Reviews over Spijkerboor

Heerlijk plek om te onthaasten!

Erna,
    13-5-2018

Enorme gastvrij, luxe en een geweldige locatie om met kinderen naar toe te gaan.

Wij huren al jaren de hele B&B af. 2 luxe kamers en 3 standaard kamers. Goede en mooie visgelegenheid, mooi om te kanoën.

Heerlijke locatie voor familieweekend

Anna,
    31-1-2016

Wij waren in dit huis met ons gezin dat bestaat uit 4 stellen en 2 kinderen. Gastvrije ontvangst. Het huis van de eigenaars grenst aan het gedeelte waar de gasten verblijven, maar zij geven je een gevoel van privacy door hun aanwezigheid tot het minimum te beperken. Twee slaapkamers met 2-persoonsbedden met een eigen badkamer. De andere 4 kamers delen een badkamer. Kleine keuken voor 10 personen, maar wel compleet ingericht. Groot grasveld dat aan het riviertje de Hunze grenst. Wij waren er tijdens de hittegolf. Heerlijk gezwommen en gekano'd in het riviertje. Voor de kleintjes werd een opblaasbaar zwembad op het grasveld gezet. In de Hunze kan ook gevist worden. Heerlijke locatie bij mooi weer, maar op zolder ook voldoende mogelijkheden om je te vermaken bij regen.

De eigenaresse denkt met je mee, is flexibel en wil het de gasten Nasr de zin maken.

Spijkerboor scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews