Camping De Moraine

3 reviews over Camping De Moraine in het Nederlands

Zeer gezellige camping.

Arnold en Ellen
4-8-2014

Een zeer gezellige camping waar door iedereen op de kinderen gelet wordt.

Er zijn een aantal ongeschreven regels tot waar de kinderen mogen komen, zijn ze daar voorbij dan wordt er wat van gezegd.

In de kantine is het goed en lekker eten. Het zwembad wordt goed onderhouden, soms wat koud :) maar wel lekker en netjes schoon.

De ligging ja wat kan je daar over zeggen, in een woord uitstekend.

Wandellen en fietsen kan je hier vol op.

Mooie en goed onderhouden camping.

Midden in het bos gelegen en op fiets afstand van Beilen met zijn gezellige winkels.

In no time op de Dwingelose hei fascinerend om te zien.

Zeker niet te vergeten: het uitstekende eten in de kantine, voor weinig geld. Proef eens de overheerlijke gehaktbal, ook de spare ribs zijn heerlijk.

Kortom: een goed vakantie adres om na afloop weer uitgerust weer naar huis te gaan.

Schitterend gelegen tussen bos en heidevelden

Michiel (en Liesbeth)
21-8-2013

Mooi gelegen aan de rand van het Nationaal park Dwingelderveld

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Moraine in Spier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Moraine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.