Camping Minicamping De Bulte

NederlandDrentheTiendeveen
9FenomenaalScore uit 10 reviews

9FenomenaalScore uit 10 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

10 Reviews over Minicamping De Bulte

• 9Fam. Verkaik23-08-2021

Prachtige, gemoedelijke minicamping

Wij hebben 14 dagen op deze fijne camping gestaan. Hier kom je echt tot rust. Er heerst een zeer gemoedelijke sfeer. Onze 2 kinderen van 14 en 9 jaar hebben zich ook prima vermaakt. De camping eigenaar is zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Het sanitair ziet er goed uit en is erg schoon. Genoten van de prachtige omgeving (aanrader: wandeling door natuurgebied Mantingerveld) en van de uitstapjes naar Borger, Orvelte, Westerbork, Emmen (Wildlands) en (wij kregen de tip van onze 'buren':) een dag 'zomerbroezz'n' naar het Groninger museum (een dag onbeperkt reizen met het OV in Drenthe en Groningen). Kortom: een hele fijne tijd gehad!

• 9Chris Wolters03-08-2020

I’ll be back ...

Ruim, schoon, behulpzame en erg aardige campingbeheerders, WiFi op je plek, watertap vlakbij, duurzaam, Drente om je heen, winkels vlakbij, cafetaria op ‘steenworp’-afstand. Heel geschikt voor 55 plus. Kortom, zeker een plek om opnieuw neer te strijken. En zo nu en dan een vliegtuigje volgen ....

• 9Hamersma24-06-2020

Leuke nette kleine camping..

Leuke goed onderhouden camping. Ruime plaatsen, goede wifi, en mooie omgeving om te fietsen. Vlakbij golfbaan. Toiletgebouw netjes. Hier kom je voor je rust..

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Peeters22-08-2019

Prachtige minicamping met ruime plaatsen

Goed verzorgde camping met mooie grote plaatsen. Schoon sanitairgebouw met gratis warm water en douches die je zelf kunt stellen op temperatuur. Vanaf de camping kun je mooie fietstochten maken, ook naar centrum Hoogeveen of naar Westerbork. De camping heeft zelf fietsroutes gemaakt met verschillende afstanden.

• 10Yonke16-07-2019

Een geweldige camping.

Je wordt hier vriendelijk onthaald. Wij hebben hier 5 weken gestaan. Een geweldige, goed onderhouden camping. Wat de site belooft, klopt helemaal. Wij kamperen al vanaf 1973 en het sanitair op deze camping was het schoonste sanitair wat ik ooit op een camping heb gezien. Geweldig. De folder belooft niets te veel.

• 9Gea van Duijn18-08-2018

Welkom

Wij zijn hier super gastvrij ontvangen door de eigenaar en de andere gasten. Hier ben je echt welkom.

• 10Fam. Prins22-08-2016

Prachtige camping!

Prachtige camping! Het achterste veld is heel mooi parkachtig aangelegd. In het midden staan fruitbomen, bramen en frambozenstruiken. Wat hebben wij genoten van dit uitzicht. De plaatsen zijn heel ruim. De campingeigenaren zijn zeer vriendelijk en hebben hart voor hun gasten! Wij hebben een heerlijke week gehad!

• 9Ron Verbeet19-07-2014

Fantastische camping waar je gelijk thuis bent.

Heerlijke camping, met mooie grote velden met genoeg schaduwplekken. Het sanitair is heel mooi en schoon. De eigenaren zijn heel vriendelijk en gastvrij,ook voor onze 4voeter.Gewoon een top camping.

• 9annieenwim04-06-2014

heerlijke minicamping

Wat een zalige rustige camping. Mooie grasmat. Hartelijk ontvangst en fijne sfeer op de camping. Ruime plekken en veel privacy. Goede uitvalsplek voor fiets-en wandeltochten. Ook Hoogeveen op de fiets bereikbaar. Alles goed georganiseerd. Al met al helemaal top.

• 10j.klok01-05-2012

Geweldige camping

Mooie grote plekken, zeer vriendelijk en gastvrij en niet te vergeten de mooiste omgeving. Zeer aan te bevelen voor liefhebbers van rust en ruimte. Wij gaan daar vaker kamperen.

Camping Minicamping De Bulte info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50