Bed and Breakfast Aquamarijn ***

Bed and Breakfast Aquamarijn
9,7

22 tips over Bed and Breakfast Aquamarijn

Mariko, 20-4-2015
Koken kan in de ambachtelijke keuken van je huisje, maar Jeannette maakt ook een geweldige schnitzel, met zelf geschilde en gebakken aardappeltjes en verse groenten.
Sanna, 13-1-2015
Als je kinderen hebt moet je zeker bij hun het plopsa uitje arrangement boeken.
gonnekenoordam, 11-1-2015

De prachtige binnendoor route via Ommen en Hardenberg is aan te bevelen!

Ga niet te lang want de terugkeer naar het 'gewone leven' valt echt niet mee ;-)

Bert, 23-11-2014
    Wij hebben geslapen in een romantische/gezellige kamer, genaamd Robijn. We konden ook kiezen voor de kamer Amethist, ook heel mooi maar wat chiquer.
    Helma Prakken, 1-11-2014
    Heerlijke gefietst in de omgeving, even bijkomen van de dagelijkse beslommeringen. Leuk gewinkeld in Emmen !
    pieter terpstra, 2-8-2014
    Er is van alles te doen in de omgeving, zowel natuur als recreatie. Vooral geschikt voor mensen die op zoek zijn naar rust en ruimte. Vooral het uitgebreide ontbijt is zeer aan te bevelen.

Johan en Tiny Blankendaal, 28-7-2014
    Huisje is heel gezellig ingericht, geen tips prima zo.
    Cinka & Phil, 4-6-2014
    Probeer eens de schnitzel van Jeannette heerlijk!!
    Toos Duyts, 8-5-2014
    Alle kamers zien er geweldig uit en zijn voorzien van een ruime badkamer. Alles is top. De Drentse natuur is er mooi. Je kunt bij aquamarijn ook fietsen huren enz.
    S.Dijcks-Duijts, 2-5-2014
    Alle kamers zijn aan te bevelen.Heb ze allemaal mogen bezichtigen.Ook het stookhoes is nostalgisch ingericht met 2 ruime bedsteden. Je kunt ook onthaasten op de mini camping. Rust en natuur en diverse fiets en wandelroutes.Fietsen huren. Emmen en Coevorden zijn leuke steden om te bezoeken. Folders en leuke tips kregen we van Jeannette en Reinder.Twee hele lieve mensen die een verblijf in Drente aan het Stieltjeskanaal onvergetelijk maken Waar wij en onze kinderen nu al weer na terug verlangen.

Onze bezoekers bekeken ook: