Tijdelijk €25 aanbetaling

Bij Aquamarijn

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Bij Aquamarijn voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 148 reviews
+16

9.3FenomenaalScore uit 148 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

148 Reviews over Bij Aquamarijn

• 10Nathalie19-11-2022

Gewoon super

We werden (zelfs laat op de avond) super fijn ontvangen door een van de gastheren. De kamer was prachtig en super netjes. Daarnaast ontzettend sfeervol. De B&B ligt in een prachtige omgeving. We hebben met de rolluiken open geslapen, er kon niemand naar binnen kijken vanwege de prachtige weidse natuur rondom het perceel. ‘s Ochtends werden we allerliefst ontvangen met een heerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Nog gezellig met de gastheren gekletst en toen zijn we weer naar huis gegaan. Dit is een dikke aanrader!

• 8K. Barnhoorn05-10-2022

Prachtige accomodatie in natuurlijke omgeving

We hadden een fantastisch weekend bij Aquamarijn. Ee verbleven in één van de stijlvolle B&B-kamers die van alle gemakken voorzien was. Goede bedden ook. Het bijgeboekte ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit.

Aquamarijn ligt op een landgoed middenin de natuur waar o.a. ook hotelhuisjes, stacaravans en een kampeerveld aanwezig zijn. De gastvrije eigenaren hebben ons een hotelhuisje laten zien. Gaan we zeker nog een keer boeken!

Een absolute aanrader voor een ontspannen verblijf in het Drentse landschap.

• 9P. Beijsens05-10-2022

Geweldige dagen gehad in het zo mooie Drenthe!

We hebben 4 dagen mogen verblijven in kamer Amethist. Een sfeervolle en zeer nette kamer, van alle gemakken voorzien. We zijn zeer gastvrij en enthousiast ontvangen door de nieuwe eigenaren. We hebben alle dagen gebruikt gemaakt van ontbijt en diner. Alles was tip top in orde. Het ontbijt bood voor ieder wat wils en het diner was steeds weer een heerlijke verrassing. We gaan hier zeker vaker komen!

• 10P. Keijzer25-09-2022

Heerlijk!

Zeer gastvrij ontvangen op de tweede dag van de nieuwe eigenaren. Huisje zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt zeer divers, voor elk wat wils.

• 10Ivo30-08-2021

Gastvrij en hartelijk met hele ruime kamers

Op bezoek in Drenthe om Into Nature te bezoeken

• 8Alice26-04-2021

Een aanrader!

Was samen met mijn beste vriendin weekendje weg, het huisje ziet er goed uit, goed bed boxspring douche is schoon en netjes, de eigenaren waren ook vriendelijk het eten was goed verzorgt ontbijt was lekker en voldoende. Echt een aanrader als je van de natuur houdt en wandelenTip om te wandelen is er in exloo mooie wandelroute

• 10Benno en Sandra08-03-2021

Ontzettend hartelijke mensen, heel vriendelijk ontvangen. Wij hadden de aquamarijn kamer geboekt, dit is een hele mooie kamer voorzien van alle gemakken waaronder ook koffie en thee op de kamer.De bedden sliepen heerlijk en de rust is ook fantastisch. Het enige wat je hoort zijn de vogels.Vaak zijn de foto’s van het eten te mooi om waar te zijn, maar deze foto’s kloppen echt. We kregen een heelGroot bord vol heerlijk eten. Voor ons zelfs te veel.Kortom wij hebben een super weekend gehad. Echt een aanrader

• 10Sandra12-07-2020

Fantastisch, gewoon voor herhaling vatbaar.

Geweldig, gezellig en mooi verblijf gehad, een top ontbijt, mooi verblijf, de gastvrouw doet alles om het je zo goed mogelijk naar je zin te maken, lekker rustige omgeving, in 1 woord FANTASTISCH!

• 9Begthel05-07-2020

We hebben genoten. We sliepen in een hotelhuisje. Echt een aanrader. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Heerlijk gegeten!

• 10G.N05-01-2020

Een b&b waar je je snel thuis voelt!

Al weer voor de 8e keer heerlijke dagen gehad in de Aquamarijn. Onze hondjes voelen zich er heel erg thuis net zoals wijzelf. Ontvangst zoals gewoonlijk altijd even hartelijk en het eten was heerlijk en heel royaal!!!

Bed & Breakfast Bij Aquamarijn info

Betaling