Bed and Breakfast
Weer vandaag23°
9,1

10 reviews over Bed and Breakfast Sleense Joffers in het Nederlands

"het was alweer puur genieten"

Daniël en Suzanne, België
1-7-2019

Voor de derde maal de weg naar dit kleine paradijs gevonden. Het was een vrolijk weerzien met de Joffers, die zich nog steeds met passie blijven inzetten om hun gasten te verwennen. Kamer was weer top, lekker koel ook, echt leuk binnenkomen. Het kopje thee met koek en het frisse biertje konden wij wel smaken, zeker na een lange autorit op een snikhete zomerdag. Nadat wij ook nog dolenthousiast begroet werden door de lieve labradors Molly en Fanny was het tijd om uit te pakken en ons te settelen voor drie dagen "puur genieten". Terwijl Riekje alweer haar kookkunsten op tafel bracht was Annelies altijd wel in de buurt voor een gezellige babbel, deze keer vooral bij het ineenknutselen van schattige vogelkastjes. Super hoe die mensen geïnspireerd blijven en zowel mens als dier een warm nest bieden. Er valt altijd wel iets nieuws te beleven op dit magische stukje Drenthe. Groetjes uit België en tot weerziens, Daniël en Suzanne !

Gereisd Met partner in juni 2019

Voor de tweede maal "aan huis" in deze B&B

Vermeersch-Colpaert
11-6-2017

Wij kwamen voor de tweede maal "aan huis" bij de Sleense Joffers, en het was alweer helemaal af. De B&B had trouwens ook een opfrisbeurt gekregen met oog voor detail, kraaknet en van alles voorzien. De mooie blauwe tinten brachten ons meteen in vakantiesfeer. Het zomerzonnetje hadden we al mee en na een lange autorit konden we meteen heerlijk op het terras gaan zitten waar de Joffers ons verwenden met een fris biertje en een kop thee. Dit was de start van opnieuw 3 heerlijke dagen Drenthe, wat we best konden gebruiken na het recent verlies van onze lieve hond Saiko die er vorige maal ook bij was. Even een pijnlijke herinnering, doch Annelies en Riekje hadden een luisterend oor en we kwamen er helemaal niets tekort. Het avondeten was superlekker evenals het ontbijt. Mede dankzij het mooie weer was onze vakantie te vlug om, doch ook omwille van het gastvrije verblijf met prachtige tuin, de dartele schaapjes en de rust welke de omgeving uitstraalt. Deze B&B heeft ons hart gestolen en we komen er een volgende keer weer, dan in gezelschap van onze nieuwe vriend Romeo. Nogmaals dank aan Annelies en Riekje voor hun gastvrijheid, de aandacht voor hun gasten, het lekker eten en de manier waarop zij hun B&B runnen Nog veel plezier met al jullie vakantiegangers en tot ziens.

Daniël, Suzanne, Romeo

Gereisd Met partner in mei 2017

" Heerlijke B&B in een oase van rust "

vermeersch-colpaert
6-6-2015

Bij Sleense Joffers aankomen voelt als "thuiskomen". Hartelijke ontvangst door 2 vrolijke joffers die ons hun B&B met mooie omliggende tuin en knusse zithoekjes voorstelden, waarna we meteen een drankje aangeboden kregen. Kamer kraaknet, ruim en gezellig aangekleed, voorzien van alle comfort (zithoek, TV, boekenkast, radio-cd). Prachtig uitzicht op de mooie Drentse natuur. Heel veel privacy , met naast de kamer een extra ruimte (stookhuis) waar een lekker ontbijt geserveerd wordt (verse eitjes van eigen kippen, zelfgemakte jam). Het mooie brinkdorpje Sleen ligt dichtbij, Je kan er ongestoord wandelen en fietsen langs rustige wegen en fraaie dorpjes. wie wil shoppen kan naar het gezellige ganzestadje Coevorden (15 km). Ook de viervoeter is super welkom. Onze golden retriever had er zowaar 3 luxe dagen. Annelies die alles in goeie banen leidt, en Riekje die super lekker kookt, mogen fier zijn op deze B&B. Leuk adresje om terug te komen. Groetjes uit Ichtegem en dikke poot van Saiko.

Gereisd Met partner in mei 2015

Fantastische B&B in mooi Drenthe

Babette
22-5-2015

Onze verwachtingen nav de foto's werden overtroffen: fantastische B&B! Eigen ingang, schone kamer, douche en wc (aparte ruimte), aparte zithoek met tv, dvd en div films. Het ontbijt en diner werd in het oude stookhuis geserveerd. Zeer uitgebreid ontbijt met oa eieren van eigen kippen en zelfgemaakte jam mmm. En het diner (kunnen we daar een ster voor geven?) was bereid met producten uit de eigen moestuin van de dames en ook met biologisch vlees. Fantastisch uitzicht over de landerijen van de buur-boer. En dan ook nog schapen met lammetjes op de eigen weide! Kortom: een super plek. Bedankt voor jullie goede zorgen, we komen graag terug en zullen jullie zéker aanbevelen!

Gereisd Met partner in september 2014

Perfecte plek! Gastvrij en veel privacy

Annemarie
22-5-2015

Bij Sleense Joffers voel je je meteen thuis. Je hebt veel privacy. Een ruime kamer ( apart aangebouwd )met eigen douche en toilet. Hygiënisch. Prachtig uitzicht, veel natuur en rust. We hebben een verwen arrangement gehad, met een heerlijk drie gangen diner.

Gereisd Met partner in januari 2015

Idyllisch en landelijk gelegen, serene rust

Eric en Jolanda
27-7-2014

De werkelijkheid overtreft de beelden op de website. De joffers, de plek, de rust, de ruimte, de schitterende natuur en de landelijke vergezichten, zij maakten ons verblijf tot een waar genoegen. Een dikke 10!!!

Gereisd Met partner in januari 2014

Relaxen en bijkomen.

Fam. Reus
23-5-2013

We hebben twee trajecten afgelegd van het Pieterpad. We hadden het Pieterpad arrangement geboekt. Na een hartelijk ontvangst van de "Joffers" werden we weg gebracht naar het beginpunt, wat een luxe was. We waren niet meer afhankelijk van het openbaar vervoer. 's Avonds genoten van een heerlijk diner. 's Morgens een zeer goed ontbijt, met heerlijke jams, scharrelei van eigen kippen, goede kwaliteit beleg en brood,verse jus, yoghurt, muesli. Kortom perfect. Wil je tot rust komen, dan is dit de ideale plek. Mooie, ruime kamer, fraai uitzicht, mooie tuin met meerder zitjes. En een aparte eetkamer, wat een luxe.

Conclusie: Een heerlijke, meditatieve plek. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2013

fantastische plek

Fam.Hoevenaars, Drunen
27-7-2012

mooie en rustige accommodatie gelegen aan een kanaaltje met fijne tuin en veel privacy. vriendelijke dames die de b & b runnen. mooie en gezellige kamer. lekker ontbijtje. de dames geven leuke tips over uitjes die je in de omgeving kunt maken.

Gereisd Met partner in juli 2012

Geweldig

Fam.Hoevenaars, Drunen
28-6-2011

Wij zijn voor de 2e keer naar de joffers geweest. Ondanks de regen toch genoten. Wij komen zeker terug. Een echte aanrader voor rustzoekers.

Gereisd Met partner in Tue Jun 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een plek om tot rust te komen

Els en Ton Vermond, Leiden
14-5-2011

Wij waren hier voor de tweede keer bij De Sleense Joffers. Ook deze keer weer een hartelijke ontvangst door de gastvrouwen Annelies en Riekje. Een prachtige accommodatie met alles er op en aan. Schitterende tuin met leuke zitjes en een prachtig uitzicht. Een heerlijk ontbijt in de serre" het stookhuis". Echt een aanrader!

Els en Ton Vermond, Leiden, mei 2011

Gereisd Met partner in mei 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Sleense Joffers in Sleen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Sleense Joffers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.