Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.5Onderkomen
  • 5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Villapark Martensplek

• 2Annemiek28-02-2019

Nooit doen

Eng bejaarden parkje, en vage huurders.... Niks te doen, dooie boel

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 6Laurens03-03-2018

Prima voor een gemeleerd gezelschap.

Net aangelegd park, goed ontvangst. Het 20 persoons vakantie verblijf verdeeld over twee gebouwen was ruim van opzet. Een huis had op de bagane grons een leefruimte, in het souterain 3 kamers, badkamer met sauna, en op de eerste verdieping 2 kapers met elk een bad kamer. Het tweede huis had op de bagane grond een leefkeuken, zeer ruim opgezet, in het souterain 3 slaapkamers en een badkamer met 6 persoons jacuzzi, en op de eerste verdieping 2 kapers met eigen badkamer. Prima douches. Schoonmaak mag wel beter. De stofraggen zaten op de douchegordijnen. Ook de spochtvlekken bij de jacuzzi kunnen wel aangepakt worden. Bij de trappen zijn traphekjes geplaatst. Voor geen groep met kleine kinderen een prima huis. Wel nadenken wie waar slaapt omdat je over twee huisjes verdeeld bent. Voor vertier moet je zelf op pad. Op het park is helemaal niets, geen receptie, geen campwinkel, alleen huisjes, maar in de omgeving is voldoende te beleven.

• 6Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 8Jansen07-12-2011

comfortabel onderkomen

We hebben daar een goed weekend doorgebracht, s-middags een clinic op de golfbaan. Goed verzorgd, leuk en leerzaam. Na deze mooie woorden toch ook enige kritiek op de verhuurder van het onderkomen. Mag dit ook even gezegd en blijven staan? Wij reserveerden te goeder trouw een onderkomen, Het was zeker niet goedkoop. We hebben de panden keurig achter gelaten, en wachten nu al ruim zes weken op een definitieve afrekening, waarbij ons de borgsom dient te worden terugbetaald. De familie van der Ven reageert niet, inmiddels hebben wij zeker 5 pogingen gedaan om iemand aan de telefoon te krijgen. Wij hebben het vertrouwen in deze onderneming verloren, jammer. Getekend, 6 december 2011, Amsterdam, D.M. Jansen.

• 9Grannymarja09-10-2011

Mooi

Heerlijk rustig weekje hier gehad. Prachtig huis,iets te groot voor 2 personen,maar wij houden wel van wat ruimte om ons heen.Ook ruimte genoeg voor onze hond. Wij sliepen beneden in de kelder,waar twee grote slaapkamers zijn,plus grote badkamer,en wasruimte. Badkamer is met aparte douche,ligbad,en sauna,heerlijk. Nog een bovenverdieping met twee slaapkamers en douche. Ruime tuin om het huis. Park is niet echt groot,ook geen faciliteiten,alleen eindje verderop een golfbaan voor de liefhebbers. Hoogeveen is vlak in de buurt voor boodschappen,dorpje zelf geen winkels. Ideaal voor rustzoekers,en mooie omgeving om te fietsen en wandelen.

• 8F. Streijl11-01-2008

Prachtige plek om te verblijven, goede omgeving voor wandelaars en om te fietsen door het uitgestrekte landschap. Ook de prachtige golfbaan is een bezoek waard, voor een heerlijke uitspanning

• 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 9santing22-11-2007

Mooie recreatievilla's op een super mooie locatie tegen Golfbaan Martensplek en natuurgebied de Goudplevier.

• 7Herman20-11-2007

Ruime recreatievilla's op een super leuk plekje aan de rand van de natuur tegen Golfbaan Martensplek aan.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen