Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Aquamarijn

NederlandDrentheStieltjeskanaal

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Aquamarijn voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 144 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 144 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

144 Reviews over Aquamarijn

• 10Ivo30-08-2021

Gastvrij en hartelijk met hele ruime kamers

Op bezoek in Drenthe om Into Nature te bezoeken

• 8Alice26-04-2021

Een aanrader!

Was samen met mijn beste vriendin weekendje weg, het huisje ziet er goed uit, goed bed boxspring douche is schoon en netjes, de eigenaren waren ook vriendelijk het eten was goed verzorgt ontbijt was lekker en voldoende. Echt een aanrader als je van de natuur houdt en wandelenTip om te wandelen is er in exloo mooie wandelroute

• 10Benno en Sandra08-03-2021

Ontzettend hartelijke mensen, heel vriendelijk ontvangen. Wij hadden de aquamarijn kamer geboekt, dit is een hele mooie kamer voorzien van alle gemakken waaronder ook koffie en thee op de kamer.De bedden sliepen heerlijk en de rust is ook fantastisch. Het enige wat je hoort zijn de vogels.Vaak zijn de foto’s van het eten te mooi om waar te zijn, maar deze foto’s kloppen echt. We kregen een heelGroot bord vol heerlijk eten. Voor ons zelfs te veel.Kortom wij hebben een super weekend gehad. Echt een aanrader

• 10Sandra12-07-2020

Fantastisch, gewoon voor herhaling vatbaar.

Geweldig, gezellig en mooi verblijf gehad, een top ontbijt, mooi verblijf, de gastvrouw doet alles om het je zo goed mogelijk naar je zin te maken, lekker rustige omgeving, in 1 woord FANTASTISCH!

• 9Begthel05-07-2020

We hebben genoten. We sliepen in een hotelhuisje. Echt een aanrader. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Heerlijk gegeten!

• 10G.N05-01-2020

Een b&b waar je je snel thuis voelt!

Al weer voor de 8e keer heerlijke dagen gehad in de Aquamarijn. Onze hondjes voelen zich er heel erg thuis net zoals wijzelf. Ontvangst zoals gewoonlijk altijd even hartelijk en het eten was heerlijk en heel royaal!!!

• 8Joyce29-12-2019

Uitermate goed!

Super accommodatie! Fijne bedden en goed ontbijt! De eigenaren zijn erg vriendelijk en zorgen goed voor je! De accommodatie/ kamer was erg sfeervol ingericht. Ze doen hun uiterste best om het gezellig te maken. Een aanrader dus!

• 10Pia Roodzant05-09-2019

fantastisch

Afgelopen weekend met vrienden en onze dochter en schoonzoon weer een nachtje in B&B Aquamarijn geweest waar we als "familie" werden ontvangen door Jeannet en Reinder. We zijn weer heerlijk verwend door ze en hebben weer genoten van van het heerlijke eten (i.p.v. de beroemde schnitzel hadden ze nu op ons verzoek een BBQ voor ons geregeld) en het zeer uitgebreide ontbijt en wat hebben we heerlijk geslapen op de goede bedden. We hebben net als de vorige keren weer erg genoten van de gastvrijheid en goede verzorging. Het is een echte aanrader en zullen er zeker nog een keer naartoe gaan.

• 10A. Kuipers01-09-2019

Fantastisch zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Eerst even een borrel gedronken op het gezellige en rustige terras. Daarna kregen wij de prachtig mooie Amethist kamer toegewezen. Wat een luxe! Erg mooi en sfeervol ingericht, en met een heerlijk bed! Ook de badkamer was in dezelfde sfeer ingericht. Hier is echt met veel liefde en aandacht aan gewerkt. Het zeer uitgebreide ontbijt was een feestje op zich!

• 10Erna01-09-2019

Fantastische plaats om te mogen zijn

Wat een fantastische plaats om te verblijven en uit te rusten. Zeer gastvrije eigenaren, zeer compleet uitgeruste kamers die me een prinsesje deden voelen. Het ontbijt is zo mogelijk nog beter, ruim voldoende keuze met veel streekproducten. Rustig gelegen in een schitterend natuurgebied waar het goed toeven is.

Bed & Breakfast Aquamarijn info

• AirconditioningNiet beschikbaar