Weer vandaag17°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Spier Dwingeloo voor je op een rij gezet:

182 reviews over Hotel Van der Valk Spier Dwingeloo in het Nederlands

Een dikke 10. We hebben enorm genoten.

Monique van Baalen
12-9-2019

De Forest Suite is schitterend, netjes en schoon. Vanaf het afgeschermde balkon hebben we genoten van de grote libellen, vlinders, vogeltjes en de vele sterren. Het eten is heerlijk en vindt ik boven een gemiddelde vd Valk. Al het personeel is erg vriendelijk. De massage is een dikke aanrader. Vanuit het hotel loop je zo de bossen in, waar je div. wandelingen met veel variatie (hei, houten bruggetjes, meren) kunt lopen. Geen standaard boswandelingen dus.

Binnen perfect.

Wim en Ada
27-8-2019

Ontvangst, hartelijk, kamer, met airco, heerlijk schoon en ruim. Personeel, en misschien ook een eigenaar beleefd vriendelijk en altijd een lach. Ontbijt, lunch en diner een 9.5. En een gezellig terras.

Fantastisch en gezellige sfeer, leuk personeel!!

Hank
10-8-2019

De geitenkaaskroketjes zijn een aanrader!!

Gereisd Met partner in juli 2019

HotelSpecials.nl

Mooi zwembad vreemde service met een voucher.

N
25-7-2019

Zwembad en ruime familiekamer prima in orde. Eten in orde. De gekregen voucher bij aankomst voor gratis drankjes leverde we bij het afrekenen in en dat was te laat. Dat geeft een vreemde nare afsluiting . Geef dan niets...

Beneden Valk-niveau, te veel Fawlty Towers

Erik de Ruijter
16-6-2019

Lokatie is onverslaanbaar, nabij snelweg maar ook direct naast Dwingelderveld bos- en heidereservaat. Goede busverbinding overdag door de week maar niet in weekend. Zwembad/welness excellent met tuinzicht. Vriendelijk en behulpzaam klinkend personeel, maar woorden zijn niet altijd daden. De beperkingen • Ontbijt is prima qua brood en zuivel/muesli/fruit, maar armzalig weinig qua warme gerechten; niet Valk-waardig. • Diner doet helaas denken aan Valk van 20 jaren terug, met weliswaar grote portie maar smakeloos bereide zalm en dito soep. * De ‘voorpret’ was ook totaal weg als je een touroperator arrangement geboekt hebt met ontbijt en 1 diner en dan maar liefst 3 e-mails krijgt met de aanbieding om ontbijt en diner bij te boeken. Fawlty Towers werd al aangekondigd. * Manuel-van-Barcelona aktie 1: een schone sok verstopt bij voeteneinde van het bed. * Manuel-2: Wifi stopte voor laptop gewoon na 1 dag, receptie stuurt je met kluitje.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch (met hoofdletter!)

Martine Vinkestijn
9-6-2019

Ik kan een ding zeggen, dat het heerlijk vertoeven is! Vlak bij de snelweg (geen last van), en vergeet vooral het twaalfuurtje niet, die is briljant lekker!

Wij hadden de nieuwe gezinskamer (nr 333). De kids zijn helemaal uit hun dak gegaan, door de tv ingebouwd in het stapelbed, oortjes lagen erbij. Er zit een deur tussen hun kamer en onze kamer. Een gigantisch grote badkamer met inloopdouche, bubbelbad en dubbele wasbak. De kamer zelf was heel erg ruim, met een los zitje. De hygiene was perfect, de kamer was superschoon. Lekkere bedden, voor de kids zijn ze ook echt lief. Anders gezegd, we komen zeker terug voor een langer verblijf, met de kids. We hebben helaas niet gezwommen, maar dat doen we zeker volgende keer!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Fantastisch!

Ellen
3-4-2019

Fantastisch hotel, met een prachtig terras, gezellige lounche en een open haard. Hele vriendelijke medewerkers. We hebben heerlijk gegeten. De kamer was top, evenals de sanitaire ruimte. Het hotel ligt heel centraal, vanaf de grote weg ben je er in een paar minuten. Ook heerlijk gewandeld in het aangrenzende natuurgebied.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor herhaling vatbaar

Sigrid Dirks
26-3-2019

fijn hotel. Rustig gelegen aan de rand van het bos, echter wel aan de voorkant een drukke weg. Kamer boszicht is aan te raden ivm. rust.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn verblijf, kamer was niet schoon met gebreken

Otto Zeitler
16-11-2018

Het Hotel ligt midden in de bossen en als je van rust houd een perfecte locatie en een goed Hotel. Wij hadden een arrangement geboekt en als extra een upgecrade kamer. Inclusief ontbijt en diner. We kregen een drankje naar keuze aangeboden en gebakje en wat te drinken. Zo gaat het altijd bij van der Valk en een prima service en klantgericht. Echter de kamer stelde teleur en zeker nadat ik de kamer geüpgraded had en dus ook extra voor had betaald. De kamer was niet schoon veel stof bij de gordijnen en stofnesten aan het plafond in de badkamer. Hoeslaken op het bed zat vol gaten. Ergens uit het plafond kwam een snoer en was opgerold met een elastiekje. Ik ben dat niet gewent bij van der Valk. Voor een 4 sterren hotel vind ik dat beneden maat. Diner en ontbijt was perfect. Ik hoop dat van der Valk daar aandacht aan schenkt.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie locatie,eten goed, service en hygiëne minder

Piet
21-10-2018

Op een mooie locatie, wel aan de snelweg dus aan voorkant minder rustig. Goed uitgangspunt voor fietsen en wandelen in de natuur. Kamers ruim maar in detail niet schoon, chloor word blijkbaar veel gebruikt aan alle vlekken in de vloerbedekking te zien, schimmelige kitranden in douche en bad, en een laag stof van een jaar op de koof boven de wastafel. Eten goed , maar bediening erg zakelijk en niet altijd vriendelijk en vlot (20 minuten wachten op de kaart is wat lang) de bediening loopt in een gestrest tempo door het restaurant, hoge werkdruk waarschijnlijk, is wat irritant. Ruime fietsenstalling in de kelder is wel een pluspunt.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBinnenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Spier Dwingeloo in Spier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Spier Dwingeloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.