Vakantiepark Hogenboom Villapark Akenveen

Meer vakantiepark info

84 reviews over Vakantiepark Hogenboom Villapark Akenveen

• 2019
    8Jeannet26-12-2019

Alles is aanwezig en ruim opgezet.

Mooi rustig park om te verblijven. De mensen die het park runnen zijn leuke mensen die erg behulpzaam zijn. Het huisje waar wij in zitten is verouderd. Zo ligt er boven vloerbedekking wat ik erg onhygienisch vind. De meubeltjes zijn aan vernieuwing toe. Ons huisje mag wel eens worden opgeknapt. Wij zitten hier voor 3 maand i.v.m. met de verkoop van ons huis. Het is wel te doen en ben erg blij dat dit hier op het park kan. Heb gezien dat hier mooie moderne huisjes op het park zijn zonder vloerbedekking.

• 9Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 18-02-2020

Bedankt voor je review, Jeannet. Fijn dat je jouw ervaringen deelt. Wij zullen jouw opmerkingen uiteraard doorgeven aan de parkleiding van Villapark Akenveen, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Heb je dit ook zelf kenbaar gemaakt bij de parkreceptie?

Wij wensen je in ieder geval nog een fijne tijd op Villapark Akenveen.

Groetjes,

Christine

Gereisd met partner in december 2019

• 1TFinck20-09-2019

Leugenaars! Zeker nooit meer daar !

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Slechtste park ooit! We kwamen in een huis vol spinnenwebben die ze kwamen schoonmaken, maar arrogant gerechtvaardigd waarom zoveel koeien er waren. Ook de slechtste wifi ooit, het signaal was slechts een enkele stip die regelmatig afgaat en slechts op één apparaat tegelijk kan zijn. We hebben geklaagd, maar ze hebben onwetend gerechtvaardigd waarom het zo moest zijn en we kozen daar omdat cos wifi belangrijk was, dus we konden regelmatig dingen op het werk controleren, maar we gebruikten in plaats daarvan hotspots van onze telefoons en om het allemaal te overtreffen, kwamen we terug en ontving een factuur van 100 euro voor extra reiniging die volgens hen werd uitgevoerd. Hoewel ons pakket verplichte schoonmaakkosten omvatte en we vroegen waarom, maar ze vreselijk overdreven verhalen verzonnen over de staat waarin het huis was achtergelaten, zoals dat we de koelkast niet leegmaakten en ze moesten afzakken van zakken vol voedsel enz. Ondertussen alles wat we achterlieten was een pak melk en andere ongegronde verhalen, dus we weigeren

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 07-11-2019

Bedankt voor je review. Dat is vervelend om te lezen dat het verblijf zo is gegaan. We bieden hier dan ook onze welgemeende excuses voor aan. We hopen dat de situatie inmiddels is opgelost.

Graag tot ziens, voor een betere ervaring!

Groetjes, Cynthia

Gereisd met partner in september 2019

• 7jef vanDun12-08-2019

een geslaagde vakantie

wij zijn er komen fietsen in Drenthe en hadden hiermee een zeer goede locatie gevonden nette propere huis en rustig park

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 07-11-2019

Bedankt voor je review, Jef. Daar worden wij blij van. We hopen dat je nog eens terug komt naar dit leuke park!

Graag tot ziens.

Groetjes, Cynthia

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3cm van den dool05-02-2019

nooit meer

prijs kwaliteit verhouding is scheef. De huisjes mankeren van alles, deuren die niet sluiten zowel binnen als buiten deuren, gat in de muur wat met schilderijtjes aan beide kanten wordt verstopt, geen oven in de keuken, geen goede douche en zonder thermostaat kraan, doorgezakte bank, raam die niet open wil, slechte wifi. Het is het allemaal net niet zeg maar. Gelet op de hoge prijs zou het dat we moeten zijn. Treinsporen vlakbij en daar rijden dag en nacht de treinen over. Dat geeft geen rust. Rare drempels overal die slecht voor de auto's zijn, receptie die te lang mensen laat wachten omdat ze vanalles moet nabellen omtrent je reservering ondanks datje alle betaal bewijzen uitgeprint neerlegt. Hautain toontje ook.

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-02-2019

Goed dat je aangeeft waar er ruimte is voor verbetering.

Vanzelfsprekend mag je verwachten dat de accommodatie in orde is bij aankomst. Onze excuses dat dit niet het geval was. Wij gaan zeker met je feedback aan de slag om vervelende situaties in de toekomst te voorkomen.

Gereisd met partner in januari 2019

• 4Trudy26-01-2019

Nooit meer !

Park oogt mooi en ruim. Huisjes zijn mooi om te zien maar sterk gedateerd; slecht meubilair en aan alles mankeerde wel wat. Dit ligt niet aan het park maar aan de eigenaren. Huisjes zijn gegroepeerd en liggen zo dat er geen inkijk is, dus redelijke privacy. Maar .... het spoor met zijn langsdenderende treinen. Om de 3 minuten wat veel overlast geeft. We hebben hier 9 weken gezeten en waren blij dat we weg konden. ( tijdelijk gezeten ivm verbouw huis) Nooit meer hier. Voor de hoge prijs welke we per maand hebben betaald was het niet best.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-02-2019

Wij vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent, Trudy. Wij gaan je opmerkingen zeker doorgeven aan het park, zodat zij dit verder op kunnen nemen met de eigenaren van de accommodatie.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Jacco08-10-2018

Geweldige vakantie!

Prima park met vriendelijk personeel in een hele leuke omgeving.. Mooie wandelroutes in de omgeving waarvan er 1 begint aan de andere kant van de weg t.o.v. de ingang van de camping. Ook Zuidlaren en andere dorpen in de omgeving erg leuk om te bezoeken. De huisjes zijn schoon, knus en verder leuk ingericht. We hebben ook gevist op karper en prima gevangen ondanks dat de vangsten bij andere vissers flink tegenvielen.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-02-2019

Op Villapark Akenveen is voor ieder wat wils.

Goed om te lezen dat je tevreden bent, Jacco!

Zien we je nog een keer terug op dit park of één van onze andere parken?

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Fam Premchand21-09-2018

Fantastisch.

Personeel van de receptie zijn vriendelijk. Het park is een oase van rust en stilte. Het park ziet er onderhouden uit. De villa zag er netjes en schoon uit. De omgeving is prachtig. Voor ons zeker de moeite waard om weer terug te komen.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-02-2019

Bedankt voor de mooie complimenten, familie Premchand!

Villapark Akenveen is zeker een aanrader. Je kunt hier volledig tot rust komen en genieten van de prachtige omgeving.

Graag tot een volgende keer!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Koos Bakker18-09-2018

fantastisch, Aanrader!!

Vriendelijk ontvangst, nette schone huisjes, geweldig duikwater met heel veel vis en super zicht. Hadden geboekt voor 2 weken en het beviel zo goed dat we nog 1 week bij hebben geboekt. Aanrader!!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-02-2019

Wij vinden het heel leuk om te lezen dat jullie er voor gekozen hebben om de vakantie te verlengen.

Villapark Akenveen heeft voor ieder wat wils! Daarnaast is het gelegen in een prachtige omgeving. Het ligt middenin Nationaal Park Drentse Aa.

Graag tot ziens!

Gereisd met partner in september 2018

• 10van de beek28-08-2018

fantastisch

het is een park waar wij graag terug komen. de mensen zijn er fantastisch, ze zijn aardig en doen nergens moeilijk over! er is genoeg te doen. en het animatie team en het aanbod is ook heel leuk!!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-02-2019

Bedankt voor deze review, familie Van Beek!

Dat noemen wij 'samen genieten' bij Roompot Vakanties! :-)

Wij hopen jullie nog vaker terug te mogen zien op Villapark Akenveen.

Groetjes van Mandy

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8fam van der meijden27-08-2018

Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar

prima park. minpunt is geen winkel op park

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-02-2019

Leuk dat jullie een beoordeling achter hebben gelaten, familie Van der Meijden.

Wij vinden het fijn om te lezen dat jullie verblijf voor herhaling vatbaar is. Je bent altijd van harte welkom!

Groetjes van Mandy

Gereisd met partner in augustus 2018