Géén boekingskosten

Camping Sonnevanck

NederlandDrentheSpier

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sonnevanck voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 65 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

66 Reviews over Sonnevanck

• 7Fam. Zeller29-05-2022

Heerlijk rustig in het groen

Rustige camping met ruime plekken. Met veel groen wat er netjes bij ligt. Prachtig gelegen nabij Dwingeler veld. Vriendelijk personeel dat merkbaar werkt aan een nog aangenamer verblijf. Wij komen zeker terug!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Robbert Slakhorst13-09-2021

Heerlijk verblijf met voldoende faciliteiten

Een mooi rustig vakantiepark die elke dag druk bezig is om het park te vernieuwen en verbeteren (zonder hinder). Voor komende jaren hebben ze ook nog grote plannen. We hebben met onze tent verbleven op het veld "Appelhof". Het kampeerveld is ruim waardoor je met een grote tent ook nog genoeg ruimte voor je tent hebt en genoeg privacy door de afscheiding van heggen tussen de kampeerplekken. Het sanitairgebouw is goed onderhouden en wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt. De midgetgolfbaan is in april 2020 compleet vernieuwd. En andere faciliteiten als zwembad en speeltuin zijn ook goed onderhouden. Annimatie aanwezig in de vakanties. Sinds april 2021 is ook bistro en snackbar Eijg&Wijs aanwezig met een uitgebreide lunch/dinerkaart en in de snackbar kunnen veel gerechten en uitgebreid ontbijt (diverse broodjes en beleg) worden afgehaald. Een vakantiecentrum die wij zeker aanraden en over enkele jaren komen wij zeker weer terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Sanne24-08-2021

Kindvriendelijke camping

Afgelopen augustus met ons gezin op deze camping gestaan. De kinderen vonden de speeltuin oke. (waarschijnlijk leuk tot een jaar of 8) Ook het zwembad was prima; weinig poespas en niet al te groot dus je als ouder heb je goed overzicht.Het sanitair was schoon maar wel aan vervanging toe. De deuren vallen niet automatisch dicht dus als je in de buurt van het sanitair gebouw staat kan dit (met name in de nacht) storend zijn.Verder een gemoedelijke sfeer en leuk om het park eens over te lopen de diverse stacaravans te bewonderen. Wij waren ook benieuwd naar het "end" op de kaart waar ook een kampeerveld zou zijn maar dat was duidelijk buiten gebruik.Wat ons betreft een aanrader, natuurlijk ook vanwege de prachtige omgeving.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8H. Enninga24-08-2021

heerlijke vakantie gehad.

leuk mooie camping. komen al jaren op vakantiecentrum Sonnevanck. Sinds vorig jaar is er al veel gedaan om de camping weer gast vrij te maken. Er zijn mooie nieuwe safaritenten geplaatst op de beukenhof je echt in de natuur. lekker verwarmd zwembad waar onze kinderen alle dagen wel waren te vinden. Het Animatie team was ook super. Er werd veel gedaan voor de kind. Ook voor 14+ werd er wat georganiseerd. Het animatiehuisje is leuk en gezellig in gericht. Vakantiecentrum Sonnevanck is de uitval basis voor een de vele fiets tochten in Drenthe. het sanitair gebouw is oud meer zeer schoon. wordt 3 keer per dag schoongemaakt.De snackbar op het park is zeer goed en korte wachttijden (ook als het druk is). kan het beter op de camping? ja het kan altijd beter maar ieder naar zijn zin te maken nee dat gaat niet. zijn erg druk bezig met een facelift en ze staan zeer zeker open voor ideeën. Wij als gezin hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden
  • 5S. Janssen09-08-2021

tegenvaller

Van wat ik begreep voor derde jaar op rij nieuwe eigenaren. Helaas nu veel gericht op geld verdienen ipv service verlenen. Safari tenten geplaatst op luidruchtige plek, naast woning met veel lawaai (bouwmachines e.d.??) Zwembad is klein en helaas met Hemelvaart/pinksteren nog geen water in het zwembad!!?? Opmerkelijk en ronduit slecht. Sanitair wel schoon. Animatie is er nauwelijks. Drankje op terras ronduit duur! De omgeving in Drenthe/Dwingelerveld overigens prachtig!

• 6Eetgelegenheden
  • 6Michelle26-07-2021

Prima camping (zomervakantie 2021)

Wij hebben gekampeerd op de camping. Vriendelijke mensen werken hier, zowel bij de receptie als de snackbar en restaurant wordt je hartelijk ontvangen. Mijn zoon (10 jaar) heeft zich goed vermaakt, leuke speeltuin en zwembad en leuke activiteiten georganiseerd door de meiden van de animatie. Voor oudere kinderen is hier weinig te beleven. Het enige wat echt onvoldoende is, is het sanitair. Oud, vies en slecht onderhouden. Hier moet echt iets aan gedaan worden.

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Meijer16-10-2020

Mooie schone en nette plek om te vertoeven

We zijn een midweek in de herfstvakantie met twee volwassenen geweest een keurig verblijf schoon en netjes en een mooi huisje. Leuke rustige camping De onvangst was hartelijk en vriendelijk. Een geweldige omgeving om te wandelen en te fietsen. Wij hebben genoten.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Van der Wijk29-07-2020

Fijne camping voor jong en oud.

Leuk en een goed verzorgde Camping. Ondanks deze vreemde tijden toch nog echt het gevoel gehad dat we vakantie aan het vieren waren. Het sanitair werd iedere dag twee keer per dag netjes bij gehouden en het zwembad was keurig schoon. Praktisch iedere dag leuke animatie door paar lieve meiden. Ik kan niet anders zeggen, het is een fijne camping voor jong en oud. Mensen van Sonnevanck, bedankt voor de leuke en fijne tijd! Tot volgend jaar 😃 Groetjes Denise

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5ed bro20-07-2020

schandalig klein

Schandalig dat de bungalow genaamt Sijsje word verhuurt voor 6 personen, wij(4 personen) hadden express een 6 persoons huisje geboekt i.v.m. slaap mogelijkheden voor onze 2 kleinkinderen, ook dat was er dus wel. Maar toen, er was maar op 1 kamer een kast waar je pries niets in kwijt kon als je met 2 volwassenen en 2 klein kinderen bent, dus die extra slaapruimte ging op aan kleding ruimte, wij konden het nergens anders kwijt als op de bedden. Keuken..Keuken? je kan er niet met 2 personen in staan, minder als 1X1.5 meter en ben ik nog ruim in de maat, en vies ? jazeker wel, de vliegen plakte vast aan de kastjes. Een bijeen geraapt zooitje servies en dan nog niet eens voor 6 personen,van alles wat..zo van de kringloop. Mijn advies..zoek de foto's van bungalow Sijsje eens op en bedenkt dan dat daar niets van klopt op de huiskamer na. we kregen bij navraag over dit alles als ant.we hebben een nieuwe eigenaar en zijn nog bezig met vernieuwen

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Notenboom15-07-2020

Een fijn vakantiepark waar we graag nog eens komen

Wij zijn met ons gezin, bestaande uit mijn man, ik en twee kids van 6 en 8 jaar tien dagen wezen kamperen op het park. Wij hebben het reuze naar onze zin gehad. Het park ziet er verzorgd en veilig uit en de beheerders welke dit jaar voor het eerst de camping beheerden waren gastvriendelijk en betrokken. Ook het personeel was vriendelijk en bekwaam. Mooie ruime kampeerplekken, netjes onderhouden park, nieuwe speeltoestellen speeltuin, lekker verwarmd zwembad (overigens niet veel gebruik van gemaakt vanwege weer) keurig restaurant met een goede kaart.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar