Camping De Blauwe Haan

Met jonge kinderen

Een topbeleving!

Patrick Looys
17-9-2018

Nu 4 weken terug en we hebben het er nog over hoe heerlijk het was.

Hier vind je de overtreffende trap van gastvrijheid en klantvriendelijkheid, want het wordt op een prettige en ontspannen manier uitgedragen. Een kunst apart.

Een camping die voorzien is van mooie plaatsen, prima (lijkt als nieuw) sanitair, een heerlijke buitenspeelruimte voor de kinderen (ook binnenruimtes trouwens), goede (en prima centraal gelegen) gezellige teras- en zitmogelijkheden bij het restaurant. Prettig om ook wat te kunnen eten in de avond (snack, pizza, pannekoek) en elke ochtend ruime keus aan verse broodjes.

Daarnaast een extra pluim voor de persoonlijke service mbt de lekke band van de gehuurde fiets. Nogmaals dank Janneke! Terugkomen lijkt een stevige optie ;-)

[TIP] Een fraaie en praktische meerwaarde zou de mogelijkheid zijn om 'droge' producten als soep, pasta, saus, koffie, thee etc te kunnen kopen.

Fraaie gelegen camping

SJ
16-9-2018

Aardige camping gelegen in prachtig natuurgebied. In het hoogseizoen voor gezinnen, daarbuiten ook voor ons senioren okay. Goeie omgeving om te fietsen. Twee minpuntjes toen wij er waren is de onduidelijkheid w.b. de openingstijden van de huiskamer en keuken. Tijden in campinggidsje geven wat anders aan dan het scherm in het toiletgebouw, zegt wat anders dan papier op prikbord...dus we stonden regelmatig voor een dichte deur! Daarnaast stonk het in het toiletgebouw, net of de riolering het niet aan kan? Volgend jaar beter? Voor de rest was het prima.

Fantastisch, hier komen we zeker nog een keer!

Mvanderwoerd
18-8-2018

Supermooie camping op een geweldige plek. Vanaf de camping konden we zo de bossen in/ heide opfietsen. Hele leuke speeltuin. Er is veel rekening gehouden met kinderen en de ouders. Je kan makkelijk toezicht houden vanaf het terras of vanaf de velden.

Enige puntje van kritiek: Er ligt wel opvallend veel rommel in de speeltuin. Altijd merkwaardig om te zien dat er afval in de speeltuin ligt. Voor de rest super!

Super de super

Jan van Laar
17-8-2018

Prachtige omgeving, fietsen en wandelen in het Drentsche landschap. Mooie camping, ruime plekken. Nieuw sanitairgebouw met zeer handige familiedouches. Waterspeelplek voor de kleine kinderen en ruimte om lekker te modderen. Leuk activiteiten voor de kinderen met het animatie team. Warme broodjes, patat, pizza, pannenkoeken, goede campinghap.

Daarnaast zeer aardige en behulpzame eigenaren.

De perfecte camping om met je gezin naar toe te gaan.

Heerlijk genoten!

Judith
21-7-2018

Hele fijne kindvriendelijke camping. Net en schoon sanitair en een gezellige plek om iets te eten en drinken.

Wim Hagendijk
25-6-2018

Creatieve aardige en hulpvaardige campingbeheerders. Uitstekende ligging, prima startpunt voor wandel en fietstochten. Mooie kampeerplekken. Uitstekend, modern en luxe sanitair. Warme Broodjesservice prettig (wel duur)

Voor kinderen is er zowel bij mooi als regenachtig weer (overdekte speeltuin en klimwand) voldoende speelgelegenheid. Onze kleinkinderen hebben zich op een warme dag uitstekend vermaakt bij de waterspeelplaats. Minder is de hobbelige toegangsweg.

Prachtige, sfeervolle, natuurcamping

Billiet - Van der Stelt
21-6-2018

Hallo,

Wij hebben hier van een top verblijf genoten. Wij hebben alleen maar lof voor deze prachtige natuurcamping. Niets is teveel voor de vriendelijke uitbaters. Prachtig gelegen aan de ingang van het natuurgebied. Veel te bezichtigen in de ompgeving, rijke geschiedenis, lekker lokale producten. Wifi (betalend) aan de kampeerplek. Broodjesservice. Prachtige sanitaire voorzieningen. Wat kan een mens nog meer verlangen ? Goede verhouding prijs/kwaliteit. Heel gezellige gemeenschappelijke ruimte met tv, leeshoek, spelletjeshoek, heel veel interessante tijdschriften enz. Wij reizen zelf zonder kinderen maar er zijn prachtige voorzieningen voor de kinderen beschikbaar, speeltuinen, peuterzwembad.

Proficiat aan de uitbaters,

Danny en Anja

Knus en natuurlijk!

Astrid Klok
23-5-2018

Fijne, kleinere en rustige camping met goed sanitair. Leuk spartelbadje voor de kleinsten en mooie natuurspeelplek voor de wat grotere basisschoolkinderen. Ook overdekte speeltuin aanwezig. Heerlijke huiskamer voor eten ,drinken en gezelligheid. 's Ochtends lekkere broodjes. TV, bibliotheek, spelletjes en biljart aanwezig. Animatie en activiteiten voor het hele gezin. Vriendelijke mensen. Geen kampwinkel en 's avonds stil.

fantastisch gelegen camping , midden in de natuur. Vele fiets routes in de buurt. Wij hadden een caravanplaats met prive sanitair , dat was netjes en ideaal . De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en erg behulpzaam. lekker broodjes service , prima voor elkaar.

Hidden house, super verrassing!

Patrick
27-11-2017

We zaten in het hidden house, echt één grote verrassing hoe ruim en compleet het echt is. Het is een volledig modern huis! Perfecte sfeer met de verschillende soorten lampen op de juiste plekken.

En dan de omgeving, zo heerlijk rustig en prachtige natuur! We hebben ons totaal niets aangetrokken van de november regen, lekker eropuit!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blauwe Haan in Uffelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blauwe Haan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.