Camping Mini-camping Vis-In

Met jonge kinderen

Dit nooit weer

Bosscher
20-9-2016

Afgelopen weekend in de woonboerderij gezeten met de hele familie.

Man maakte al een rare indruk en al gouw was t duidelijk.

Boerderij was niet schoon en in slechte staat

Keuken badkamers vol schimmel en deurtjes die er bijna uit vallen. Bijna alles wat je aanraakte was kapot of ging kapot. Man maakte terwijl je aankwam de boerderij in een uurtje schoon op zijn manier. Erg slecht dus je kinderen kon je niet rustig laten spelen want de speeltoestellen waren niet veilig. Ook konden de kinderen bij het water komen en de weg.

Wij besloten het beste er van te maken maar thuis terug gekomen kreeg je er ook nog boze berichten en grote mond over de telefoon dat we het niet netjes achter gelaten hadden.

Familie Lennips, eigenaar, 3-10-2016
Zoover gaat over onze minicamping. Bij klachten kunt u contact op nemen met de verhuurorganisatie waar u ook bij geboekt heeft. U was met 23 personen op zaterdag en zondag in onze familieaccommodatie en dit terwijl er maar 15 geboekt hadden en heeft bij het verlaten van de accommodatie een puinhoop achter gelaten terwijl wij die ochtend u meer tijd gegund hebben omdat we een begrafenis hadden.

Geweldige camping

Jolanda van puijenbroek
9-5-2016

Erg kindvriendelijk, super boer en boerin,mooie ruime plekken en een mooie omgeving.

Wij hebben met een grote familie de boerderij gehuurd voor een weekend.

Heerlijk rustige plek, Plopsaland op loopafstand. Mooie boerderij, sfeervol en goede prijs kwaliteit verhouding

de meest fijne camping die we ooit hebben bezocht

marga hartgers
23-8-2012

de camping ligt erg prettig aan aan viswater de naam zegt het al en Jelly en Harry ( de eigenaren ) zijn mensen die weten wat de mensen prettig vinden en zo hoort het dus alle lof

Wij hebben gelogeerd in de woonboerderij.Dit was erg comfortabel.Alles wat je thuis ook hebt is aanwezig.Heerlijke bedden en een groot mooi bubbelbad.Ook voor een baby is alles aanwezig en voor grotere kinderen is er een trampoline en een dartbord In de omgeving zijn volop mogelijkheden en Centerparcs de Huttenheugte ligt in de achtertuin.Je kunt er ook mooi vissen in het kanaal.

2007

Perfekte camping voor vissers en rustzoekers

Gerard van Mill
1-7-2007

Perfekte camping voor vissers en rustzoekers.

Speciaal in het voor- en naseizoen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-camping Vis-In in Stieltjeskanaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-camping Vis-In zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.