Géén boekingskosten
NederlandDrentheTynaarloVakantieparken TynaarloVakantiepark Hogenboom Villapark Akenveen

Vakantiepark Hogenboom Villapark Akenveen

NederlandDrentheTynaarlo

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Hogenboom Villapark Akenveen voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 106 reviews

Meer vakantiepark info

Contact

106 Reviews over Hogenboom Villapark Akenveen

• 6E, E, L, C en E07-08-2022

Slechte service, villa goed, camping verouderd

Slechte service. De oven deed het niet goed in het huisje (nummer 19). Broodjes bakken duurde ca 1,5 uur, vis bleef rauw, net zoals de cake. Dit op vrijdag aangegeven bij de receptie, maar niets gehoord. Zondag er nog een keer naar gevraagd wanneer het opgelost zou worden. Hier kregen we te horen dat ze hadden besloten om er niks aan te doen. Dat er overlegt moet worden met de eigenaar van het huisje snappen we, maar het niet op de hoogte houden en er niets aan doen snappen we niets van! Dit ook aangegeven. Omdat we het onze vakantie niet wilden laten bederven hebben we het laten rusten, in afwachting van de manager, maar deze heeft ook niets van zich laten horen; schande gewoon! Het is niet onze manier, maar dan maar een negatieve review schrijven aangezien ze hier dan zelf om vragen.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Willem de Boer05-08-2022

Rust en ruimte, een aanrader

Het park bestaat uit een bungalow- en een campinggedeelte. We hadden een bungalow geboekt en die lag erg mooi aan het meer. Vrijstaand en erg rustig gelegen. Het huisje was erg netjes en schoon. Goede faciliteiten, waaronder bijvoorbeeld een wasmachine. Als stel hebben we van de faciliteiten weinig gebruik gemaakt, maar we zagen dat bij het strand erg veel speelmogelijkheden waren. Volop luchtkussens in het water bijvoorbeeld. We hadden onze duikspullen mee en hebben mooie duiken gemaakt al was het zicht onder de 6 meter wel slecht. Bijvullen van de flessen kan op het park. Bij het wandelen over het campinggedeelte zagen we dat de sfeer gezellig was. Iedereen groette je vriendelijk. De omgeving is prachtig. Veel natuur en leuke dorpjes. Zuidlaren is 3 kilometer verderop en daar vind je allerlei soorten winkels. Al met al vinden wij dit park een grote aanrader.

• 7NH22-07-2022

Prima verblijf, matig park, prachtige omgeving

Wij hadden huisje 64. Voor vier personen vonden we dit erg ruim en de cottage was mooi ingericht met goed meubilair. Het schijnt wel per accommodatie te verschillen hoe het meubilair erbij staat. Het huisje was ook erg schoon met een grote, omheinde tuin (hebben alle huisjes).

Aan het verblijf zelf veel pluspunten dus. In de zomervakantie verwacht je wat meer reuring op het park. Niet verwonderlijk dat men bij de receptie aangaf dat de minimarkt afgelopen jaren gesloten werd. De eetgelegenheid valt tegen en de rest van de voorzieningen op het park ook. Weinig tot geen prullenbakken aanwezig en je moest altijd langs of door de camping heen om bij je accommodatie te komen.

Veel bomen in de omgeving. Zuidlaren is gezellig en heeft alles wat je nodig hebt. Enige nadeel kan zijn dat je de voorbij stormende treinen (op 200 meter afstand, ongeveer 10 keer per uur) hoort. Al vonden we dat niet per se hinderlijk.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
  • 8Arie26-06-2022

totaal genieten met rust /ruimte

pluspunten: ruimte /rust en alles in huisje aanwezig en vriendelijk personeel en mooie omgeving

• 10Onderkomen
  • 9HJA Ammerlaan22-10-2021

Geweldig

Wij hadden een Tiny-house gehuurd voor 3 weken. Het verblijf is klein dus karig ingericht. Het tiny-house bestaat uit 2 units die zijdelings tegen elkaar zijn geplaatst. De een is de woonkamer keuken, de ander de slaapkamer, toilet/douche/bad ruimte. Voor twee personen met 1 huisdier is dit voldoende. Een knus huisje waar het leuk toeven is in een natuurlijke omgeving. Het Drentse natuurgebied met z'n kleine dorpjes.

• 8Fam. Honig21-09-2021

Prima vakantie gehad

Wij zaten in een tiny house met uitzicht op de visvijver, top! Wel jammer dat er geen overkapping op het buitenterras aanwezig was, hierdoor was er weinig tot geen beschutting. Er was 1 ligbed, onze tip zou zijn om er 2 per huisje neer te zetten. Het huisje was verder prima, alleen jammer dat er geen gebruik werd gemaakt van de verhoging in de woonkamer, scheelt toch behoorlijk wat ruimte waarmee je nu niets kon doen. Elektra in onze slaapkamer was niet goed op orde, dit gemeld. Verder was alle goed! Op het rustige park kon je heerlijk wandelen, vis- en zwemvijver zijn prima in orde. Helaas was er geen winkeltje en geen horeca op het park aanwezig. Nu moest je daarvoor het park af baar Zuid Laren. Vonden wij onhandig en een minpunt voor dit verder prima park. Voor kleinere kinderen is er behalve een speelattractie en dierenhofje niet veel te beleven, maar misschien is dit in de zomer wel het geval geweest.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Yvon24-08-2021

Zonder overkapping niet meer.maar huis geweldig !

Wij hebben bijna 2 weken in een tiny huis gezeten.Deze was prachtig en knus en superschoon.Alleen jammer dat er geen hele overkapping was, want hadden heel veel regen.Jammer dat er maar een paar planken op zijn gemaakt,Wij houden van buiten zitten, maar is hierdoor niet vaak gebeurd.Dit vindt ik wel een punt!Iedereen hoorde je erover.Ook jammer dat er geen kleine supermarkt was voor dagelijkse dingen.Er waren nog wel meer verbeterpunten, maar wanneer het huis een goede overkapping heeft zouden we zo weer komen, Groet, Yvonne en Bert uit Zwolle

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 27-08-2021

Bedankt voor je review Yvon. Fijn dat je je feedback met ons hebt gedeeld. We gaan met jouw opmerkingen aan de slag teneinde de kwaliteit te verbeteren!

We hopen je nog een keer terug te zien!

Groetjes, Aimee

• 8Monique Arts24-08-2021

Heerlijk

We hadden villa 67 tot onze beschikking. Onlangs door particulieren ingericht. Erg mooie inrichting, meubilair zat heerlijk. Prima bedden. Schoon! Een prachtig uitzicht op het zwemmeer. Eigen parkeerplaats bij het huisje. Goede keukeninrichting. Badkamer wat gedateerde (je kunt ook niet alles tegelijk aanpakken), maar goed schoon. Jammer dat er boven geen toilet was. Helaas geen wasmachine in het huisje, voor 2 weken verblijf zou dat helemaal super zijn. Animatie aanwezig, maar weinig gedaan ivm de vele uitstapjes die we gemaakt hebben. Park heeft een rustige uitstraling, geen last van buren door de heggen tussen de woningen. Receptiepersoneel erg vriendelijk en behulpzaam. Boodschappen te doen in Zuidlaren, op enkele minuten rijafstand. Voldoende mogelijkheid om afval op t park te deponeren. Al met al he erg genoten. Jammer dat het tijd was om naar huis te gaan.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 27-08-2021

Bedankt voor je review Monique. Wat fijn om te lezen dat je zo hebt genoten van je vakantie! Zien we jullie snel weer terug? Wij kijken er alvast naar uit!

Groetjes, Aimee

• 4Emi10-08-2021

Mwah..

Een paar dagen doorbrengen is hier prima te doen maar ik zou er niet terug komen voor een wekenlange vakantie.Het huisje was van alles voorzien maar in slechtere onderhoudsstaat. Afzuigkap werkt niet, deur hal/woonkamer sluit slecht, badkamer boven was voorzien van bad met losse douchekop (kon je dus niet ophangen) en zonder scherm dus zittend in bad douchen of beneden in het krappe douchehoekje. De stoelen paste niet naast elkaar aan tafel. Met kleine kinderen is het constant opletten of ze niet van de steiger of steigertrap vallen of tussen het hoge riet tussen het terras en het meer. De hygiëne was slecht. Matras van het kinderbedje was goor, trap was vies en onder de bedden lag een dikke laag stof.De grote raampartij op de slaapkamers bieden, zeker aan de kant van het meer, een mooi uitzicht.Midgetgolfbaan prima (wel onduidelijk waar je de beperkte aanwezige spullen kan halen). Kinderboerderij goed idee, maar dieren niet te aaien

• 5Activiteiten
    • 4Onderkomen

Roompot, Social Media Marketeer, 18-08-2021

Emi, bedankt voor je review! Wat ontzettend jammer dat de accommodatie en hierdoor je verblijf niet helemaal was wat je ervan had gehoopt. Onze excuses! Fijn dat je de tijd wilde nemen om ons over je ervaring te vertellen. Wij geven het door aan het parkmanagement en gaan ermee aan de slag.

Helaas kunnen we de nare ervaring niet meer wegnemen, dat vinden we erg jammer. Dit is echter niet de norm en we laten je graag eens zien dat het écht beter kan. Graag tot ziens!

Groetjes, Regina

• 8Hanno Cramer10-08-2021

Heerlijke vakantie, geweldige plek, pracht omgevin

We zaten op het mooiste plekje van het park, maar daar hebben we dan ook geweldig genoten! Huisje (villa 1) goed bij de tijd gebracht, eigen steiger aan het water, dat schoon is en waar je heerlijk kunt zwemmen. Áls er al een minpuntje was: geen toilet boven en het geluid van de wegen rondom en de spoorlijn is wel hoorbaar. Maar dan loop je er even uit en ben je meteen in het natuurgebied van de Drentse Aa. En met Zuidlaren op een steenworp afstand heb je alles bij de hand wat je nodig hebt voor een heerlijke vakantie.

• 7Eetgelegenheden

Roompot, Social Media Marketeer, 18-08-2021

Bedankt voor je review, Hanno! Wat fijn om te lezen dat jouw verblijf op ons park zo goed is bevallen, zeg! De verbeterpunten geven we door aan de parkdirectie, zodat we een volgend verblijf nóg completer kunnen maken.

Wat was het hoogtepunt van de vakantie? :-) Graag tot ziens!

Groetjes, Regina

Vakantiepark Hogenboom Villapark Akenveen info