Camping De Blauwe Haan

Camping De Blauwe Haan
8,9

194 reviews over Camping De Blauwe Haan in het Nederlands

fantastisch gelegen camping , midden in de natuur. Vele fiets routes in de buurt. Wij hadden een caravanplaats met prive sanitair , dat was netjes en ideaal . De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en erg behulpzaam. lekker broodjes service , prima voor elkaar.

Hidden house, super verrassing!

Patrick, 27-11-2017

We zaten in het hidden house, echt één grote verrassing hoe ruim en compleet het echt is. Het is een volledig modern huis! Perfecte sfeer met de verschillende soorten lampen op de juiste plekken.

En dan de omgeving, zo heerlijk rustig en prachtige natuur! We hebben ons totaal niets aangetrokken van de november regen, lekker eropuit!

Een fijne en rustige camping

R.J.Feith, 26-11-2017

Heel goed sanitair en echt schoon,uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel en natuur eigenaren niet te vergeten.Komen er er al een aantal jaren achtereen maar ieder jaar is er weer een verrassing wat er is veranderd op bijgekomen.

Super

Rianne, 25-11-2017

Geweldige camping, mooie omgeving en een heerlijk zwembad voor de kinderen om in te spelen.

Volgend jaar weer!

Jan, 24-11-2017

Mooie rustige gezinscamping, vriendelijke mensen en perfecte speeltuin! Nieuw en schoon sanitair.

Wauw!

Jolanda, 24-11-2017

Wat is kamperen hier fijn. De kinderen zijn de hele dag buiten, genieten van de waterspeelplaats, de glijbaan, het kasteel en dat met allemaal vriendjes en vriendinnetjes om zich heen. Volgend jaar weer!

We hebben ons er goed vermaakt.

Andre, 3-9-2017

Mooi natuurlijk, goede fiets omgeving en kindvriendelijk.

Het sanitair is luxe en wordt goed onderhouden.(het lijkt een oude schuur, maar binnen heel modern).

En elk veldje heeft een speel voorziening.

Geweldig voor ouders en kinderen

Hakim Achhoud, 29-8-2017

Super leuk voor de kinderen en zeer rustgevend voor de ouders.

Beste vakantie huisje ooit...

Zeer leuke, zeer kindvriendelijke camping.

Jeroen, 25-8-2017

Camping de Blauwe haan is een erg leuke plek om met je kinderen te kamperen. Leuke animatie, mooie speeltuin met waterpartij. Kleinschalig, zeer gastvrij. Sanitair keurig, mooie ruime familiedouches en schoon. Ook voor de inwendige mens voldoende keuze.

De meest chille camping ever

Freek Dicke, 31-7-2017

Rust en ruimte. De "huiskamer" is een geweldig concept. Potje biljarten, tv kijken en lekker zitten.

Sanitair gloednieuw en brandschoon....

Een camping om leeg te lopen en nieuwe energie op te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Blauwe Haan in Uffelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Blauwe Haan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Blauwe Haan scoort een 8.94 uit 10 op basis van 194 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: