Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.6Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Bosrand voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

40 Reviews over De Bosrand

• 10Cora May & Pietje04-10-2022

Rust & natuur

Vriendelijk ontvangst op de camping. Ondanks dat het een redelijk grote camping is ervaar je dit niet zo als je er bent vanwege de verschillende kleinere veldjes. Overnacht in de Pipowagen waar ook mijn hond welkom was. Back to the basic maar dan nèt iets meer. Goed schoon sanitair dicht bij de deur. Op 15 minuutjes wandelen van Terhorsterzand en 3 minuten rijden van Dwingelderveld. Heerlijk gewandeld. Al met al een goed verblijf gehad en uitgerust weer naar huis met verse groenten van de boer.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Yvonne Wielens03-10-2022

Gezellige, rustige en gastvrije camping

Wij hebben zowel in de zomer van 2021 als in de zomer van 2022 genoten van onze vakantie op deze mooie en leuke camping. De kinderen vonden de zwemvijver, skelters, steppen, bingo en het broodjesbakken erg leuk. Mooie kampeerplaatsen, gastvrije eigenaren, mooi en keurig sanitair.

• 10Fam. van der Velde03-10-2022

Uitgerust

Een geweldige camping, super kindvriendelijk (kleinkinderen hebben super genoten) we hadden er geen kind aan!! Ook de krant, die we hadden overgestuurd, was altijd op tijd. Mooie omgeving. Lieve leuke eigenaren , altijd in voor een praatje. Zonnige plekken. Leuke activiteiten. Dus gewoonweg super.

• 10Klaas Bos27-08-2022

Compleet!

Kindvriendelijke camping, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, exact de juiste balans tussen georganiseerde activiteiten en eigen programma. Zeer nette sanitaire voorzieningen. Ruim voldoende speeltoestellen, skelters etc. voor de kinderen. Ruime plekken. Fijne zwemvijver. Ideale ligging aan natuurpark. Absolute aanrader!

Eigenaar, 05-09-2022

Hartelijk dank voor uw reactie. Goed om te horen dat jullie zo genieten van onze camping. U bent zelf ook behoorlijk behulpzaam geweest bij de activiteiten. Dat hebben we erg op prijs gesteld. We hopen u volgend kampeerseizoen weer te mogen begroeten.

• 10Nienk14-08-2022

Geweldig verblijf gehad

Er is een geweldige zwemvijver waarin je lekker kan afkoelen

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 05-09-2022

Dat is inderdaad heerlijk verkoelend.

• 10Fam. gabriels08-08-2022

Mooie boerencamping

Afgelopen week hebben wij met onze familie een fijne tijd gehad bij jullie. Het sanitair was dik in orde en het pasjessysteem voor warm water werkte prima. De kinderen hadden genoeg speelmogelijkheden en de zwemvijver was een groot succes. Ook in de omgeving is genoeg te doen. Bedankt voor jullie gastvrijheid

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 12-08-2022

We hebben ook veel plezier beleeft aan jullie aanwezigheid. Van harte welkom om nogmaals zo'n leuk familie bijeenkomst te hebben.

• 9HD07-08-2022

Heerlijke rustige camping met mooi zwemmeer

Heerlijke, rustige camping. Met veel leuke dingen voor kinderen, zoals skelters en trampolines. Zwemmeer is groot en was een groot succes. De WiFi vonden de kinderen wat minder (geen bereik op ons veldje ;)). Sanitair is schoon en wordt vaak schoongemaakt. Fijne omgeving met veel te doen voor de kinderen. De bingo was ook heel leuk georganiseerd.

• 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 12-08-2022

Hartelijk dank voor jullie review. Dat het sanitair schoon is vinden we wel een must. De Wifi die verdient inderdaad wat aandacht. Tot een volgende keer .

• 8Leonie Bleeker29-07-2022

Topper

Leuke boerencamping met ruime plekken. Wordt voor kinderen ook nog het een en ander georganiseerd. De camping bevat een zwemvijver. Sanitaire voorzieningen zijn schoon, warm water verkrijgbaar met een sep pas. Al met al een leuke en netje camping om te verblijven voor alle leeftijden.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 12-08-2022

hartelijk dank voor jullie review. We hopen jullie nog een keertje te mogen begroeten. Nog een fijne zomer gewenst.

• 7Yvonne10-07-2022

Rustige fijne plek

Goed vriendelijk ontvangst. Incl lieve hond. Mooie omgeving met meertje met picknicktafel en aardige pony's in de wei. Schoon warm sanitair gebouw. Pipowagen leuk en compleet. Helaas is het bed niet lang genoeg voor een volwassene (langer dan 1.60) om lekker in te kunnen slapen.

Eigenaar, 12-08-2022

Hartelijk dank voor uw review. We zullen uw tip voor een groter bed meenemen in de "onderhoudsbeurt" deze winter.

• 9Johan08-06-2022

Leuke camping

Wij hebben een goed en gezellig Pinksterweekend gehad met de eerste goed weer. Tweede Pinksterdag was het enorm balen door de vele regen. Maar dat gold voor het hele Noorden. Ruime plaatsen op deze leuke, goed onderhouden en gezellige camping. Ondanks de vele regen bleef het binnen de voortent lekker droog. Ik mag ook wel zeggen het sanitair in goede en schone staat verkeerde ondanks de redelijke drukte….

• 9Staat v/h sanitair

Eigenaar, 12-08-2022

hartelijk dank voor uw review. Die regen is het enige waar we echt geen invloed op kunnen uitoefenen. Was het maar zo:-)

Camping De Bosrand info

Het complex