Hotel Van der Valk Spier Dwingeloo ****

Hotel Van der Valk Spier Dwingeloo ****

Hotel Van der Valk Spier Dwingeloo
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Spier Dwingeloo voor je op een rij gezet:

15 tips over Hotel Van der Valk Spier Dwingeloo

r_slakhorst7, 17-9-2014
Bezoek Assen en herinnerings plek Westerbork
Wim_De_Groote, 25-8-2014
Hoe je van rust, wandelen/fietsen en lekker eten, dan is het hier te doen :-)
Larissa, 12-8-2014
Orvelte is een leuk dorpje dichtbij ...

kimvandongen, 7-7-2014
Tip: in Borger is een Hunebedcentrum te vinden, een archeologisch museum over het ontstaan van de hunebedden. Aan de hand van borden kun je in de omgeving van Borger talloze hunebedden in de natuur ontdekken. Vanaf het hotel naar Borger is het ongeveer 30 minuten rijden.
kimvandongen, 7-7-2014
A.G. bosch, 30-6-2014

Het personeel is erg behulpzaam. en hielp mij goed bij het uitzoeken van excursies en een blokkade van het kluisje op de kamer

Tip: reserveer telefonisch er is dan meer mogelijk dat on-line. Een luxe kamer beveel ik aan.. Het prijsverschil is niet groot en je hebt dan een terrasje met uitzicht op het bos. De porties in het restaurant zijn groot. Kies voor een licht menu. De huiswijn is prima.

De receptie weet wat er in de buurt te doen is. Assen met museum en winkelcentrum is dichtbij.

janny, 1-6-2014
Kies voor een van de arrangementen,
Jaap, 1-6-2014

Leuke en ruime keus in verschillende arrangementen.

Een geweldige mooie omgeving om te fietsen of wandelen.

tanja_8, 6-5-2014
Fietsen huren en heerlijk fietsen in de prachtige omgeving.
Jo, 19-3-2014
40 minuutjes rijden vanaf Giethoorn (Overijssel). Leuk !

Onze bezoekers bekeken ook: