Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

67 Reviews over Sonnevanck

• 7Jolanda12-08-2022

Heerlijk ruim huisje op rustig park

Wij zaten in vakantiehuisje “roodborstje”. Een heerlijk ruim huisje met een grasveld waar je altijd zon en schaduw kunt vinden. De woonkamer wordt wel warm als het buiten 30 graden, maar de slaapkamers blijven heerlijk koel. Park is rustig, en wel wat verouderd. De nieuwe beheerders hebben plannen om het park verder op te knappen. Ze zijn vriendelijk en helpen graag.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Fam. de Jonge12-07-2022

Top bungalow in een bosrijke omgeving

Wij hebben voor een weekend de bunglow "Roodborstje" geboekt. De bungalow was schoon, modern ingericht. De bungalow is van alle gemakken voorzien. Er zijn goede boxspringbedden. De bungalow staat op een mooie plek met veel privacy. Het park grenst aan de Zuiderkluft route. Dit is een wandelroute die langs het park loopt. Op het park zijn een zwembad een een speeltuin aanwezig. Er is een mogelijkheid om (elektrische) fietsen te huren. De omgeving is prachtig. Je bevindt je in de omgeving van het Dwingelderveld. Het personeel doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je een aangenaam verblijf hebt.

• 7Fam. Zeller29-05-2022

Heerlijk rustig in het groen

Rustige camping met ruime plekken. Met veel groen wat er netjes bij ligt. Prachtig gelegen nabij Dwingeler veld. Vriendelijk personeel dat merkbaar werkt aan een nog aangenamer verblijf. Wij komen zeker terug!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Robbert Slakhorst13-09-2021

Heerlijk verblijf met voldoende faciliteiten

Een mooi rustig vakantiepark die elke dag druk bezig is om het park te vernieuwen en verbeteren (zonder hinder). Voor komende jaren hebben ze ook nog grote plannen. We hebben met onze tent verbleven op het veld "Appelhof". Het kampeerveld is ruim waardoor je met een grote tent ook nog genoeg ruimte voor je tent hebt en genoeg privacy door de afscheiding van heggen tussen de kampeerplekken. Het sanitairgebouw is goed onderhouden en wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt. De midgetgolfbaan is in april 2020 compleet vernieuwd. En andere faciliteiten als zwembad en speeltuin zijn ook goed onderhouden. Annimatie aanwezig in de vakanties. Sinds april 2021 is ook bistro en snackbar Eijg&Wijs aanwezig met een uitgebreide lunch/dinerkaart en in de snackbar kunnen veel gerechten en uitgebreid ontbijt (diverse broodjes en beleg) worden afgehaald. Een vakantiecentrum die wij zeker aanraden en over enkele jaren komen wij zeker weer terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Sanne14-08-2021

Kindvriendelijke camping

Afgelopen augustus met ons gezin op deze camping gestaan. De kinderen vonden de speeltuin oke. (waarschijnlijk leuk tot een jaar of 8) Ook het zwembad was prima; weinig poespas en niet al te groot dus je als ouder heb je goed overzicht. Het sanitair was schoon maar wel aan vervanging toe. De deuren vallen niet automatisch dicht dus als je in de buurt van het sanitair gebouw staat kan dit (met name in de nacht) storend zijn. Verder een gemoedelijke sfeer en leuk om het park eens over te lopen de diverse stacaravans te bewonderen. Wij waren ook benieuwd naar het "end" op de kaart waar ook een kampeerveld zou zijn maar dat was duidelijk buiten gebruik. Wat ons betreft een aanrader, natuurlijk ook vanwege de prachtige omgeving.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8H. Enninga11-08-2021

heerlijke vakantie gehad.

leuk mooie camping. komen al jaren op vakantiecentrum Sonnevanck. Sinds vorig jaar is er al veel gedaan om de camping weer gast vrij te maken. Er zijn mooie nieuwe safaritenten geplaatst op de beukenhof je echt in de natuur. lekker verwarmd zwembad waar onze kinderen alle dagen wel waren te vinden. Het Animatie team was ook super. Er werd veel gedaan voor de kind. Ook voor 14+ werd er wat georganiseerd. Het animatiehuisje is leuk en gezellig in gericht. Vakantiecentrum Sonnevanck is de uitval basis voor een de vele fiets tochten in Drenthe. het sanitair gebouw is oud meer zeer schoon. wordt 3 keer per dag schoongemaakt. De snackbar op het park is zeer goed en korte wachttijden (ook als het druk is). kan het beter op de camping? ja het kan altijd beter maar ieder naar zijn zin te maken nee dat gaat niet. zijn erg druk bezig met een facelift en ze staan zeer zeker open voor ideeën. Wij als gezin hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden
  • 6Michelle26-07-2021

Prima camping (zomervakantie 2021)

Wij hebben gekampeerd op de camping. Vriendelijke mensen werken hier, zowel bij de receptie als de snackbar en restaurant wordt je hartelijk ontvangen. Mijn zoon (10 jaar) heeft zich goed vermaakt, leuke speeltuin en zwembad en leuke activiteiten georganiseerd door de meiden van de animatie. Voor oudere kinderen is hier weinig te beleven. Het enige wat echt onvoldoende is, is het sanitair. Oud, vies en slecht onderhouden. Hier moet echt iets aan gedaan worden.

• 8Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 5S. Janssen01-06-2021

tegenvaller

Van wat ik begreep voor derde jaar op rij nieuwe eigenaren. Helaas nu veel gericht op geld verdienen ipv service verlenen. Safari tenten geplaatst op luidruchtige plek, naast woning met veel lawaai (bouwmachines e.d.??) Zwembad is klein en helaas met Hemelvaart/pinksteren nog geen water in het zwembad!!?? Opmerkelijk en ronduit slecht. Sanitair wel schoon. Animatie is er nauwelijks. Drankje op terras ronduit duur! De omgeving in Drenthe/Dwingelerveld overigens prachtig!

• 6Eetgelegenheden
  • 9Meijer16-10-2020

Mooie schone en nette plek om te vertoeven

We zijn een midweek in de herfstvakantie met twee volwassenen geweest een keurig verblijf schoon en netjes en een mooi huisje. Leuke rustige camping De onvangst was hartelijk en vriendelijk. Een geweldige omgeving om te wandelen en te fietsen. Wij hebben genoten.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Van der Wijk29-07-2020

Fijne camping voor jong en oud.

Leuk en een goed verzorgde Camping. Ondanks deze vreemde tijden toch nog echt het gevoel gehad dat we vakantie aan het vieren waren. Het sanitair werd iedere dag twee keer per dag netjes bij gehouden en het zwembad was keurig schoon. Praktisch iedere dag leuke animatie door paar lieve meiden. Ik kan niet anders zeggen, het is een fijne camping voor jong en oud. Mensen van Sonnevanck, bedankt voor de leuke en fijne tijd! Tot volgend jaar 😃 Groetjes Denise

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar