Bed and Breakfast De Vijvertuin

Meer bedandbreakfast info

7 reviews over Bed and Breakfast De Vijvertuin

• 9Monique en Theo17-09-2016

Een Paradijsje op aarde!

Rijd niet té hard als je er bijna bent, want je rijdt gegarandeerd de smalle ingangsweg voorbij! Een prachtplek om te verblijven. Heel sfeervol en knus. Alles wat er over de gastvrouw geschreven is, klopt! Ze is erg enthousiast en laat je welkom voelen! Het ontbijt is - volgens haar eigen woorden- nooit hetzelfde, maar wij zijn er van overtuigd dat het wel altijd ruim voldoende is. En lekker vers! De vijver, achter het huis is prachtig, maar vergeet de voorkant van de woning niet, dat lijkt ook op een sprookjeswoning. Wij zijn er helaas maar 1 nacht geweest, maar mochten we er nog eens in de buurt komen en overnachten, dan is voor ons de keus niet moeilijk meer! Dag Diny! Nog heel veel plezier in én van je Bed and Breakfast! De brochures van onze mini-camping zijn naar je onderweg!

Gereisd met partner in september 2016

• 10volboer04-01-2015

Topper

Ontzettend gastvrij, met ontbijt als hoogtepunt; dat was van ongekende klasse. Flexibel met later ontbijt en vertrek na oudejaarsavond. Gastvrouw Diny is helemaal top. Zo wil je als gast onthaald worden!

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 10Fam. D. Uittenbogaard13-12-2014

Prachtige bed & breakfast in Drenthe

We hebben één nacht in deze mooie bed and breakfast gelogeerd. We werden zeer hartelijk ontvangen door Diny. We hadden een prachtige kamer. Het ontbijt was echt helemaal af!!! Geweldig!!! De ligging is zoooo mooi..... Een sprookje!!!

Gereisd met partner in december 2014

• 10Karin van der Heijden14-11-2014

Wat een vijvertuin!

Vanaf het moment dat het schitterende huis om de hoek verscheen waren we verkocht, en dat gevoel werd zo mogelijk alleen nog maar sterker. De heerlijke hapjes bij ontvangst, de wandeling om de vijver door het bos en een ontbijt met heel veel verse (streek)lekkernijen. Genoeg voor tien en we kregen vanalles mee voor onderweg. Daarbij kwam de oprechte interesse en het enthousiasme van de energieke gastvrouw (ook voor de kleine) en al luisterend naar de vogeltjes maakten we plannen hier zeker snel terug te keren, liefst volgend weekend.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 10viktoria nystrom14-09-2014

Super Bed & Breakfast!!

Wat een leuke Bed & Breakfast is dit. Wij hebben hier een nacht geslapen en wij hadden echt langer willen blijven. We werden door gastvrouw Diny hartelijk ontvangen. De kamer was mooi, het ontbijt super goed en de omgeving is prachtig. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Sanne10-08-2014

Fantastisch B&B; aanrader voor iedereen!

Wij hebben nooit eerder in een B&B geslapen, maar na 3 nachten bij gastvrouw Diny zijn we helemaal om. De vraag is of een ander B&B De Vijvertuin kan overtreffen. Dit B&B wordt echt met enorm veel liefde en enthousiasme gerund. Vanaf het moment dat we aankwamen en met een drankje welkom werden geheten tot het moment dat we weggingen en na een hartelijk afscheid flesjes water voor onderweg en kleine cadeautjes voor onze kindjes in de handen gedrukt kregen hebben we non-stop genoten!

Uitgebreid ontbijten in de zon aan de schitterende vijver in de tuin, ons onderdompelen in het relaxte Drentse leven op een plek waar binnen 30 rijminuten echt heel veel te doen is, een fijne en praktische studio, lekkere bedden en vooral heel veel hartelijkheid hebben ervoor gezorgd dat we De Vijvertuin nu al missen!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Rik19-06-2014

Wat een geweldige bed en breakfast in drenthe

De ontvangst was werkelijk geweldig. Verzorging op alle punten meer dan uitstekend! Deze Bed & Breakfast wordt echt vanuit liefde en zorgzaamheid gedaan. Zelden kom je tegen dat de vrouw des huizes 's avonds gezellig in de prachtige tuin aanschuift voor een drankje en een hapje en tot diep in de nacht iedereen leert kennen vanuit een oprechte interesse. Bovendien is ze een goed verhalenverteller. De vriendelijkheid waarmee ze ons heeft verzorgd doet voelen alsof wij bij een vriendin op bezoek zijn geweest. Niets was haar te veel en ze deed alles met groot plezier. Het huis is indrukwekkend maar de tuin met de enorme natuurlijke vijver is een oase. Drenthe is een prachtige omgeving en voor wie deze wil ontdekken doet er goed aan om dit te doen vanuit deze Bed & Breakfast! De bereikbaarheid is prima en zowel moeder als zoon weten de mooie plekjes in de omgeving aan te wijzen. Het was een genoegen om hier te verblijven!

Gereisd met partner in april 2014

Bed and Breakfast De Vijvertuin info