Bed and Breakfast Annegje's Hoeve

8,8

6 reviews over Bed and Breakfast Annegje's Hoeve in het Nederlands

Fiona, Ramon en hond Max
26-9-2016

B&B Annegje's Hoeve is gelegen op een heerlijke rustige locatie. Het appartement met keuken is van alle gemakken voorzien en heeft tevens een eigen opgang. De accomodatie is ruim en biedt veel privacy. Het toilet en de badkamer zijn in nieuwstaat. De bedden zijn comfortabel. Voor fietsers, wandelaars en andere rustzoekers een uitstekende plek. De gastvrouw en gastheer zijn enorm vriendelijk, wij zijn ontzettend gastvrij ontvangen. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Kortom, wij gaan beslist een keer terug.

Heerlijk!

Van Boven
14-3-2016

Fijn appartement in mooie rietgedekte boerderij, met een heel gezellige woonkamer, een mooie nieuwe badkamer en ook een nieuw toilet. Slaapkamers wel klein maar met een comfortabel bed. Prima sfeer in het hele appartement. Het is er echt van alle gemakken voorzien.Bijzonder aardige eigenaren die elke dag een fantastisch ontbijt verzorgden, inclusief alles voor het maken van een lunchpakket! Je voelt je echt welkom en ook onze hond mocht mee. Vanuit het huis loop je zo het landgoed Rheebruggen in. Fietsen staan er ook voor je klaar. Prima locatie voor het maken van mooie wandelingen en fietstochten. Diverse restaurants in de omgeving. Ik hoop er zeker nog vaker te komen en kan Annegjes Hoeve van harte aanbevelen!

zeer goede bed and breakfast

tiddens
6-4-2014

Mooie accommodatie met privacy .

Uitstekend ontbijt, dat s morgens voor ons klaar stond .

Heel gast vrij ontvangen.

Uitstekend

lejo van dijk
26-7-2013

Ontzettend luxe accomodatie, met veel privacy!! Meer dan uitstekend ontbijt, en zeer vriendelijk en gastvrij ontbangen. Met een welkomstborrel!! Voor ons de tweede keer, en zeker niet de laatste. De lat ligt na deze ervaring wel heel erg hoog voor andere locaties!! Een echte aanrader. Mooie fiets- en wandelroutes om de hoek!

geweldig genoten

Haamel
11-5-2011

We waren toe aan rust en ruimte hetgeen dit onderkomen ons heeft kunnen bieden. De gastheer en gastvrouw hebben ervoor gezorgd dat we een paar fantastische dagen hebben gehad, mede door een waanzinnig gedekte ontbijttafel, dat in de ochtend compleet voor ons klaarstond. Het onderkomen biedt veel privacy. Nette accommodatie met ruime badkamer en apart toilet. Heel prettig allemaal.

Een heerlijke stek; veel privacy

Fam. Steenbeek
16-3-2010

Een bed en breakfast, maar dan wel met een eigen ingang.

Eigenlijk een compleet appartement.

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Annegje's Hoeve in Uffelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Annegje's Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Annegje's Hoeve scoort een 8.82 uit 10 op basis van 6 reviews.