Kleine hotelsWeer vandaag16°12°

223 reviews over Hotel De Woudzoom in het Nederlands

50 jaar terug in de tijd

AJ de Reuver
6-9-2019

Als u echt terug in de tijd wilt gaan tussen de 40 en de 50 jaar dan moet u voor dit hotel kiezen de veren van de matrassen steken je in je lijf en het gehele bed is doorgezakt je ligt er als een rolmops in, een badkamer in donker beige zoals vroeger in bad douchen zonder matje en jammer van de nieuwe wc bril die was waarschijnlijk niet meer te verkrijgen in die kleur dus maar een witte erop gedaan, er komt meer water uit de slang als uit de douchekop, waarschijnlijk is deze kamer een vroegere afwerkplek geweest want de gehele schuine wand is voorzien van een spiegel waar je jezelf dag en nacht in mag bekijken want een andere mogelijkheid heb je niet. Er word hier 3,00 euro pppn verblijfsbelasting gevraagd terwijl dit bij hotel in Dwingeloo 1,10 euro is vreemd toch !!

Gereisd Met partner in september 2019

Prima hotel voor korte duur

Ron en Ria
18-7-2019

Afgelopen di naar woensdag in hotel geweest. Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg. Heerlijk gegeten, de kok had voor ons heerlijke kip gebakken omdat wij geen varkensvlees eten. Eten heerlijk warm, netjes, ruim voldoende. Bedjes prima en een goede douche. Ontbijt ruim voldoende keus. Hotel oogt iets verouderd maar verzorging is prima.

We zijn met alle egards behandeld

K Dankers
16-3-2019

Vriendelijk personeel Excellent eten Fietsstalling voor onze fietsen gezellig gegeten bij de openhaard

Gereisd Met partner in maart 2019

Direct boeken

In potentie goed, maar voor verbetering vatbaar.

Gerard
3-3-2019

Het in de prijs inbegrepen diner op de eerste avond was prima. Bedden (wij slapen de eerste nachten buitenshuis altijd beroerd) waren verrassend prettig. Dus hele verblijf goed geslapen. We hadden een comfortkamer. Fijn dat er twee goede stoeltjes waren. Comfortkamer zonder koelkast kan eigenlijk niet. Inloopdouche is fijn omdat er geen opstap is, maar dan spetter je wel de boel nat. Daarvoor is een trekker aanwezig....... (werkt niet echt). Denken aan thermostaatkraan bij eerstvolgende update (wenselijk). Het ontbijt. Ochtend1. Warme broodjes en warme croissants. Gesneden bruin-,wit- en suikerbrood. Gekookt ei. Twee gebakken eieren. Voldoende vleeswaar, kaas en tomaatjes, netjes afgedekt. Zoet beleg in potten. Koffie en water voor de thee in kannetjes. Plakje roomboter en twee kuipjes Becel. Vier stuks fruit. Ochtend2. Bovenstaand. MIN: croissants, Becel,tomaat,fruit,gebakken ei.Koffie, thee in kop. Beetje vreemd.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Kelly
21-10-2018

Deluxe kamer geboekt in een 4 sterren hotel, dan verwacht je toch wat voor deze prijs. Dan worden we al niet zo netjes behandeld bij binnenkomst, nouja prima. De hal na de kamer stonk ontzettend muf. Kamers waren gedateerd en niks luxe aan. Nog geen fles water in de koelkast. Geen waterkoker voor een kop koffie of thee... helemaal niks.Badkamer met bad maar ontzettend gedateerd. Wel schoon overigens! Je hoort alles op de kamer, dus niet echt geluiddicht. Ontbijt was ontzettend triest. Zeer weinig keus, geen vers fruit kortom niks wat je voor zo'n prijs verwacht. Voor ons echt nooit meer al krijg ik er een nacht voor niets!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Goed hotel

Anita Tieland
24-9-2018

Prettig gelegen voor uitstapjes, vriendelijke medewerkers. Inrichting kamer wat gedateerd. Sommige dingen echt aan vervanging toe. Luxe kamer niet luxe te noemen qua inrichting. Te weinig personeel in de ochtend! medewerker moet ontbijt en receptie doen.

Tevreden

P. Meester
24-9-2018

Eten, bediening en kamers waren goed en netjes. Vloer douche en wand was minder. Verpakte roomboterpakjes ipv op een schoteltje net als de becel staat professioneler

Kamers oud maar keurig.

Zwaan
24-9-2018

Diner erg goed. Ontbijt graag uitgebreider, spek, tomaat, komkommer erbij. Vers fruit verwacht je bij 4 sterren

vriendelijk personeel

M.J.A. Scholte
24-9-2018

Stopcontact aan 2 zijden van het bed. Ontbijt: zoet beleg in kleine verpakkingen ipv potten ivm versheid

Mooie locatie vlakbij bos

de Vries
24-9-2018

Kamers beter luchten. Voor gebruik douche en wastafel even door laten lopen

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Woudzoom in Spier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Woudzoom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.