Bed and Breakfast Aquamarijn ***

Weer vandaag3°-3°

118 reviews over Bed and Breakfast Aquamarijn in het Nederlands

Het niveau van een 5 sterren hotel

EB, 4-11-2017

Ik kwam laat in de avond aan. Werd heel hartelijk ontvangen en even tijd voor een bakkie koffie en een gezellig praatje. Je voelt je er meteen helemaal thuis. Daarna rondgang gekregen. Allemaal mooie kamers. Mijn kamer was super. Heerlijk geslapen, mooie badkamer. Je kan zien dat er veel aandacht is besteed aan de inrichting en de details. De volgende ochtend genoten van een 5 sterren ontbijt. Warme broodjes, vers beleg en een vers bakje fruit. Deze mensen hebben liefde voor hun vak en dat merk je in alles.

Zeer mooie kamer en bijzonder aardige eigenaren.

Gea en Rinus, 28-10-2017

Prachtige kamer waar veel zorg en aandacht aan is besteed. Er is nagedacht over de details om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Koffie en thee aanwezig en zelfs fruit. Een gevarieerd ontbijt wat met liefde en zorg geserveerd wordt. Bij deze mensen voel je je thuis.

Bedankt Gea en Rinus

Heerlijk rustig en lieve mensen.

John van Ewijk, 29-9-2017

Eigenlijk alles is mogelijk, gebruik gemaakt van de kookkunsten van Jeannette; heerlijk.

Fijne nette kamers/huisjes. Rustige omgeving.

Rob & Marion, 23-7-2017

We zijn heel gastvrij ontvangen

Lieve mensen Jeanette en Reinder

We zijn heel erg verwend

Mooie kamers.

Heerlijk ontbijt/lunchpakket/avondeten en een verrukkelijke high tea

We gaan snel weer terug

Mooie locatie en super gastvrije eigenaars

Pia, 20-7-2017

Pas terug van een paar heerlijke dagen bij B&B Aquamarijn. Afgelopen weekend zijn onze dochter en schoonzoon getrouwd daar op locatie. Het was prachtig en zeer relaxed dankzij de goede zorgen van Reinder en Jeannette.

Wat een gastvrij ontvangst en mooie locatie. Reinder en Jeannette hebben al de gasten in de watten gelegd. Zijn er met 40 mensen blijven slapen en kregen de volgende ochtend allemaal een zeer uitgebreid ontbijt. Wat zijn we verwend allemaal. Echt iets om op terug te kijken. SUPER BEDANKT

Ssst...geweldige B&B..niet verder vertellen

Yanthe, 15-6-2017

Soms heb je dat, van die geweldige locaties die je stiekem eigenlijk een beetje voor jezelf wilt houden. Aquamarijn is zo'n plek, alles klopt. De sfeer, het oog voor detail, de verzorging, de kamers, de klantvriendelijkheid.

En een ontbijt als een diner in de ochtend is. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn? Ga maar kijken, en ervaar het zelf. Maar....niet verder vertellen hoor...

Super

Akker, 13-5-2017

Hebben een geweldige week op de camping gestaan. Dochter en kleinzoon hebben een nacht in de prachtige familie kamer doorgebracht. Schitterend!! Met elkaar genoten van een heerlijk en uitgebreid ontbijt. Dankzij de gastvrijheid van Jeannette en Reinder hebben we een super break gehad.

Heerlijk er " uit "

Fam. Bremer, 4-5-2017

een zeer gastvrij en zorgzaam hotel / BB. We hebben twee dagen genoten van de omgeving en de rustieke ligging, van het uitgebreide heerlijke ontbijt en diner, en het verblijven in de 4 persoons gezinskamer met super bedden.

Zeker voor herhaling vatbaar. Reinder en Jeanette , bedankt !

Genoten!

Fam. de Wit, 18-4-2017

Wat een gastvrij ontvangst!

Verblijf in de familiekamer, ruim, schoon, geweldige badkamer en heerlijke bedden.

Het ontbijt zeer uitgebreid en ontbrak aan niets. Voor de kindjes werden zelfs pannenkoeken gebakken en stond er een mooie paashaas klaar. Zo lief!

Jeanette en Reinder zijn zeer gastvrij en alles tot in de puntjes verzorgd.

Dikke aanrader!

Wat een topper!

M., 26-3-2017

We hebben één nacht verbleven in deze B&B met 4 volwassenen en 2 kinderen in de kamers Amethist en Smaragd. Wat een fantastische beleving!

De gastheer en gastvrouw zijn echt geweldig. Ze zorgen dat het de gasten aan niets ontbreekt. Zeer vriendelijke mensen.

We hebben het diner hier gebruikt. Dit was, net als het grandioze ontbijt, superlekker en groots.

Eén van de kinderen heeft allergieën, hier werd supergoed rekening mee gehouden bij het ontbijt (terwijl het de avond daarvoor slechts heel kort ter sprake was gekomen).

De kamers zijn prachtig en compleet ingericht, bedden heerlijk, badkamer zeer ruim met een hele prettige douche. 's nachts zijn er geen omgevingsgeluiden, waardoor er zeer goed geslapen kan worden.

Conclusie: Wij kunnen deze B&B niet anders beoordelen dan met een dikke 10!

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamarijn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aquamarijn in Stieltjeskanaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aquamarijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Aquamarijn scoort een 9.67 uit 10 op basis van 123 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: