Vakantiepark

81 reviews over Vakantiepark Hogenboom Villapark Akenveen in het Nederlands

een geslaagde vakantie

jef vanDun
12-8-2019

wij zijn er komen fietsen in Drenthe en hadden hiermee een zeer goede locatie gevonden nette propere huis en rustig park

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

nooit meer

cm van den dool
5-2-2019
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

prijs kwaliteit verhouding is scheef. De huisjes mankeren van alles, deuren die niet sluiten zowel binnen als buiten deuren, gat in de muur wat met schilderijtjes aan beide kanten wordt verstopt, geen oven in de keuken, geen goede douche en zonder thermostaat kraan, doorgezakte bank, raam die niet open wil, slechte wifi. Het is het allemaal net niet zeg maar. Gelet op de hoge prijs zou het dat we moeten zijn. Treinsporen vlakbij en daar rijden dag en nacht de treinen over. Dat geeft geen rust. Rare drempels overal die slecht voor de auto's zijn, receptie die te lang mensen laat wachten omdat ze vanalles moet nabellen omtrent je reservering ondanks datje alle betaal bewijzen uitgeprint neerlegt. Hautain toontje ook.

Gereisd Met partner in januari 2019
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-2-2019

Goed dat je aangeeft waar er ruimte is voor verbetering.

Vanzelfsprekend mag je verwachten dat de accommodatie in orde is bij aankomst. Onze excuses dat dit niet het geval was. Wij gaan zeker met je feedback aan de slag om vervelende situaties in de toekomst te voorkomen.

Nooit meer !

Trudy
26-1-2019
  • Onderkomen3

Park oogt mooi en ruim. Huisjes zijn mooi om te zien maar sterk gedateerd; slecht meubilair en aan alles mankeerde wel wat. Dit ligt niet aan het park maar aan de eigenaren. Huisjes zijn gegroepeerd en liggen zo dat er geen inkijk is, dus redelijke privacy. Maar .... het spoor met zijn langsdenderende treinen. Om de 3 minuten wat veel overlast geeft. We hebben hier 9 weken gezeten en waren blij dat we weg konden. ( tijdelijk gezeten ivm verbouw huis) Nooit meer hier. Voor de hoge prijs welke we per maand hebben betaald was het niet best.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, Tue Feb 12 2019 15:33:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent, Trudy. Wij gaan je opmerkingen zeker doorgeven aan het park, zodat zij dit verder op kunnen nemen met de eigenaren van de accommodatie.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Geweldige vakantie!

Jacco
8-10-2018
  • Onderkomen10

Prima park met vriendelijk personeel in een hele leuke omgeving.. Mooie wandelroutes in de omgeving waarvan er 1 begint aan de andere kant van de weg t.o.v. de ingang van de camping. Ook Zuidlaren en andere dorpen in de omgeving erg leuk om te bezoeken. De huisjes zijn schoon, knus en verder leuk ingericht. We hebben ook gevist op karper en prima gevangen ondanks dat de vangsten bij andere vissers flink tegenvielen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, Tue Feb 12 2019 15:04:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Op Villapark Akenveen is voor ieder wat wils.

Goed om te lezen dat je tevreden bent, Jacco!

Zien we je nog een keer terug op dit park of één van onze andere parken?

Fantastisch.

Fam Premchand
21-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Personeel van de receptie zijn vriendelijk. Het park is een oase van rust en stilte. Het park ziet er onderhouden uit. De villa zag er netjes en schoon uit. De omgeving is prachtig. Voor ons zeker de moeite waard om weer terug te komen.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, Tue Feb 12 2019 14:50:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor de mooie complimenten, familie Premchand!

Villapark Akenveen is zeker een aanrader. Je kunt hier volledig tot rust komen en genieten van de prachtige omgeving.

Graag tot een volgende keer!

fantastisch, Aanrader!!

Koos Bakker
18-9-2018
  • Onderkomen10

Vriendelijk ontvangst, nette schone huisjes, geweldig duikwater met heel veel vis en super zicht. Hadden geboekt voor 2 weken en het beviel zo goed dat we nog 1 week bij hebben geboekt. Aanrader!!

Gereisd Met partner in september 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-2-2019

Wij vinden het heel leuk om te lezen dat jullie er voor gekozen hebben om de vakantie te verlengen.

Villapark Akenveen heeft voor ieder wat wils! Daarnaast is het gelegen in een prachtige omgeving. Het ligt middenin Nationaal Park Drentse Aa.

Graag tot ziens!

fantastisch

van de beek
28-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

het is een park waar wij graag terug komen. de mensen zijn er fantastisch, ze zijn aardig en doen nergens moeilijk over! er is genoeg te doen. en het animatie team en het aanbod is ook heel leuk!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-2-2019

Bedankt voor deze review, familie Van Beek!

Dat noemen wij 'samen genieten' bij Roompot Vakanties! :-)

Wij hopen jullie nog vaker terug te mogen zien op Villapark Akenveen.

Groetjes van Mandy

Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar

fam van der meijden
27-8-2018
  • Onderkomen9

prima park. minpunt is geen winkel op park

Gereisd Met partner in augustus 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-2-2019

Leuk dat jullie een beoordeling achter hebben gelaten, familie Van der Meijden.

Wij vinden het fijn om te lezen dat jullie verblijf voor herhaling vatbaar is. Je bent altijd van harte welkom!

Zeker nog een keer!!

Miranda Duiker
10-8-2018
  • Onderkomen10

Echt een super park! Wij zijn net thuis van 2 weken vakantie in een huisje aan de visvijver. Het huisje zag er keurig uit. Genoeg ruimte,heerlijke bedden, mooi uitzicht, mooie, rustige ligging en een supergrote tuin. Voor de kinderen werd er genoeg georganiseerd van een superstormbaan tot een lawaai optocht. Ook was er een heerlijk meer met strandje waar wij konden zwemmen. Het water was erg schoon. Bij het restaurant kon je heerlijk eten. Van patat tot aan pizza's of pannenkoeken en niet te vergeten ijs. Een winkeltje is er niet maar dit hebben wij niet gemist. Op 5 min zit je bij de jumbo. Het is een kleinschalig park met veel vaste gasten die een stacaravan hebben en zij maken graag een praatje en accepteren de tijdelijke bezoekers gewoon. Ook het personeelsbestand is klein waardoor je veel contact hebt met het personeel. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. We voelde ons geen nummer. Ik heb echt niks op te merken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-2-2019

Wat een mooie review, Miranda! Dat klinkt alsof je optimaal hebt genoten van het verblijf op Villapark Akenveen.

Op het ruim opgezette Villapark Akenveen staat vakantieplezier voor jong en oud centraal. De kinderen kunnen zich hier urenlang vermaken met waterfietsen op het binnenmeer, terwijl je tijdens een duiktocht de wereld ónder water verkent.

Mooi park

Anoniem
24-7-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Hele mooie en ruime huisjes. Fijne week gehad. Voor kleine kinderen is dit een leuk park voor kinderen vanaf 12 is er niet veel te doen. Wel veel eendenpoep overal en wat wij misten was prullenbakken buiten. Het park zegt dat honden welkom zijn op het park, dan moeten er wel prullenbakken zijn om het op te ruimen. Ik heb er niet 1 gezien. Wel op de camping die aan het park grenst, maar helaas in het park zelf niet. Dat was echt een minpunt.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, Tue Feb 12 2019 14:34:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor de beoordeling.

Goed dat je aangeeft waar er ruimte is voor verbetering, zodat wij hiermee aan de slag kunnen gaan.

Wij hopen dat je verder een fijn verblijf hebt gehad.

Graag tot ziens!

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Villapark Akenveen in Tynaarlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Villapark Akenveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.