roskam als erg prettig ervaren. Deze ligt aan de rand van het dorp Uffelte en binnen een paar minuten wandel je in het bos. De kinderen konden hun hart ophalen op een van de mountain-bike routes. De jongste had gelijk contact met andere kinderen op het grasveld waar allemaal speelgoed aanwezig was. Hoewel de keuken om 20:00uur sluit (dat zagen wij pas op de kaart) en wij een even daarvoor op het terras plaatsnamen, gaf het vriendelijke personeel aan dat wij nog wel konden bestellen. Hebben maar snel besteld en geen uitgebreid menu genomen; (als wij onze winkel sluiten, zijn we tenslotte ook nog lang niet klaar met opruimen). Ik denk dat wij als waardering daarvoor extra gebakken aardappeltjes en groente kregen, teveel. Binnen bij het afrekenen viel gelijk de wand met honderden koffiemolens op, leuk! Nog een mooie folder van het hotel en diverse wandelroutes meegekregen. Slim bedacht,komen we nog eens terug! Hadden niet het gevoel de zoveelste klant te zijn.

• 3Rohan04-08-2014

Wij komen niet terug.

We kwamen kort voor 20.00 om bij De Roskam te eten. Met zijn 3-en waren we uitgelaten omdat we elkaar lang niet gezien hadden. Omdat De Roskam dichtbij was, wilden we hier eten. De ontvangst was onderkoeld. Er werd erg aangedrongen op snel bestellen en dit met meer dwang dan vriendelijkheid. Het eten was voor locatie en voor het geld echt onder de maat. Dit is met groot gemak beter te maken. De saté bijv. is gebakken kip met vage satésaus, heel weinig gebakken aardappels en salade die gedeeld moet worden. Opmerkingen van de eigenaresse dat wij eigenlijk moesten opschieten omdat zij dan ook eindelijk konden gaan eten zijn niet op zijn plek en maken dat wij in ieder geval nooit meer terug gaan.

• 9Andre van Muyden05-05-2012

Enorm prettig hotel

Prachtig gelegen hotel, zeer sympathieke eigenaars, en erg aardig personeel. Een hele prettige uitzondering tussen alle hotels die worden overgenomen door grote hotelketens.

• 9A.K07-09-2011

Heerlijk hotel voor een paar dagen

We hebben genoten van een paar dagen in Uffelte. Het is een rustig hotel, simpele kamers, maar mooie nieuwe, schone badkamers. Ook heerlijk gegeten voor een normale prijs, in het vernieuwde leuk ingerichte restaurant. We hebben mooi gefietst in de prachtige omgeving. Erg leuk hotel, en we komen zeker terug!

• 8Maarten J.20-08-2011

Eenvoudig, goed gelegen voor kort verblijf

De Roskam is een vrij klein hotel met een eenvoudige uitstraling. Personeel is vriendelijk, doch gedeeltelijk onervaren. Kamer(s?) vrij klein, door schuin dak maar weinig bewegingsruimte. Badkamer klein, maar nieuw ingericht en geheel smetteloos. Ontbijt prima, restaurant OK, maar met beperkte variatie. Daardoor minder geschikt om meerdere dagen achter elkaar te dineren. Ligging aan de buitenrand van het dorp. Geschikt als begin van wandel- en fietstochten.

• 6rietje30-07-2011

weinig mogelijkheden in het dorp

kleine kamer en badkamer. ontbijt zeer eenvoudig.zeer gehorig.

Hotel De Roskam info

Soort hotel