Bed and Breakfast Veerkant & Vruistuk

Bed and Breakfast Veerkant & Vruistuk

9.7Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Tiendeveen

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Veerkant & Vruistuk voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Sauna
Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast Veerkant & Vruistuk

• 10Liesbeth H14-06-2020

Gezellig, rustig, natuur, luxe!

Top B&B, electr.verst.bed, sauna, inloopdouche, landelijk uitzicht, heerlijk ontbijt, eigen ingang. Alpacafarm naast het buitenterras, je ruikt ze niet, je hoort ze niet, en het is heerlijk slapen met een dekbed van Alpacawol. Wij hadden mooi weer en hebben buiten ontbeten op verstelbare tuinstoelen met kussens, met uitzicht op een vijver met vissen, kikkertjes en Dotterbloemen. Eigen parkeerplaats naast de bungalow. De eigenaren zijn gastvrij en de zelfgemaakte jam is zo lekker! Voor ons een toplocatie waar we zeker nog een keer naar toegaan om de mooie omgeving op de fiets verder te verkennen. Start bij knooppunt 23. In Hoogeveen zijn veel restaurantjes.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Pier13-08-2017

Ultiem ontspannen

De prijs kwaliteit van deze B&B is uitstekend. De persoonlijke aandacht van de eigenaren is precies goed. Een heerlijke plek om tot rust te komen in deze luxe B&B. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Ron en Heddy21-08-2016

Luxueus!

In deze B en B Hadden wij het gevoel met vakantie te zijn. Prima bed, originele inrichting, uitstekende verzorging en heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Bas & Desiree12-04-2016

Echt fantastisch!

Onwijs fijne gastheer & gastvrouw. Zodra je het terrein op rijd wordt je overvallen door een deken van rust. Prachtige landelijke omgeving met een B&B waar werkelijk niks mist! Kortom, een heerlijk verblijf waar rust en natuur centraal staat!

Gereisd met partner in april 2016

• 10Johanneke30-03-2016

Aanrader!

Enorme aanrader voor een heerlijk ontspannen bezoek. Alles is aanwezig wat je wenst. Gezellig ingericht ook en heel luxe met een groot bed en zelfs sauna. Bij de open haard een boek lezen, in de omgeving wandelen of fietsen, alles kan. Zeer vriendelijke en enthousiaste eigenaren Sander en Joanne zorgen dat je niks tekort komt. Ik kom zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9Marga23-03-2016

Super B&B!

Hele vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het jou naar je zin te maken!! Uitstekend ontbijt waar niets aan ontbreekt, en mocht dat toch zo zijn, gewoon vragen. Ligt echt helemaal aan de buitenkant van Tiendeveen met een prachtig vrij uitzicht. Je hebt een eigen entree en alle luxe die je maar wenst, van open haard tot sauna, van een heerlijk elektrisch verstelbaar bed tot een goed gevulde koelkast (uiteraard tegen betaling) Kortom een aanrader!!!

Gereisd met partner in maart 2016

Bed and Breakfast Veerkant & Vruistuk info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats